کد خبر: 708108
تاریخ انتشار :

نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند

ساکت الهامی این روزها و بعد از برد حساس مقابل تراکتور با تمام توان و تمرکز در انتظار دیدار مقابل ذوب‌آهن است.

نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران حالا به نظر به تیم مد نظر ساکت، نزدیک می‌شود. شمالی‌ها که امتیازات خوبی را در بازی‌های اخیر جمع کردند به آرامی خود را در جدول بالا می‌کشند. گرفتن ۴ امتیاز مقابل دو مدعی لیگ یعنی سپاهان و تراکتور، نشان داده نه تنها چیزی برای نساجی تمام نشده، بلکه دیدارهای آینده هر کدام حساس و نفس‌گیر هستند و آنها یقه هر تیمی را خواهند گرفت.

انضباط، تمرینات سنگین و جلسات فنی طولانی، بخشی از برنامه تمرین الهامی است و او این روزها هم به دلیل شرایط حساس شمالی‌ها این برنامه را با شدت بیشتری دنبال می‌کند.

بعد از پیروزی مقابل تراکتور در ورزشگاه وطنی، شاگردان الهامی یک روز را به استراحت پرداختند و بعد از آن در دو نوبت تمرینات خود را در روز پیگیری می‌کنند. علاوه بر جلسات بدنسازی و تاکتیکی الهامی در جلسات فنی طولانی به تشریح وظایف بازیکنان این تیم پرداخته و بخش مهمی از برنامه تمرین الهامی جنبه ذهنی و فنی ماجرا با کمک جلسات فنی طولانی است.

ساکت الهامی به نظر تنها امید شمالی‌ها برای ماندن در لیگ است و او با کمک برنامه فشرده و خاص خود تا به حال موفق شده در مسیر ماندن، به درستی پیش برود. نساجی باید در هفته ۲۵ به اصفهان سفر کند تا مقابل ذوب‌آهن صف آرایی کند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها