کد خبر: 708424
تاریخ انتشار :

محسن بنگر عاشق این چالش در آستارا شده است

مدافع اسبق پرسپولیس این روزها چالش بزرگی را در شهرداری آستارا دنبال می‌کند.

محسن بنگر عاشق این چالش در آستارا شده است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری آستارا همانند فصول گذشته در جمع گزینه‌های سقوط قرار دارد و محسن بنگر به عنوان سرمربی جدید این تیم، به دنبال حفظ دوباره این تیم در لیگ آزادگان است.

آرش برهانی، آقای گل اسبق استقلال، پیش از این هدایت شهرداری آستارا را برعهده داشت و اکنون این مسئولیت برعهده محسن بنگر قرار گرفته تا او به دنبال حفظ سهمیه آستارایی‌ها در لیگ آزادگان باشد.

بنگر اما شرایط سختی برای به پایان رساندن این ماموریت پیش روی خود می‌بیند. او چندی پیش برای آخرین بازی تیمش مسیری سخت و زمینی را برای حضور در جنوب طی کرد تا تیم او با شرایط سختی برابر حریف قرار گیرد. با این حال بنگر از امیدواری بزرگی برخوردار است تا در تقابل با دیگر گزینه‌های سقوط، این ماموریت را به سرانجام برساند.

جدول لیگ آزادگان در پایین جدول و جنگ گزینه‌های سقوط. کدام تیم قادر خواهد بود از این شرایط عبور کند؟

شهرداری آستارا اکنون با کسب 24 امتیاز و اختلاف هفت امتیازی نسبت به تیم بالاتر خود، رتبه چهاردهم جدول را در اختیار دارد. این در حالی است که شاهین بندرعامری با 23 امتیاز پایین‌تر از این تیم قرار دارد و دیگر گزینه‌های سقوط نیز دریای بابل (22 امتیاز) و داماش گیلان 20 امتیاز و در نهایت خوشه طلایی قعرنشین با 15 امتیاز قرار گرفته‌اند.

بنگر در بازی‌های باقی‌مانده باید تیمش را برابر استقلال ملاثانی، خیبر خرم‌آباد، آریو اسلامشهر، مس شهربابک، شهر راز شیراز و در نهایت نفت و گاز گچساران قرار دهد. حریفانی سرسخت و مدعی که باید دید بنگر که پیش از این نیز موفق شده بود به عنوان سرمربی شهرداری آستارا سهمیه این تیم را در لیگ آزادگان حفظ کند، در تجربه دوباره‌اش چه شرایطی را دنبال خواهد کرد. سرمربی این روزهای شهرداری آستارا که در دوران بازیگری افتخارات و اتفاقات جالب توجهی را دنبال کرده، با روحیه خاصی که دارد بعید به نظر می‌رسد جلوی کارنامه مربیگری خود واژه "سقوط" را ثبت کند و برای این موضوع شاگردانش را آماده می‌کند.

او در کنار موفقیت قبلی‌اش با شهرداری آستارا برای تثبیت سهمیه بقا، در مقطعی نیز به عنوان سرمربی شهرداری نوشهر موفق به کسب جواز صعود شده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها