کد خبر: 704119
تاریخ انتشار :

جسد ناوالنی تحویل مادرش شد

بیش از یک هفته پس از اعلام خبر درگذشت الکسی ناوالنی در زندان دور افتاده‌ای در شمال روسیه و پیگیری‌های تقریبا روزانه مادر او برای تحویل جسد پسرش، سرانجام نزدیکان او خبر دادند که جسد این چهره منتقد به مادرش تحویل داده شد.

 جسد ناوالنی تحویل مادرش شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - بیش از یک هفته پس از اعلام خبر درگذشت الکسی ناوالنی در زندان دور افتاده‌ای در شمال روسیه و پیگیری‌های تقریبا روزانه مادر او برای تحویل جسد پسرش، سرانجام نزدیکان او خبر دادند که جسد این چهره منتقد به مادرش تحویل داده شد.

یارمیش، سخنگوی ناوالنی ضمن اعلام این خبر گفت که هنوز معلوم نیست که آیا مقامات کرملین اجازه می‌دهند مراسم خاکسپاری «مطابق میل خانواده او و آنطور که شایسته الکسی است» برگزار شود یا نه.

یولیا ناوالنایا، همسر الکسی ناوالنی در ویدئویی که در روز دوشنبه در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را به قتل همسرش متهم کرد و مدعی شد که امتناع مقامات از تحویل جسد به مادرشوهرش بخشی از سیاست پنهان کاری کرملین است.

خانم ناوالنایا در مورد تعلل مقامات روسیه در تحویل جسد همسرش گفته بود که «آن‌ها بزدلانه و بدجنسانه جسد او را پنهان کردند و از تحویل آن  امتناع ورزیدند تا منتظر ناپدید شدن اثرات سم باشند.» به این معنی که خانم ناوالنایا معتقد است همسرش ممکن است با یک عامل اعصاب مانند نوویچوک کشته شده باشد./ یورونیوز

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها