کد خبر: 707222
تاریخ انتشار :

«نامه‌نیوز» گزارش می‌دهد

سختی‌های دولت رئیسی زیر سایه جنگ

از اینجا به بعد کار برای دولت رئیسی که مشکلات اقتصادی گسترده‌ای داشت و از پس تحقق وعده‌ها برنیامده بود، سخت‌تر خواهد شد.

سختی‌های دولت رئیسی زیر سایه جنگ
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - ایران همان طور که وعده داده بود پاسخ سخت و قابل توجه و البته به یادماندنی به رژیم صهیونیستی دارد. پاسخی که نه تنها نتانیاهو و همکارانش، بلکه همه حامیان در دنیا را شگفت‌زده کرد و قدرت نظامی ایران را به رخ کشید. تا اینجای کار حرفی نیست غیر از خرسندی و حس رضایت‌مندی که شاهد آن حضور شبانه گروه‌هایی از مردم تهران و برخی شهرهای دیگر بود. 

آنچه از اینجا به بعد اما باید مورد توجه قرار بگیرد، اداره کشور زیر سایه جنگ است! دولت رئیسی که تا همین حالا هم با مشکلات گسترده مواجه و از پس تحقق وعده‌ها برنیامده بود، روزهای سخت‌تری را در پیش دارد. 

تاثیرات حملات اخیر و احتمال پاسخ اسرائیلی‌ها به آن بر بازار و اقتصاد را نمی‌توان نادیده گرفت. تاثیرات سیاسی و اجتماعی زندگی مردم زیر سایه احتمال درگیری جنگ را نیز همین طور؛ بدیهی است که این شرایط وضعیت را برای دولت فعلی سخت‌تر خواهد کردو انتظار می‌رود که هرچه سریعتری فکری کند. طبیعتا اولین اقدامات باید در راستای آرام شدن بازار و دور شدن از نوسانات هیجانی باشد. 

اینکه دولت رئیسی موفق به این کار خواهد شد یا خیر البته بحث دیگری است. آنچه که روشن است اما وضعیت موجود هم برای مردم خیلی حساس است و هم برای دولت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها