کد خبر: 708065
تاریخ انتشار :

سخنگوی جبهه پایداری: فهرست دور دوم انتخابات انقلابی‌تر خواهد شد

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنیم فهرست پیشنهادی، از دوره اول انقلابی‌تر باشد و ظرفیت‌های جریان انقلاب، تجمیع و در نهایت به فهرست واحد منتهی شود.

سخنگوی جبهه پایداری: فهرست دور دوم انتخابات انقلابی‌تر خواهد شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مجید متقی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین اقدامات این تشکل سیاسی برای انتخابات مجلس دوازدهم در دور دوم، اظهار کرد: همت جبهه پایداری همواره بر تقویت فضای وحدت بوده و هست و همیشه تلاش کرده تا حد امکان، ظرفیت‌های جریان انقلاب، تجمیع و در نهایت به فهرست واحد منتهی شود.

وی افزود: مسلما در این صورت، شاهد خروجی بهتر و کیفی‌تری در انتخابات خواهیم بود. جبهه پایداری در همه حال و در همه عرصه‌ها از جمله انتخابات، بر رعایت معیارهای اصیل دینی و شاخص‌های انقلابی، تاکید دارد و همچنان بر پایه‌ریزی وحدت و تحکیم اصول آن بر مبنای شاخص‌های اصلح و انقلابی پافشاری می‌کند.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که «ان‌شاءالله در مرحله دوم نیز تلاش می‌کنیم فهرست پیشنهادی، از دوره اول انقلابی‌تر باشد»، گفت: انتظار می‌رود مردم فهیم انقلابی با شرکت پرشور در مرحله دوم انتخابات، در انتخاب نامزدهای اصلح، نهایت بررسی و دقت را داشته باشند تا مجلس انقلابی‌تر، قوی‌تر و کارآمدتر تشکیل شود.

متقی‌فر همچنین با تاکید بر افزایش خدمت‌رسانی دولت به مردم، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران شایسته خدمتگذاری و تکریم بیشتر است. دولت و مجلس باید بیش از پیش به فکر رفع آلام و مشکلات مردم، خصوصاً مشکلات معیشتی و اقتصادی آنان باشند. گرچه دولتمردان و مجلس، تلاش‌های ستودنی و قابل‌توجهی در این زمینه داشته‌اند اما معضلات انباشته‌شده از گذشته بر دوش مردم، خصوصاً تبعات تعطیلی اقتصاد کشور در دهه ۹۰، مشکلات روزمره معیشتی مردم را دوچندان کرده است.

وی ادامه داد: برای جبران خسارات و رفع تبعات بی‌عملی دهه گذشته، راه علاج این زخم‌های کهنه، اتخاذ تدابیر اقتصادی قویتر و البته گماردن مردان کاربلد و جهادی در سمت‌های حساس اقتصادی است. امروز مردم، از دولت انقلابی، توقع و انتظار دارند که اقدامات و تدابیر اقتصادی، در زندگی روزانه آنان ملموس باشد و تورم آنچنان مهار شود که در بین اقشار مردم، کنترل قیمت‌ها قابل درک باشد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه دولت باید ارزیابی دقیق و جدی‌تری از عملکرد تصمیمگیران اقتصادی داشته باشد و نتایج آن را مستمر به مردم گزارش دهد، تاکید کرد: همگان شاهدیم با همه فشاری که گرانی‌ها بر دوش مردم دارد، آنان حضوری معنادار در انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی نشان دادند و با این حرکت باشکوه در پای صندوق‌های رای، توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

متقی‌فر همچنین با اشاره به انجام عملیات «وعده صادق»، گفت: این عملیات حاصل تلاش‌های مخلصانه و شبانه‌روزی پاسداران حریم حق و کیان کشور و البته خالق شگفت‌انگیزترین صحنه‌های نبرد در قرن حاضر بود چراکه با ایجاد دستاوردهای بی‌نظیر منطقه‌ای و جهانی، موجب فروپاشی هیمنه پوشالی استکبار جهانی شد و تصویر غیرواقعی از دشمن و قدرت دروغینش که دستاورد سال‌ها تلاش مذبوحانه غول‌های زهرآگین رسانه‌ای آنان بود درهم شکست و حقیقت ذلیلانه دشمن را برملا ساخت.

وی ادامه داد: بعد از این حمله سهمگین که موجب از بین رفتن حیثیت گنبد عنکبوتی صهیونیسم شد، جهان شاهد عجز و درماندگی دشمن پرمدعایی شد که خود را قدرت بلامنازع جهانی می دانست. در مقابل نیز، عظمت، سطوت و توانمندی جبهه حق و جریان انقلابی را به نمایش گذاشت و عزم، اراده و جرئت مبارزه ملت‌های تحت ستم آمریکای جهان‌خوار و صهیونیسم بین‌الملل را  بشدت تقویت کرد و اوج درماندگی و ناتوانی نظامی، اطلاعاتی‌، سیاسی و استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی را آشکار ساخت.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تاکید کرد: با این یورش غیورمردانه، نه تنها ملت‌های مسلمان بلکه تمامی ملل جهان، راه نجات خویش را در مبارزه بی‌امان با نظام سلطه جهانی شناختند و برای اولین بار، نظام سیاسی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل با چالشی جهانی مواجه شدند. حاصل چنین صحنه‌گردانی پیروزمندانه‌ای که تحت تدابیر رهبری حکیمانه انقلاب اسلامی به وجود آمد، خلق تصویری عزتمند و پرشکوه از ملت بزرگ ایران، نظام اسلامی و رهبری عظیم الشان و البته ایجاد ارزش و اعتباری بی‌نظیر، در ذهن و دل ملت‌های جهان شد.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار کرد: در حقیقت تلائلو الهی و خیره‌کننده وعده صادق، پرده از فریب‌کاری‌ها و چهره دروغین آمریکا و اسرائیل برداشت و شکست‌پذیری آمریکا و اسرائیل را به باور قلبی تمامی ملت‌های تحت ستم تبدیل کرد. مسلما بعد از این، جبهه مبارزه با بی‌رحمی، ستمگری و جهانخواری و در راس آنها آمریکای جنایتکار، گسترده‌تر شده و اراده حامیان حق و جمیع آزادگان جهان در این امر استوارتر خواهد شد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها