کد خبر: 708391
تاریخ انتشار :

بی‌رحم و کشنده: نقشه‌های هری کین برای رئال

هری کین توقف‌ناپذیر جلو می‌رود و در روزی که دو گل زد و رکورد دیگری را شکست، برای رئال مادرید هم کری خواند.

بی‌رحم و کشنده: نقشه‌های هری کین برای رئال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با دو گل هری کین موفق شد با نتیجه 2-1 برنده شود.

هری کین با آمار دیشب به 400 گل زده در دوران حرفه‌ای خود رسید و روزهای درخشانی را در ترکیب تیم آلمانی سپری می‌کند.

کین به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد که در فصل اول حضور خود در لیگ آلمان به تمام ۱۷ تیمی که مقابل آنها بازی کرده گل زده یا پاس گل ارسال کرده است. هری کین تا به اینجای فصل ۳۵ گل در بوندسلیگا به ثمر رسانده و مدعی اصلی کسب جایزه کفش طلای اروپاست.

هری کین با ثبت ۴۲ گل زده در تمام رقابت‌‌های این فصل رکورد شخصی خود یعنی ۴۱ گل زده‌ در فصل 18-2017 را شکست. این ستاره انگلیسی در ۴۲ مسابقه موفق به ثبت آمار ۴۲ گل و ۱۳ پاس گل‌ شده است. 

با توجه به بازی‌های باقی‌مانده بوندسلیگا تا پایان فصل و اختلاف زیاد کین با نفر دوم بهترین گلزنان مسابقات باشگاهی فوتبال آلمان (سرهو گیراسی 25 گل) به نظر باید آقای گلی این فصل بوندسلیگا را به نام مهاجم انگلیسی به ثبت برسانیم.

هری کین اما می‌تواند با گلزنی در سه بازی باقی‌مانده بایرن مونیخ در بوندسلیگا از رکورد گرد مولر افسانه‌ای و حتی روبرت لواندوفسکی در این باشگاه آلمانی هم بگذرد. روبرت لواندوفسکی و گرد مولر بهترین گلزنان تاریخ بایرن مونیخ در یک فصل از مسابقات باشگاهی بوندسلیگا هستند. لواندوفسکی البته با آمار خیره‌کننده 41 گل در 29 بازی در صدر قرار دارد و مولر افسانه‌ای فوتبال آلمان هم با 40، 38 و 36 گل در دهه 70 میلادی آمار فوق‌العاده‌ای از گلزنی را به نام خودش به ثبت رسانده است.

در پایان بازی برابر آینتراخت کین گفت: «عملکرد خوبی داشتیم، به‌خصوص در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. وقتی در نیمه اول بازی مساوی تمام شد کمی ناراحت بودیم چون چند موقعیت خوب داشتیم. در کل بازی سختی بود اما برد خوبی بود و حفظ شتاب مهم است.»

وقتی از کین سوال شد فکر می‌کنی چند گل به رئال بزنی، او پاسخ جالبی داد و رد نکرد بیش از یک گل بزند: «امیدوارم بتوانیم این اعتماد به نفس را در بازی سه‌شنبه هم داشته باشیم. اکنون تمرکز تمام تیم روی بازی مقابل رئال است. بازی سختی خواهد بود، ما باید مانند سطحی که از خود مقابل آرسنال نشان دادیم، بازی کنیم یا حتی بهتر از آن. 

رئال تیم فوق‌العاده‌ای دارد و افتخارات زیادی در این رقابت‌ها دارد. واقعا مشتاق جو عالی طرفداران در ورزشگاه برای این بازی هستم. فکر می‌کنم اگر همه چیز خوب پیش برود، امیدوارم چند گل بزنم. من در فرم خوبی هستم و اعتماد به نفس دارم. اگر هم تیمی‌هایم مانند تمام فصل به من کمک کنند، این کار را انجام خواهم داد.»

کفش طلا بی‌حرف و حدیث برای هری

با نگاهی به رده‌بندی برترین گلزنان لیگ‌های اروپایی در فصل 2023-2024، هری کین با به ثمر رساندن 35 گل در 31 مسابقه‌ای که در لیگ آلمان انجام داد و کسب 70 امتیاز (هر گل دو امتیاز دارد) مقام اول را به خود اختصاص داده است.

پس از کین، کیلیان امباپه فرانسوی، ستاره پاری سن ژرمن، با 26 گل در 27 بازی که در "لیگ 1" انجام داد، با مجموع 52 امتیاز قرار دارد. 

کفش را همین حالا باید به هری داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها