کد خبر: 643294
تاریخ انتشار :

کاربردها و مزایای استفاده از سرور مجازی پر سرعت

کاربردها و مزایای استفاده از سرور مجازی پر سرعت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

سرعت سرور از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است که یکی از بهترین سرورها برای سایت‌های پر بازدید، سرور مجازی ایران است. دیتاسنتر این سرور در ایران واقع شده که از سرعت و امکانات قابل قبولی برخوردار می باشد.

کاربردهای سرور مجازی پر سرعت ایران

به دلیل آنکه سرور مجازی ایران دارای سرعت بسیار مناسبی است، می‌تواند نیاز بسیاری از افراد را که در بستر اینترنت فعالیت دارند، برآورده کند. برخی از کاربردهای پرسرعت‌ترین سرور مجازی در ادامه لیست شده اند:

  • افرادی که دارای فروشگاه‌های آنلاین با تعداد بازدید زیاد هستند و قصد دارند که با استفاده از اپلیکیشن‌های خاص سایت خود را مدیریت و راه اندازی کنند، می‌توانند از سرور مجازی ایران استفاده کنند.
  • سایت‌های خبری می‌توانند از سرور مجازی استفاده کنند.
  • سرور مجازی ایران یکی از بهترین انتخاب‌ها برای برنامه نویسان حرفه‌ای است زیرا حافظه کافی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد که در کنار آن سرعت بسیار مناسبی نیز دارد.
  • همچنین سرور مجازی ایران برای افرادی که قصد فعالیت در سایت‌های خارجی برای ترید کردن دارند، می‌توانند از این سرور استفاده نمایند.

برای خرید سرور مجازی ایران کمپانی و شرکت معتبر را انتخاب کنید که تمامی امکانات را ارائه دهد.

ویژگی های سرور پر سرعت ایران

پرسرعت‌ترین سرور مجازی ایران دارای پورت سرعت ۱۰ گیگ است که برای میزبانی هر نوع سایتی بسیار مناسب است و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی در حال رشد با خیال راحت می‌توانند از این نوع سرور استفاده کنند.

سرور مجازی ایران به دلیل ارائه آی پی اختصاصی، استفاده از هارد SSD  سرعت بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که مناسب‌ترین گزینه برای کاربران ایرانی به حساب می‌آید.

9

بهترین سرور مجازی چه ویژگی هایی دارد؟

سرور مجازی یکی از سرویس‌های میزبانی است که با عبارت مخفف شده VPS نیز کاملا شناخته شده است. این سرور بخشی از یک سرور اختصاصی به حساب می‌آید که تقسیم‌بندی آن توسط نرم‌افزارهای جداساز انجام می‌گیرد.

در واقع در سرور مجازی به کمک نرم افزارها یک سخت‌افزار قوی به چند سرور تقسیم می‌شود که هر کدام از آن‌ها دارای سی پی یو، سیستم عامل، حافظه رم مخصوص به خود هستند.

در سرور مجازی اگر چه ‌چند کاربر از یک سرور استفاده می‌کنند، اما این سرور به بخش‌های مختلفی تقسیم شده است و هر کاربری می‌تواند بدون دخالت کاربران دیگر، سرور و منابع مورد نیاز خود را مدیریت کند که کاملا شبیه به یک سرور اختصاصی است با این تفاوت که هزینه کمتری را برای استفاده از آن پرداخت خواهید کرد.

ویژگی ها:

  1. ضریب اطمینان در این سرور ها بالا است.
  2. شما می توانید مدیریت کامل سرور را در دست بگیرید.
  3. عملکرد و بهره وری آن بسیار بالا است.
  4. انتخاب سیستم عامل و نرم افزار برعهده خود شماست و از این رو انعطاف پذیری این سیستم ها بالا است.
  5. مقرون به صرفه تر نسبت به سرور های اختصاصی است.
  6. مدیریت بکاپ ها به سادگی قابل کنترل است.

10

مزیت‌های استفاده از پرسرعت ترین سرور مجازی ایران

استفاده از پرسرعت‌ترین سرور مجازی ایران مزیت‌های مختلفی را به همراه دارد که برخی از مهم ترین‌های آن عبارتند از:

  • سرعت بالای سرور مجازی ایران از مهم‌ترین مزیت‌های آن به حساب می‌آید که برای وب سایت‌های پربازدید انتخاب بسیار ایده آلی به حساب می‌آید.
  • امنیت اطلاعات در این سرور بسیار بالاست بنابراین توصیه می‌شود که اگر امنیت اطلاعات برای شما بسیار اهمیت دارد، حتما از این سرور استفاده کنید.
  • امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که می‌توان به کمک آن تجربه‌ای جدید در مدیریت سایت، فروشگاه آنلاین و غیره به دست آورد.
  • ارائه منابع اختصاصی از دیگر مزیت‌های سرور مجازی به حساب می‌آید که سبب مدیریت راحت‌تر وب سایت می‌شود.
  • از آنجایی که دیتاسنتر پرسرعت‌ترین سرور مجازی ایران در داخل کشور است، امکان تحریم آن وجود ندارد.
  • پهنای باندی که در سرور مجازی ایران ارائه می‌شود، دارای هزینه‌ای بسیار کمتر نسبت به دیگر سرورها است.
  • پایداری در سرور مجازی ایران بسیار بالا و قابل قبول است.

امکانات پرسرعت ترین سرور مجازی ایران

سرور مجازی ایران انتخاب مناسب‌تری برای کاربران ایرانی است زیرا به دلیل نزدیک بودن به سرور، سرعت آن بسیار قابل قبول‌تر از سرورهای خارجی است. در کنار سرعت خوب و مناسب امکانات متعدد دیگری نیز با خرید پرسرعت‌ترین سرور مجازی ایران در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

1 . امکان ارتقا آن در مواقعی که منابع بیشتری نیاز است، وجود دارد و برای این امر قابلیت مانیتور منابع سرور به امکانات آن اضافه شده است. در واقع با این قابلیت کاربر در هر لحظه می‌تواند میزان منابع استفاده شده را مشاهده کند و در صورت نیاز آن‌ها را افزایش دهد.

2 . امکان نصب کنترل سی پنل به سادگی وجود دارد که برای این کار تنها کافی است که دکمه نصب اتوماتیک کنترل پنل را بزنید.

3 . امنیت سرور از اهمیت بالایی برخوردار است که پرسرعت‌ترین سرور مجازی ایران این امنیت را با امکان تغییر رمز فراهم آورده است. در واقع برای تغییر رمز کافی است که به پنل مدیریت خود وارد شوید و رمز را تغییر دهید.

تمام این امکانات ایجاد می‌کند که در صورت نیاز به خرید سرور مجازی پرسرعت و پر قدرت حتما سرور مجازی ایران را به یاد داشته باشد و اگر پرسرعت‌ترین سرور مجازی ایران را انتخاب کنید، طبیعتا وب سایت شما در زمان ساعت‌های پربازدید راحت‌تر مدیریت می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها