کد خبر: 678842
تاریخ انتشار :

این دو بازیکن برای عنایتی پشتک می‌زنند!

در لیست بازیکنان تیم امید دو بازیکن حضور دارند که احتمالا در مقدماتی المپیک مورد توجه تیم‌های خارجی نیز قرار بگیرند.

این دو بازیکن برای عنایتی پشتک می‌زنند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه هنوز رضا عنایتی لیست نهایی بازیکنان تیم زیر 23 ساله‌های ایران برای اردوی خرداد ماه و حضور در عراق را اعلام نکرده اما با بررسی بازیکنانی که شرایط سنی و قابلیت‌های فنی لازم برای حضور در اردوی امید را دارند، می‌شود حدس های زیادی درباره فهرست مدعوین به اردوی پیش رو زد.

بررسی شرایط بازیکنان واجد شرایط برای حضور در تیم امید و تجربه و کیفیت آنها نشان می‌دهد که دست رضا عنایتی در همه پست‌ها برای انتخاب بازیکن باز است و او یک اسکواد کامل با نفراتی که هرکدام ویژگی های منحصر به فردی دارند را در اختیار خواهد داشت. فراوانی بازیکنان مدعی حضور در تیم امید در لیگ برتر وحتی لیگ یک آنقدر است که عنایتی شاید اجبارا روی نام برخی نفراتی که در ترکیب تیم های خود به میدان رفته اند هم خط قرمز بکشد.

در این بین اما حضور دو بازیکن با ویژگی خاص می‌تواند یک تاکتیک مهم را به تیم امید اضافه کند. اگرچه همواره به تاکتیک اوت‌های بلند در فوتبال ایران انتقادهایی وارد بوده اما بدون تردید هر بازیکنی که یک اوت انداز خوب در اختیار داشته باشد، از آن برای کسب موفقیت استفاده می‌کند.

در لیگ برتر فوتبال بارها حضور اوت‌اندازها و پرتاب های بلند آنها مورد توجه قرار گرفته اما در اکثر اوقات بازیکنی که ویژگی پرتاب اوت را داشته باشد، در تیم ملی بزرگسالان و حتی تیم های پایه‌ها جایی نداشته است.

فردین رابط اولین بار اوت های بلند خود را با پیراهن نفت مسجدسلیمان به دید عموم رساند.

درباره تیم المپیک اما بد نیست بدانید که دو بازیکن مطرح هستند که از قابلیت اوت‌اندازی بهره می‌برند و شرایط کیفی و سنی‌شان به تیم امید می‌خورد. دو بازیکنی که حتی یکی از آنها لژیونر هم است!

فردین رابط نامی آشنا برای اهالی فوتبال است؛ بازیکنی که از پایه های استقلال رشد کرد و به تیم بزرگسالان رسید اما هر بار به خاطر ترافیک موجود در خط هافبک استقلال فرصتی برای بازی کردن نداشت  و اجبارا قرضی به تیم‌های دیگر رفت. رابط اما بعد از چند سال رفت و آمد قرضی به تیم‌های دیگر تصمیم گرفت از ابتدای فصل جاری به لیگ سوئد برود و پیراهن تیم دالکورد را برتن کند.

نکته قابل توجه این است که رابط در لیگ سوئد با پرتاب‌های اوت خود همراه با پشتک وارو همه را غافلگیر کرد و حالا روی این موضوع تبحر یافته است.

دیگر بازیکنی که توان بازی در تیم امید را دارد و از قابلیت پرتاب های اوت بلند برخوردار است، فیاض میردورقی است. دفاع راست جوان نفت آبادان که طی دو فصل گذشته با اوت های بلند خود توانسته نامش را سر زبان‌ها بیندازد، حالا احتمالا یکی از بازیکنانی است که در لیست عنایتی نیز قرار خواهد گرفت.

اگرچه داشتن اوت انداز بلند ملاک مناسبی برای بالا رفتن شانس موفقیت یک تیم نیست، اما به هر حال فاکتوری است که احتمالا رضا عنایتی هم از آن بهره ببرد. بی شک استفاده از تاکتیک اوت دستی در مسابقات مقدماتی تیم المپیک برای حریفان ایران هم جالب خواهد بود و حضور رابط و میردورقی در ترکیب زیر 23 ساله‌های ایران شاید به این تیم در مسیر منتهی به المپیک پاریس کمک هم بکند.

پشتک واروی میردورقی برای پرتاب اوت بلند حتی در زمینه تصویر مشخص است که تعجب تاوارس سرمربی سابق نفت را به همراه داشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها