کد خبر: 678854
تاریخ انتشار :

گواردیولا مربی بی تجربه‌ای بود، ردش کردم!

مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور سابق آرژانتین، که 12 سال رئیس بوکاجونیورز نیز بود، فاش کرد که در سال 2006 قصد داشت به پپ گواردیولا پیشنهاد مربیگری بدهد.

گواردیولا مربی  بی تجربه‌ای بود، ردش کردم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ماکری بین سال های 1995 تا 2007 رئیس باشگاه بوکاجونیورز بود و با او این باشگاه افتخارات فراوانی به خصوص در سطح بین‌المللی کسب کرد. ماکری که رئیس جمهور آرژانتین نیز بوده، در مصاحبه جدید خود فاش ساخت که در سال 2006 قصد داشت هدایت بوکا را به پپ گواردیولا بسپارد ولی منصرف شد.

ماکری در وسط تصویر با شال منچسترسیتی

ماکری در این رابطه به تیک اسپورتس گفت: «پپ گواردیولا می توانست مربی بوکا شود. سال 2006 ولی آلفیو باسیله از بوکا جدا شد، به دنبال مربی جدید بودیم و به من اطلاع دادند که پپ در دسترس است و از این پیشنهاد استقبال نیز خواهد کرد. خیلی فکر کردم ولی پپ در آن مقطع مربی تیم دوم بارسا در دسته سوم اسپانیا بود و هرگز سابقه مربیگری در سطح اول فوتبال را نداشت. در نتیجه تصمیم گرفتیم با ریکاردو لاوُلپه (مربی مکزیکی) قرارداد ببندیم.»

لازم به ذکر است که  لاوُلپه، بوکا را صدرنشین تحویل گرفت و در نهایت نتوانست این تیم را قهرمان کند. پپ نیز دو سال بعد هدایت تیم اول بارسا را برعهده گرفت و اکنون همه از افتخارات مربیگری او آگاهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها