کد خبر: 678874
تاریخ انتشار :

مدافع بارسلونا به این دلایل درخواست جدایی داد

ژول کنده به ژاوی و مدیران بارسا اطلاع داده که این تابستان قصد جدایی دارد و برای این مهم، دلایل خاص خود را هم دارد.

مدافع بارسلونا به این دلایل درخواست جدایی داد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل از پایان فصل 23-2022، مشخص شد که ژول کنده از مدیران بارسلونا خواسته تا به پیشنهاداتی که ممکن است در تابستان امسال برای او ارائه شود، گوش دهند. این مدافع فرانسوی از نقش خود به عنوان دفاع راست احساس راحتی نمی‌کند و می‌خواهد مدافع میانی باشد.

کنده تابستان گذشته از سویا به بارسا پیوست تا قلب خط دفاعی آبی و اناری‌ها را تقویت کند. شرایط اما او را وادار کرد تا در نیمی از بازی‌هایی که در این فصل انجام داده، در دفاع راست هم بازی کند. خروج بیرین و مصدومیت سرخی روبرتو و آرائوخو، باعث شد تا کنده تنها گزینه‌ جایگزین ژاوی در سمت راست دفاعی باشد.

در وهله اول، ژول پذیرفت که در این پست بازی کند، اما علی‌رغم این واقعیت که او در تیم ملی فرانسه نیز دفاع راست است، اعتقاد دارد که در این منطقه نمی‌تواند ارزش‌های واقعی خود را نشان دهد و در مرکز خط دفاعی، می‌تواند بیشتر بدرخشد. برای مثال کنده در بیشتر ال‌کلاسیکوی‌های فصل، دفاع میانی بود و خوش درخشید.

ژاوی به او اطمینان داد بود که با رونالد آرائوخو زوج دفاع میانی خواهد بود اما این بازیکن اروگوئه‌ای با کریستنسن جایگاهشان را در قلب دفاع بارسا تثبیت کرده‌اند و کنده چاره‌ای نداشت تا در سمت راست بازی کند. علاوه بر این، سرمربی بارسا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل وایادولید اطمینان داد که خرید یک مدافع راست بر خلاف هافبک دفاعی، در اولویت نیست.

کنده پیش‌بینی می‌کند که اگر باشگاه یک مدافع راست نخرد، فصل بعد نیز همچنان تنها گزینه ژاوی برای دفاع راست تیم خواهد بود. به همین دلیل او به ژاوی اطلاع داده که قصد جدایی دارد و در واقع قصد دارد اینگونه باشگاه را برای خرید یک مدافع راست تحت فشار بگذارد. گفته می‌شود چند تیم لیگ برتری آماده ارائه پیشنهاد رسمی برای او هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها