کد خبر: 678878
تاریخ انتشار :

دوستی مهر: تیم ملی ایران باید بهترین باشد

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران ابراز امیدواری کرد بازیکنان پایه بتوانند در رده بزرگسالان بدرخشند.

 دوستی مهر: تیم ملی ایران باید بهترین باشد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال زیر ۲۰ سال ایران که سه روز قبل در نخستین مسابقه‌اش در تورنمنت کافا در تاجیکستان با نتیجه سه بر دو مقابل ازبکستان شکست خورده بود، امروز توانست با نتیجه ۴ بر یک از سد افغانستان عبور کند و به نخستین برد خود برسد.

علی دوستی‌مهر پس از پیروزی چهار بر یک جوانان زیر ۲۰ سال ایران مقابل افغانستان در دومین مسابقه‌اش در تورنمنت کافا عنوان کرد: ابتدا باید به تیم خوب افغانستان خسته نباشید بگویم. آنها تیمی قدرتمند هستند و با ۱۰ نفره شدن هم شور گلزنی داشتند. تیم افغانستان برای ما محترم بود و توانستیم این تیم قوی را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۰ سال ایران ادامه داد: بازیکنان تیم ما با توجه به صحبت و کارهایی که در دو روز گذشته انجام دادیم، خیلی خوب عمل کردند. تاکتیک‌های خود را بر اساس شیوه فنی افغانستان پیاده کردیم که خوشبختانه با عملکرد ایده‌آل بازیکنان تیم ملی ایران همراه بود.

او در پاسخ به اینکه چه هدفی در تیم‌های پایه دنبال می‌کنند، اظهار کرد: در فوتبال پایه ایران تیم پشت تیم است. نونهالان برای حضور حرفه‌ای در رده نوجوانان بازی می‌کنند و رشد خواهند کرد. نوجوانان هم برای قدرت‌نمایی و حضور در رده جوانان. این روند تا تیم ملی بزرگسالان که ویترین فوتبال ملی کشورمان است، ادامه دارد. ما می‌خواهیم تیم ملی بزرگسالان ایران همچنان در بین بهترین‌ها باشد و توان فنی بالایی داشته باشد. هدف تیم‌های پایه، فوتبال ملی بزرگسالان است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها