کد خبر: 51981
تاریخ انتشار :

آرش میر اسماعیلی با بهرام رادان به توافق نرسید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : به گزارش نامه ، آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با ایبنا اظهار کرد: بخش نخست زندگینامه‌ام که مدتی پیش روانه بازار کتاب شد، دربرگیرنده وقایع زندگی ورزشی و غیرورزشی‌ام تا زمان حضور در مسابقات المپیک تابستانی آتن (2004 میلادی) است.

میراسماعیلی با اشاره به این‌که در نظر دارد قسمت دوم این کتاب را هم روانه بازار نشر کند، اضافه کرد: جلد دوم کتاب خاطراتم مربوط به وقایعی است که پس از المپیک آتن و حاضر نشدن من مقابل حریفی از رژیم اشغالگر قدس در آن مسابقات می‌شود.

رییس فدراسیون جودو از پیشنهاد بهرام رادان (هنرپیشه سینما و فیلمساز) برای تهیه فیلمی برمبنای زندگینامه‌اش خبر داد و افزود: چند پیشنهاد برای ساختن فیلمی بر اساس این کتاب داشتم که آخرین آن‌ها از سوی بهرام رادان، هنرپیشه خوب سینمای کشورمان بود اما به دلیل این‌که در حال نگارش دومین بخش این اثرم، فعلاً به رادان جواب منفی دادم.

وی همچنین به برنامه‌ مدون فدراسیون جودو برای انتشار کتاب‌های آموزشی این ورزش اشاره کرد و افزود: در تلاشیم جدیدترین ترجمه‌ها و تالیفات حوزه جودو را منتشر و روانه بازار نشر کنیم.

آرش میراسماعیلی متولد دوازدهم اسفند 1359 و قهرمان اسبق دسته 66 کیلوگرم جودی جهان است. وی که پیش از رقابت‌های المپیک تابستانی آتن 2004 از سوی مجله ورزشی اسپورتس ایلستریتد (Sports Illustrated)آمریکا به عنوان بخت نخست کسب نشان طلای این مسابقات در دسته 66 کیلوگرم جودو معرفی شده بود، به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین، از حاضر شدن مقابل ایهود واکس، جودوکار رژیم اشغالگر قدس خودداری کرد و از دور مسابقات کنار گذشته شد. وی دو عنوان قهرمانی و دو مقام سومی جهان را در کارنامه‌‌اش دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها