کد خبر: 656441
تاریخ انتشار :

اولین خرید بزرگ استقلال را بشناسید

عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات چندان باب طبع هواداران این تیم نبوده است

اولین خرید بزرگ استقلال را بشناسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پس از شروع طوفانی مدیران پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و استخدام چند بازیکن جدید که تعدادی از آنها از ستاره های مهم فوتبال ایران هستند، باشگاه پرسپولیس با این سیاست توانست ناکامی خود در رقابت های فصل گذشته را به فراموشی بسپارد و با توجه به شرایط استقلال و جدایی فرهاد مجیدی به سرعت دوباره موجی منفی اطراف باشگاه استقلال را فراگرفت.

اتفاقی که مدیران استقلال چندان در آن مقصر نبودند؛ به خصوص که آنها در اقدام بعدی برای استخدام جواد نکونام با عدم تمایل این مربی موفق فوتبال ایران مواجه شده و در نهایت با اتلاف وقت با یک گزینه پرتغالی یعنی ریکاردو ساپینتو به توافق رسیدند.

پس از بازگشت مدیران تاثیرگذار استقلال از دوبی بعد از آنکه آنها کار قرارداد با ساپینتو را به سرانجام رساندند، تمدید با بازیکنان کلیدی و همچنین استخدام بازیکنان جدید در دستور کار این باشگاه قرار گرفت. اما شرایط ویژه نقل و انتقالات و البته کمبود بازیکن موجب شد تا آنها تا امروز خرید دانه درشت و پرسر و صدایی را انجام ندهند. اگرچه سجاد شهباززاده مهاجم سابق استقلال و آقای گل دو فصل گذشته لیگ اولین خرید آبی ها در نقل و انتقالات بود. اما با توجه به فضای پیش آمده چندان مورد استقبال هواداران قرار نگرفت. 

استقلال پس از شهباززاده موفق به حفظ چند بازیکن کلیدی خود مثل مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی و سیدحسین حسینی شد و محمدحسین مرادمند را به اسکواد خود بازگردانده و در عین حال چند بازیکن جوان را نیز به تیم خود اضافه کرده است که شامل محمدحسین زواری(21 ساله) و امید حامدی‌فر(21 ساله) می‌شود.

در عین حال رضا میرزایی وینگر سپاهان و محمدحسین مدافع سابق هوادار نیز از دیگر بازیکنان ورودی استقلال در فصل جاری هستند که البته هیچ‌کدام از این انتقال‌ها هنوز نتوانستند رضایت کامل طرفداران سخت‌گیر استقلال را جلب کنند.

در این روزها بحث‌های مختلفی درباره بازیکنانی که استقلال قصد خرید آنها را دارد، مطرح است و اسامی مختلفی در کانال‌ها و رسانه‌های مختلف منتشر شده است که به نظر می‌رسد در جمع این چهره‌ها کاوه رضایی مهاجم سابق استقلال و تیم شارلروا و بروژ بلژیک اولین خرید پرسر و صدای استقلال در فصل جدید لقب بگیرد.

کاوه رضایی یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران در دهه گذشته و بازیکنی است که در دوره صعود به جام جهانی با دراگان اسکوچیچ کم و بیش در جمع ملی‌پوشان حضور داشته و در دور اول رقابت‌های انتخابی جام جهانی نیز نمایش های خوبی از خود نشان داده است. او که بعد از درخشش ناگهانی در استقلال منصوریان روانه بلژیک شد و به شارلروا پیوست، در 5 سال گذشته در این کشور توپ زده و در یکسال هم آقای گل لیگ فوتبال بلژیک شده است. او سابقه فوق‌العاده‌ای در فوتبال ایران دارد و هواداران نیز به بازی و رفتار او بسیار علاقه‌مندند.

کاوه در تمام این سال‌ها بارها و بارها در آستانه بازگشت به ایران قرار گرفته اما در بلژیک به کار ادامه داده است. با این حال به نظر می‌رسد در سال جام جهانی او نیاز دارد یک تیم مدعی به میدان برود تا ارزش کارش بیشتر مشخص بشود. به خصوص که جنگ سختی بین ستاره‌های خط حمله تیم ملی برای حضور در جام جهانی در جریان است.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، کاوه رضایی به عنوان اولین خرید دانه درشت استقلال به هواداران معرفی خواهد شد. البته اگر نگویید که خرید سجاد شهباززاده به واسطه تیم‌های پرشماری که به وی علاقه داشتند، انتقال بزرگی محسوب می‌شود.

با ورود کاوه رضایی اهداف بعدی نقل و انتقالات استقلال شامل محمد محبی،سیاوش یزدانی، سامان فلاح و همچنین یک بازیکن خارجی خواهد بود.

منبع: ورزش3

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها