کد خبر: 623156
تاریخ انتشار :

Pay by link روشی مهیج برای پرداخت هزینه‌ها

زمانی که از پرداخت با لینک یا Pay by Link صحبت می‌کنیم، در مورد روش جدیدی در تجارت الکترونیک صحبت نمی‌شود. اما این ابزار ساده‌ترین روش پرداخت آنلاین است که به شما کمک می‌کند تا با چند کلیک ساده، سریع و ایمن خدمات آنلاین به کاربران خود ارائه دهید.

Pay by link روشی مهیج برای پرداخت هزینه‌ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

زمانی که پرداخت کارت به کارت به شکل اولیه خود در  میلادی1960‌ در اروپا ظهور کرد، برای بسیاری از افراد این روش پرداخت شگفت‌آور بود. همچنین بعد از اینکه این روش پرداخت در دهه 80 به شکل امروزی خود در کشور ما با اقبال روبرو شد، باز هم باعث شگفتی افرادی زیادی شد. اینکه بتوان به استفاده از یک تکه پلاستیکی خریدهای خود را انجام داد، محبوبیت زیادی پیدا کرد.

در حال حاضر نیز راحت‌ترین  و طبیعی‌ترین روش پرداخت و خرید کالاها و خدمات مختلف به صورت کارت به کارت است و بیش از 70درصد خریداران کارت‌های اعتباری را برای خرید خود انتخاب می‌کنند.

درواقع ظهور این روش پرداختی، یک نوآوری و انقلاب در صنعت پرداخت محسوب می‌شد و دریچه ورود به تجارت آنلاین بود. در مرحله بعد و در دهه 1990 تجارت الکترونیکی با رشد بیشتری مواجه شد و توانست اعتماد مصرف کنندگان و خریداران را به سمت خود بکشاند.

 امروزه تجارت الکترونیک به عنوان یک ضرورت برای کسب‌وکارها و مشاغل مختلف تبدیل شده است. همچنین انتشار ویروس کرونا و بحران‌های ناشی از آن در جهان باعث شده است که فروش آنلاین فرصت جدیدی برای غلبه بر این بحران باشد. نباید فراموش کرد که بیماری کرونا تغییرات جبران ناپذیری در عادات مصرفی همه مردم ایجاد کرده است؛ به طوری که همه ما به طور فراینده‌ای به تجارت الکترونیکی عادت کردیم و در پی آن هستیم. به همین دلیل هر روز روش‌های جدیدی در این زمینه ایجاد می‌شود. اگر شما هم به دنبال این هستید که روش‌های جدید پرداخت را بیاموزید، در ادامه همراه ما باشید.

 

پرداخت با لینک، تحولی نو در پرداخت الکترونیک

 

امروزه تمامی کسب‌وکارها به دنبال این هستند که به سریع‌ترین شکل ممکن نیاز مشتریان خود را برطرف کنند. همچنین علاقه دارند که علاوه بر بالا بردنم کیفیت محصولات و خدمات، فرآیندهای آسانی در خرید را برای کاربران خود فراهم کنند.

گاهی اوقات آن‌قدر فرایندهای خرید در وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی سخت و پیچیده هستند که کاربر باوجود نیاز به آن محصول و خدمت، آن را رها می‌کند. این موضوع به خوبی اهمیت روش پرداخت با لینک را نشان می‌دهد. این سیستم پرداخت در عین سادگی، آسان و سریع است و مزایای زیادی برای کاربران و فروشگاه‌های آنلاین به دنبال دارد.

 

روش پرداخت با لینک را بهتر بشناسید

 این روش از پرداخت الکترونیک بر اساس اشتراک پیوندی از طریق شبکه‌های اجتماعی است تا به بهترین شکل ممکن متناسب با نیاز کاربر باشد. به عبارت بهتر تفاوتی نمی‌کند که شما چه مدل گوشی تلفن همراهی در دست دارید و از کدام شبکه اجتماعی استفاده می‌کنید. شما به‌راحتی می‌توانید برای ارسال و دریافت شارژ، پرداخت هزینه نقدی خریدهای خود و.. استفاده کنید.

علاوه بر آن تفاوتی ندارد که از ایمیل، شبکه اجتماعی واتساپ، توییتر، اینستاگرام، فیس بوک، پیام کوتاه و یا چه فضایی استفاده می‌کنید؛ به هر حال می‌توانید لینک پرداخت را دریافت کنید و هزینه خریدهای خود را پرداخت کنید.

این مزیت باعث می‌شود که در هر زمان و مکان بتوانید خریدهای خود را بدون هیچ اصطکاک و توقفی انجام دهید و مراحل خرید را به سرعت به پایان برسانید.

 

آیا Pay by Link روش جدید در پرداخت است؟

زمانی که از پرداخت با لینک یا Pay by Link صحبت می‌کنیم، در مورد روش جدیدی در تجارت الکترونیک صحبت نمی‌شود. اما این ابزار ساده‌ترین روش پرداخت آنلاین است که به شما کمک می‌کند تا با چند کلیک ساده، سریع و ایمن خدمات آنلاین به کاربران خود ارائه دهید.

آیا شما دارنده یک فروشگاه اینترنتی هستید و می‌خواهید روند پرداخت را سرعت بدهید؟ آیا قیمت را برای مشتریان ارسال می‌کنید و می‌خواهید روند پرداخت بهبود پیدا کند؟ در هر صورت راه‌حل مناسب شما Pay by Link است. این ابزار به شما امکان می‌دهد که بدون نیاز به فروشگاه فیزیکی یا آنلاین، پرداخت‌ها را فوری دریافت کنید.

 

روش پرداخت با لینک چگونه است؟

برای این کار ابتدا باید از یک داشبورد فروش، یک پیوند شخصی سازی شده با دستور پرداخت ایجاد کنید. پیوند ایجاد شده را می‌توانید از طریق کانال‌های مختلفی که مورد علاقه مشتری است، مانند پیام کوتاه، شبکه‌های اجتماعی و... برای او ارسال کنید.

در مرحله بعد، زمانی که کاربر این لینک را دریافت می‌کند، در فضای مشخص شده تمامی اطلاعات مربوط به کارت اعتباری خود را وارد می‌کند و به فرم پرداخت دسترسی پیدا می‌کند. همچنین بعد از اینکه مشتری مبلغ خدمات و محصول دریافتی را از طریق کارت به کارت برای فروشنده واریز کرد، کاربر و فروشنده نتیجه معامله انجام شده را از طریق پیامی دریافت می‌کنند.

 

چه کسانی می‌توانند از روش Pay by Link استفاده کنند؟

پرداخت از طریق لینک به کسب‌وکارهای خاصی خلاصه نمی‌شود. در حال حاضر مشاغل کوچک نیز باید به فکر وسعت دادن به فروش خود باشند. همچنین فروشگاه‌های آنلاین سفارشات خود را از طریق ایمیل یا تلفن دریافت می‌کنند. فروشگاه‌های فیزیکی هم پرداخت مشتریان به صورت آنلاین انجام شود.

علاوه بر آن، رستوران‌ها و فروشندگان مواد غذایی که فعالیتشان نسبت به گذشته کمتر شده نیاز به این روش پرداخت دارند تا ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنند.

دراین‌بین پرداخت الکترونیک برای تقویت فروش تمامی کسب‌وکارهایی که در اطراف ما هستند، مفید است و کارایی دارد. نباید فراموش کرد که شکل پرداخت در دنیا تغییر کرده و هرگز به دو سال پیش بازنمی‌گردد؛ درنتیجه اکوسیستم پرداخت نیز با تغییرات محسوسی مواجه شده است.

اگر شما هم به دنبال سود و موفقیت بیشتر در کسب‌وکار خود هستید با موج این رودخانه همراه شوید و از تکنولوژی لذت ببرید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها