کد خبر: 620673
تاریخ انتشار :

شایعات عجیب درباره فرزند رئیسی و همتی / واکنش همتی چه بود؟+ سند

در ایام انتخابات شایعات زیادی درباره کاندیداهای ریاست جمهوری شکل گرفت؛ شایعاتی که شکل آن‌ها تغییر پیدا کرده و خانواده‌ نامزدها را هدف قرار داده است.

شایعات عجیب درباره فرزند رئیسی و همتی / واکنش همتی چه بود؟+ سند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

از شایعه تا واقعیت: چند وقت پیش با اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان شایعاتی در خصوص عملکرد و تصمیات این شورا در فضای مجازی و رسانه‌ای به وجود آمد اما پس از مشخص شدن اسامی نامزدهای تایید شده شایعات بیشتر حول این کاندیداها منتشر شد.

* دختر بی‌حجاب ناصر همتی

برخی کاربران با انتشار تصویر یک دختر بی حجاب مدعی شدند که عکس متعلق به مرضیه همتی، دختر عبدالناصر همتی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوی است که در کالیفرنیا زندگی می کند.

60b598390adc7_60b598390adcb

اما  همتی در برنامه بدون تعارف در باره این شایعه توضیح داد و گفت که تصویر یک خانم دیگری را که با او هیچ نسبتی ندارد را به جای دخترش منتشر کردند. همتی تصریح کرد که ۳ فرزند دارد، دو دختر و یک پسر؛ یک دخترش متخصص کودکان، دیگری دانشجوی معماری و تنها پسرش هم استاد دانشگاه است و هر سه آن ها در ایران زندگی می کنند

* تابعیت استرالیایی فرزندان آیت‌الله رئیسی

اخیراً شایعاتی مبنی بر دو تابعیتی بودن فرزندان آیت‌الله رئیسی و اقامت دختر وی در کشور استرالیا، توسط برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده. 

60b5983924424_60b5983924427

اما بررسی‌ها نشان می‌دهد، این شایعات کذب محض است و فرزندان سید ابراهیم رئیسی، نه تنها در هیچ کشور دیگری اقامت ندارند، بلکه تاکنون حتی به کشور استرالیا سفر نکرده‌اند. آیت‌الله رئیسی همچنین عنوان کرد: دو فرزند دختر دارم یکی دوره دکتری جامعه شناسی دانشگاه تهران و دیگری لیسانس فیزیک دانشگاه شریف و ارشد علوم قران و حدیث که  هر دو در تهران ازدواج کردند و مشغول تحصیل و زندگی هستند. در دوره قبلی نیز شایعه مدیریت نوه وی در یکی از شرکت‌های شستا منتشر شده‌ بود که‌ مشخص‌ شد نوه وی ۵ سال بیشتر نداشت.

منبع: فارس

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها