کد خبر: 620696
تاریخ انتشار :

درخواست فریدون عباسی از مردم برای شرکت در انتخابات 1400

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مراقب برخی تحریک‌کنندگان و حربه دشمنان برای مایوس کردن و القای ناکارآمدی نظام و عدم شرکت در انتخابات باشند.

درخواست فریدون عباسی از مردم برای شرکت در انتخابات 1400
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فریدون عباسی اظهار داشت: مردم بدون توجه به این تحرکات در این صحنه حساس سیاسی و انتخابات پیش رو شرکت کنند و سرنوشت کشورشان را خود رقم بزنند.

وی ادامه داد: فرقی نمی کند که به چه کسی رای می دهند و هر شخصی که به تایید شورای نگهبان رسیده و طبق سلیقه خود به همان فرد رای دهند.

این نماینده مجلس یازدهم گفت: لازم نیست که یک داوطلب به طور کامل همراه و مطابق با سلیقه ما باشد بلکه باید بررسی کنیم آیا می تواند انسجام مدیریتی و همبستگی ملی در کشور ایجاد کند.

عباسی ادامه داد: بهترین و مناسب ترین راهکار برای غلبه بر مشکلات و بحران های موجود حضور در صحنه سیاسی و انتخابات است و اگر می خواهیم استقلال، عزت و سربلندی کشورمان را حفظ کنیم باید در این صحنه مهم انتخابات حضور پرشور و با نشاط داشته باشیم.

نماینده کازرون و کوه چنار فارس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اگر مردم به طور گسترده وارد عرصه سیاسی و اجتماعی نمی شدند این انقلاب به ثمر نمی نشست.

این نماینده مجلس یازدهم همچنین جنگ هشت ساله و دوران دفاع مقدس را نمونه ای دیگر از حضور معنادار و دشمن هراس مردم در صحنه دانست و گفت: در جنگ تحمیلی با آن حجم و گستردگی با بیش از هزاران کیلومتر مرزهوایی و دریایی و یک دشمن به ظاهر اما کل شیاطین عالم و کره زمین دست به دست هم دادند که انقلاب اسلامی را نابود کنند اما با رهبری داهیانه امام (ره)و حضور خودجوش مردم و جوانان در جبهه های حق حتی وجبی از خاک ایران را نتوانستند تصرف کنند.

او افزود: این جنگ نابرابر و در حالی که کشور ما از همان زمان نیز در تحریم های سخت بود هم تحریم سلاح و هم تحریم نفت و تحریم ها و تهدیدهای مختلف از سراسر عالم بودیم اما از آن دوران سخت نیز عبور کردیم و هم اینک ما هستیم و صدام نیست.

عباسی گفت: امروز هم که کشور با شرایطی سخت و تهدیدها و تحریم ها و فشارهای اقتصادی مواجه شده است بهترین راهکار برای غلبه بر این چالش ها و بحران های موجود حضور در صحنه انتخابات است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه جاری برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها