کد خبر: 642320
تاریخ انتشار :

فشار نرخ تورم روی حقوق بازنشستگان

بازنشستگان به دنبال تصویب طرح دائمی شدن همسان‌سازی حقوق هستند، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این طرح به تعویق افتاده است و دولت طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را به طور جدی پیگیری نمی‌کند و این گلایه‌ای است که اخیرا از زبان بازنشستگان شنیده می‌شود.

فشار نرخ تورم روی حقوق بازنشستگان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حقوق بازنشستگان در 1401 افزایش می یابد. باز نشستگان در انتظار افزایش حقوق بازنشستگان در 1401 هستند. حقوق بازنشستگان هر سال افزایش می یابد. باید منتظر ماند و دید حقوق بازنشستگان در 1401 چقدر افزایش می یابد. جدیدترین اخبار درباره میزان افزایش حقوق بازنشستگان را در این خبر بخوانید.

 

در حالی بازنشستگان به دنبال تصویب طرح دائمی شدن همسان‌سازی حقوق هستند، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این طرح به تعویق افتاده است. «دولت طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را به طور جدی پیگیری نمی‌کند»؛ این گلایه‌ای است که اخیرا از زبان بازنشستگان شنیده می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد که دو مرحله از متناسب‌سازی حقوق توسط دولت دوازدهم صورت گرفته و بازنشستگان کشور بعد از دو مرحله متناسب‌سازی، تفاوت قابل توجه در حقوق بازنشستگی را مشاهده کردند. بر همین اساس، قرار بر این شد که همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در مسیر دائمی شدن قرار گیرد و این در حالی است که در حال حاضر دائمی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به طنابی شبیه شده که عده‌ای طرف تصویب و اجرای آن هستند و یک سمت طناب را می‌کشند و عده‌ای دیگر معتقدند همسان‌سازی نتایج خوبی ندارد و طرف دیگر طناب را می‌کشند و هر کدام سعی دارند حرف خود را به کرسی بنشانند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها