کد خبر: 642403
تاریخ انتشار :

قیمت اوراق مسکن افزایش یافت

افزایش قیمت اوراق مسکن همچنان ادامه دارد، به طوریکه هزینه هر برگ این اوراق برای نخستین مرتبه از ۱۲۰ هزار تومان هم گذشت و اوراق سال جاری بین ۱۲۴ هزار تا بیش از ۱۲۷ هزار تومان قیمت دارند.

قیمت اوراق مسکن افزایش یافت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اوراق مسکن افزایش یافت، با افزایش اوراق مسکن خرید خانه کاهشش می یابد.اوراق مسکن را می توان از بانک تهیه کرد.سود اوراق مسکن زیاد است.

مدتی است که قیمت اوراق مسکن روندی افزایشی دارد و حدود یک ماه قبل از ۱۰۰ هزار تومان و اخیرا از ۱۲۵ هزار تومان هم گذر کرد. پس از آن بانک مسکن اعلام کرد به مناسبت هشتاد و سومین سالگرد تاسیس این بانک، هزینه دریافت تسهیلات مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات ۵۰ درصد کاهش یافته است. نکته جالب این است که هزینه این اوراق طوری افزایش داشته که حتی تخفیف ۵۰ درصدی هم هزینه نهایی را کاهش نداده است. به عبارتی اگر هزینه اوراق ۸۰ تومان بود و هیچ تخفیفی نیز در نظر گرفته نشده بود، هزینه این وام کمتر از شرایط کنونی بود

بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن نشان می‌دهد که هر برگ اوراق تسهیلات مسکن ماه های فروردین، اردیبهشت سال جاری ۱۲۷ هزار و ۷۰۰ و هر برگ اوراق تسهیلات مسکن خردادماه نیز ۱۲۹ هزار تومان قیمت دارد. هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن تیرماه سال ۱۴۰۰ با قیمت ۱۲۷ هزار و ۴۰۰، مردادماه ۱۲۷ هزار و ۳۰۰ و شهریورماه نیز ۱۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان  داد و ستد می‌شود.

 همچنین هرکدام از اوراق مهر و آبان ماه  ۱۲۷ هزار و ۸۰۰ و اوراق آذرماه نیز ۱۲۷ هزار و ۴۰۰ تومان قیمت دارد که این گزارش بر اساس نرخ اوراق در آذرماه نوشته شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها