کد خبر: 621952
تاریخ انتشار :

رضایی: مهم‌‌ترین ضعف کشور انتخاب استانداران غیر بومی است

فارس/ کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکی از ضعف های کشور انتخاب استانداران غیر بومی دانست و گفت: در دولت اقدام و تحول چیزی به نام پارتی بازی و امتیاز دادن نداشته و استانداران تمامی استان‌ها از مردمان همان استان انتخاب می‌شوند.

رضایی: مهم‌‌ترین ضعف کشور انتخاب استانداران غیر بومی است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محسن رضایی عصر امروز در برنامه تلویزیونی شبکه باران با بیان اینکه برای دست‌یابی به قله‌های موفقیت باید تلاش‌های زیادی انجام شود، اظهار کرد: مردم ایران در طول تاریخ دو فیلم بزرگ انجام داده و قطعا قیام سوم  دست‌یابی به قله‌های بلند پیشرفت و عدالت اجتماعی است.

وی با اشاره به نقش استان‌ها و اقوام‌های مختلف در پیشرفت اقتصادی کشور گفت: باید استان‌ها و اقوام ایرانی را با ایجاد مناطق اقتصادی به یک‌دیگر متصل کرد.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از انتقال سپرده‌های مردم استان‌ها به خارج از کشور بیان کرد: باید با برنامه‌ریزس سپرده های مردم در همان استان مانده و باید خرج آن استان شود لذا استفاده از سپرده‌های مردم دیگر استان‌ها در تهران و خروج آن از کشور و وارد کردن ارز زیبنده کشور نیست.

رضایی با تاکید بر اینکه دولت اقدام و تحول دولت پایان دادم‌به اقدانات بی‌پشتوانه است، تصریح کرد: تمامی استان‌های کشور دارای ویژگی و ظرفیت‌های بسیار خوب و ارزشمندی هستند به این دلیل باید برای هر استان برنامه ویژه مختص به همان استان نوشته شود.

وی نسخه واحد برنامه نوشتن از تهران برای استان‌ها به معنای نادیده گرفتن ظرفیت مردم هر استان دانست و افزود: در دولت اقدام و تحول به ویژگی‌های آمایش سرزمینی هر استان توجه و نسخه پیشرفت هر استان تهیه شده است.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هر کدام از استان‌ها به اندازه یک کشور می توانند، تصریح کرد: اختیارات تصمیم گیری در زمینه اقتصاد به هر استان‌ محول شده و استان‌هایی که با کشورهای مختلف همسایه هستند باید از ظرفیت صادرات بهره‌مند شوند، لذا به راحتی می‌توان تمام ایران را به کارگاه‌های بزرگ اقتصادی تبدیل کرد.

رضایی یکی از ضعف های کشور انتخاب استانداران غیر بومی دانست و بیان کرد: در دولت اقدام و تحول چیزی به نام پارتی بازی و امتیاز دادن نداشته و استانداران تمامی استان‌ها از مردمان همان استان انتخاب می‌شوند زیرا با ویژگی ها و ظرفیت های آن منطقه آشنایی دارند.

وی با تاکید بر حمایت کامل دولت اقدام و تحول از استانداران گفت: دولت از طریق اطلاعات پژوهشی به مدیران استانی کمک کرده و با همه توان دولت پشت استانداران است و از آنان حمایت می کند.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معلمین، کشاورزان و کارگران را جزو اقشار آسیب‌پذیر جامعه دانست و بیان کرد: مهم‌‌ترین هدف در دولت اقدام و تحول راه‌اندازی نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان است به‌طوری که فردی با تامین ۱۰ درصد هزینه ساخت خانه می‌تواند ۹۰ درصد مابقی را از بانک تسهیلات گرفته و ضامن آن فرد خانه ساخته شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها