کد خبر: 625954
تاریخ انتشار :

آیا نوع واکسن تزریقی انتخابی است؟

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: برای وزارت بهداشت تفاوتی نمی‌کند که از میان واکسن‌های تایید شده کدام یک را به مردم تزریق کند و واکسن موجود در آن مرکز به افراد تزریق خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 علیرضا رییسی در پاسخ به این سوال که آیا افراد می‌توانند در مراکز درمانی نوع واکسن دریافتی را انتخاب کنند، به میزان گفت: از میان واکسن‌هایی که توسط سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت تایید شدند و در سبد واکسیناسیون قرار گرفتند، تفاوتی برای تزریق وجود ندارد و هرکدام که در دسترس باشد تزریق خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، افزود: برای وزارت بهداشت تفاوتی نمی‌کند که از میان واکسن‌های تایید شده کدام یک را به مردم تزریق کند و از طرفی برای دریافت کننده واکسن هم انتخاب نوع واکسن امکان پذیر نیست و واکسن موجود در آن مرکز به افراد تزریق خواهد شد.

به افراد زیر ۵۰ سال  واکسن آسترازنکا تزریق نمی‌شود

رئیسی ادامه داد: البته ترجیحا واکسن آسترازنکا به افراد زیر ۵۰ سال تزریق نمی‌شود و برای مثال اگر فرد حدودا ۴۷ ساله‌ای برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کند و واکسن آسترازنکا و برکت در آن مرکز وجود داشته باشد به او واکسن برکت تزریق خواهد شد.

تعطیلی سینما‌ها و رستوران‌ها در ۶ روزه آینده

رئیسی، همچنین با تکذیب اظهارنظر سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: سالن‌های سینما از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده تعطیل خواهند بود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین افزود: علاوه بر سالن‌های سینما و تئاتر، رستوران‌ها، تالارها، استخر‌های سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی تعطیل خواهند بود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها