کد خبر: 627075
تاریخ انتشار :

سریال جیران قبله عالم و خاتون کدام مخاطب بیشتری را جذب خواهد کرد؟

در ادامه به معرفی سریال های مذکور میپردازییم. همچنین میتوانید از طریق سایت هکس دانلود اقدام به دانلود و تماشای سریال های خود کنید. با ما همراه باشید.

سریال جیران قبله عالم و خاتون کدام مخاطب بیشتری را جذب خواهد کرد؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سریال های خانگی که رونق چشم گیری در این روزهای کرونایی گرفته اند حالا توجه کارگردانان و تهیه کنندگان سینمایی کشور را به خود جلب کرده اند، بصورتی که سه سریال تاریخی برای این شبکه درحال تولید و بزودی پخش خواهند شد. سریال جیران، قبله عالم و خاتون سه سریالی هستند که در ژانر تاریخی تولید شده اند. پس از موفقیت سریال تاریخی و درام شهرزاد حالا نوبت به این سریال ها رسیده، باید دید آیا کارگردانان به خوبی یا حتی بهتر از سریال شهرزاد میتوانند مخاطب جذب کنند یا خیر.

در ادامه به معرفی سریال های مذکور میپردازییم. همچنین میتوانید از طریق سایت هکس دانلود اقدام به دانلود و تماشای سریال های خود کنید. با ما همراه باشید.

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی

1

جیران سریال جدید نمایش خانگی به کارگردانی حسن فتحی است. این سریال درباره زندگی جیران، همسر و سوگلی ناصرالدین‌شاه است. تهیه‌کنندهٔ این سریال اسماعیل عفیفه می‌باشد. داستان این سریال درباره جیران می باشد. جیران در واقع یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه است. قصه این سریال مربوط به زمانی از پادشاهی این شاه قاجاری است که وی عاشق جیران می شود.

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد.

رعنا آزادی ور در نقش تاج الدوله ، ستاره پسیانی در نقش نقره و غزل شاکری در نقش ملک زاده خواهر ناصرالدین شاه قاجار ایفای نقش خواهند کرد. سمیرا حسن‌پور اولین همسر عقدی ناصرالدین شاه، گلین خاتون را بازی خواهد کرد. کتانه افشاری نژاد نیز در نقش همسر محمدشاه قاجار به نام خدیجه چهریقی و مادر عباس میرزا برادر ناتنی ناصرالدین شاه بازی می‌کند. | دانلود سریال جیران

 

سریال قبله عالم به کارگردانی حامد محمدی

2

قبله عالم سریال جدید نمایش خانگی ایرانی در ژانر کمدی تاریخی می‌باشد. این سریال درباره ی زندگی ناصرالدین شاه قاجار ساخته شده است. نویسندگی و کارگردانی سریال را حامد محمدی برعهده دارد. قسمت اول این سریال روز دوشنبه 11 مرداد 1400 ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی و سایت هکس دانلود منتشر خواهد شد. 

در خلاصه داستان قسمت اول سریال قبله عالم آمده است : مادر جان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت شود پدر سوخته‌ها مضمون کوک می‌کنند قبله عالم را هوس باز جلوه دهند.

از بازیگران سریال قبله عالم میتوان به حامد کمیلی، پژمان بازغی، شقایق دهقان، سام درخشانی، اردشیر رستمی، مارین ون هولک، هادی کاظمی، سوگل خلیق، سروش صحت اشاره کرد. | دانلود سریال قبله عالم

 

سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان

3

خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با بازی نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی و با حضور مهران غفوریان، پیام دهکردی و فرخ نعمتی و با حضور افتخاری عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و باهنرمندی مهران مدیری و نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.  

خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد.

تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. داستان یک زن به نام خاتون است که در دوران اشغال ایران توسط متفقین در سال 1320 را روایت میکند، داستان فیلم به طور کلی درمورد پستی و بلندی های زندگی این خانم و خانواده او می باشد. | دانلود سریال خاتون

در پایان باید بگوییم که ژانر تاریخی به یکی از پرمخاطب‌ترین ژانر های شبکه نمایش خانگی تبدیل شده است. بنظر شما کدام یک از سریال های جیران، قبله عالم و خاتون میتواند مخاطب بیشتری جذب کند؟

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها