کد خبر: 627719
تاریخ انتشار :

روحانی با صورت اخمو به مجلس رفت

مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به دور از حاشیه نبود، به عنوان مثال پای حسن روحانی بعد از یک سال و نیم بالاخره به مجلس باز شد.

روحانی با صورت اخمو به مجلس رفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان به همراه عباسعلی کدخدایی در مراسم تحلیف حاضر شد، جنتی بر خلاف پروتکل های کرونایی بدون ماسک وارد صحن علنی شد.

اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی نیز در این مراسم شرکت کرد. در این میان حسن روحانی که در دوران کرونا، از دفتر خود خارج نمی شد و به مجلس نمی آمد، در نهایت برای تحلیف با دو ماسک در مراسم حاضر شد.جالب است که حسن روحانی در زمان حرکت رئیسی برای رفتن به پشت جایگاه، به رسم احترام نایستاد. او در طول مراسم هم عموما اخم به چهره داشت.علی اکبر ناطق نوری رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی که به نظر می رسد از دنیای سیاست خداحافظی کرده است، در مراسم تحلیف حضور پیدا کرد.رئیس مجلس که همیشه در نطق های خود تپق می زند این بار نیز در سخنرانی مراسم تحلیف به جای میهمان نوازی گفت: "میهمان نمازی". در مراسم تحلیف امروز، روسای هر سه قوه سخنرانی کردند، اما تنها محسنی اژه ای سخنان خود را از رو نخواند. قالیباف و رئیسی نطق خود را از پیش نوشته بودند و در حین خوانش آن تپث های ریزی زدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها