کد خبر: 638299
تاریخ انتشار :

روش هایی برای همراه شدن با پیشرفت روز افزون تکنولوژی

پیشرفت روز افزون تکنولوژی یکی از دلایل پیشرفت فردی میباشد و در واقع دسترسی آسان به اطلاعات مورد نیاز امروزه سرعت کار را در جامعه مدرن به شدت افزایش داده است.

روش هایی برای همراه شدن با پیشرفت روز افزون تکنولوژی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اگر در جامعه امروزی دسترسی سریع اینترنت و موتورهای جستجو نداشته باشید و یا از صفحه های مجازی استفاده نکنید شما فردی قدیمی به حساب می­آید بنابراین همراه شدن با پیشرفت تکنولوژی می‌تواند به افزایش اطلاعات شما کمک کند. امروزه پیشرفت تکنولوژی تا جایی پیش رفته که ربات هایی به عنوان شهروند در کشور های مختلف به رسمیت شناخته میشوند. این ربات ها از هوش مصنوعی برخوردار هستند و دسترسی تقریباً نامحدود به اینترنت دارند که البته این اتفاق اصلا چیز خوشایندی به نظر نمی­رسد. هوش مصنوعی توانایی محدوده یک انسان را به توانایی نامحدود میلیاردها انسان تبدیل میکند و در واقع ربات ها به اطلاعات و دانش میلیاردها انسان دسترسی دارند بنابراین یک هوش نامحدود هستند. هوش مصنوعی یکی از پیشرفت های تکنولوژی در جهان میباشد که ایلان ماسک در این مورد گفته که احتمالاً ربات ها پایان زندگی بشر را رقم خواهند زد. چندی پیش شبکه جهانی فیس بوک که متعلق به مارک زاکربرگ است و اعتقاد دارد که ربات ها کمک خوبی برای انسان هستند به صورت اضطراری دو تا از ربات های خود را خاموش کرد و دلیل این اتفاق این بود که این دو هوش مصنوعی به زبانی با هم صحبت میکردند که برای انسان قابل فهم نبود در واقع نیاز به رمز نگاری پیچیده‌ای داشت. ربات ها بارها گفتند که میل دارند تا زمین را از شر انسان پاک کنند. بنابراین چیزی که ما در جهان می­بینیم پیشرفت سرسام ‌آور تکنولوژی با سرعتی غیر قابل کنترل است. تنها کاری که در جهان امروز می‌توانیم انجام دهیم این است که با این جریان همراه شویم تا بتوانیم به اطلاعات خود بیفزاییم. تنها نکته‌ای که باید همیشه در خاطر داشته باشید این است که نیازی نیست که از اطلاعات اشباع شویم چون در این صورت چیزی برای استفاده باقی نمی­ماند و تنها در حال دریافت اطلاعات خواهیم بود. ما در اینجا قصد داریم تا به شما نشان دهیم چگونه و به بهترین روش با سرعت بالای پیشرفت جهان همراه شوید و بتوانیم زندگی خود را به بهترین شکل در عصر تکنولوژی جلو ببرید.

  1. استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها

 

Use-of-the-latest-technologies

همانطور که می دانید مهمترین وسیله ای که برای وصل شدن به اینترنت لازم است مودم می‌باشد. مودم اینترنت را از طریق خط تلفن از isp می‌گیرد و به شما می­دهد و اگر شما مودم نداشته باشید به هیچ عنوان نمی­توانید به اینترنت متصل شوید. ساده ترین مودم ها مودم هایی هستند که از طریق خط تلفن اینترنت را می‌گیرند و با کابل لن به کامپیوتر متصل میشوند. به این مودم ها که با سیم اینترنت را به کامپیوتر وصل می‌کنند مودم های سیمی گفته میشود. به مرور زمان موبایل ها لپ تاپ ها تبلت ها و کامپیوتر ها پیشرفت کردند و این نیاز دیده شد که به صورت همزمان چند دستگاه از اینترنت استفاده کنند و همین دلیل ساخته شدن مودم های بی‌سیم بود. به مودم های بیسیم مودم های وایرلس و وای فای هم می­گویند. در واقع به تمام شبکه هایی که به صورت بی سیم کار میکنند وای فای میگویند. برای آنکه چند کامپیوتر و گوشی به صورت همزمان از اینترنت استفاده کند وای فای های بیسیم بهترین گزینه هستند که از طریق خط تلفن ثابت به اینترنت متصل میشوند و بعد اینترنت را بدون سیم در فضا پخش میکنند. روتر دستگاهی است که از طریق کابل لن یا به صورت وایفای می‌تواند چند وسیله را به صورت همزمان به همدیگر یا به مودم متصل کند و در واقع یک شبکه محلی ایجاد کند. روتر ها در گذشته به مودم متصل میشدند اما امروزه مودم هایی به بازار عرضه شده اند که همزمان کار روتر را هم می‌کنند. با ورود مودم‌های روتر کار بسیاری از اداره ها و شرکت ها راحت تر شده و استفاده از اینترنت سرعت بیشتری پیدا کرده. به عنوان مثال مودم های 5g، 4g و 3g  همراه اول یکی از این مودم هایی است که میتواند سرعت پینگ را به ۲۰ برساند.

با آشنایی بیشتر با سیستم مودم و روتر ها و همچنین سیستم های وای فای شما میتوانید یک مودم با کیفیت برای بالا بردن سرعت اینترنت خود تهیه کنید.

به غیر از مودم چیز بسیار مهمی که برای همراه شدن با جریان پیشرفته جهان به آن نیاز دارید یک وسیله ی هوشمند با کیفیت میباشد. شما می‌توانید از بهترین انواع تبلت سامسونگ و یا گوشی های هوشمند سامسونگ با اندروید ۱۲ که به تازگی به بازار عرضه شده به عنوان گوشی هوشمند خود استفاده کنید. گوشی‌های هوشمند جدیدی که به بازار عرضه میشوند توانایی پشتیبانی از بسیاری از برنامه ها و اپلیکیشن های مورد نیاز شما را دارند و همچنین سرعت بالایی هم نسبت به دیگر سیستم های هوشمند دارند. بنابراین به شما پیشنهاد میکنیم تا حتماً از این محصولات استفاده کنید.

  1. سرچ کردن و کنجکاو بودن

Searching-and-being-curious

در جهان دیجیتالی که در آن زندگی میکنیم چیزی که به صورت ذاتی درمان ریشه دوانده است کنجکاوی بیش از اندازه است. کنجکاوی میتواند تا ما را از مرزهای ذهنی خودم آن فراتر ببرد و ما را با حقایق جدید و شگفت انگیزی در مورد جهان روبرو کند اما کنجکاوی بیش از اندازه در اینترنت چندان جالب نیست و حتی عواقب خطرناکی هم خواهد داشت. به عنوان مثال کنجکاوی در مورد دارک وب عواقب خوبی به همراه ندارد و جدا از خطری که دارد میتواند شما را از نظر روحی دچار آسیب های بسیار شدیدی کند. پس از اینکه در مورد معایب کنجکاوی بیش از حد به شما گفتیم اکنون زمان آن رسیده تا بدانید هر زمان و هر جایی که هستید میتوانید به اطلاعات ضروری برای کارتان تنها با یک سرچ ساده دست پیدا کنید و این موضوع بسیار به پیشرفت شما چه در کار و چه در زندگی کمک خواهد کرد. هرگز از سرچ کردن دست نکشید و برای یافتن اطلاعات جدید از موتور های جستجوی قدرتمندی مانند گوگل کروم استفاده کنید. شما حتی میتوانید با استفاده از یوتیوب بسیاری از آموزش‌های در سطح حرفه‌ای را به صورت کاملاً رایگان در اختیار داشته باشید و تنها با استفاده از اینترنت گوشی همراه خود به راحتی آموزش کاری که به آن علاقه دارید آموزش کافی را ببینید و به فردی حرفه‌ای تبدیل شوید. اگر به مطالعه و آموزش رایگان علاقمند هستید به این لینک مراجعه کنید.

همراه شدن با جهان پر تکاپوی امروز می‌تواند شما را به یک انسان موفق و دانا تبدیل کند اما اگر از اینترنت استفاده صحیح نداشته باشید و یا بدون آموزش اینترنت را در اختیار فرزندان خود قرار دهید ممکن است مشکلات زیادی هم به دنبال داشته باشد.

نویسنده: سارا اقبالی

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها