پایگاه خبری خانه فوتبال:

علی انصاریان در 14 تیر 1356 بدنیا آمد. علی انصاریان در تهران متولد شد. علی انصاریان بازیکن بازنشسته و بازیگر بود.علی انصاریان با 186 سانتی متر قد بعنوان مدافع تجربه پوشیدن هر دو پیراهن تیم استقلال و پرسپولیس را دارد و بعد از آن هنرپیشه و مجری شد. به گفته پزشکان معالج ریه‌های علی انصاریان به شدت درگیر ویروس کرونا شده بود و با اینکه چند روزی مراقبت‌های ویژه ای از او صورت گرفت اما با وجود مبارزه جانانه‌اش تسلیم اراده حق شد. و به رفیق همیشگی‌اش مهرداد میناوند پیوست.

علی انصاریان

علیه انصاریان توطئه کردند!/ من هرگز به سهم خودم آنها را نمی‌بخشم

دکتر هاشمیان با تاکید بر اینکه پزشکان علی انصاریان افراد دیگری بودند، تاکید کرد که هیچ قصور پزشکی در کار نبوده و متاسفانه در روزهای آخر با حرف‌هایی که زده شد و البته با دفاعی که باید از پزشکان می‌شد و نشد، به نوعی علیه علی انصاریان توطئه کردند.


تغییر چهره باورنکردنی شهاب حسینی! +عکس دونفره شهاب حسینی و همسرش


وی افزود: در حالی که در بررسی پرونده مشخص شد قصور پزشکی در کار نبوده و متاسفانه تلاش‌های تیم پزشکی جواب نداد و ما علی عزیز را از دست دادیم.

علی انصاریان

دکتر هاشمیان با گلایه از وزارت بهداشت گفت: من هرگز به سهم خودم آنها را نمی‌بخشم چرا که باید در مورد مرگ انصاریان به مردم توضیح می‌دادند و از ما پزشکان دفاع می کردند. به هر حال علی مرگ با عزتی داشت و در لحظات آخر همه برای او دعا می خواندند و... ضمن اینکه متاسفانه علی وقتی بستری شد که ۷۰ درصد ریه های او درگیر شده بود.


تصاویر منتشر شده از دکوراسیون منزل بازیگران +فیلم جنجالی


منبع: خبرورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: