پایگاه خبری خانه فوتبال:

 سحر قریشی در 6 دی ماه سال 1366 در تهران چشم به جهان گشود. سحر قریشی بازیگر تلویزیون و سینما می باشد.سحر قریشی  یک برادر دارد و طرفدار دو آتیشه استقلال است. سحر قریشی دوست دارد به اوج برسد و این آینده درخشانی را برای خود پیش بینی میکند. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

عکس جدید سحر قریشی 

سحر قریشی

عکس های جدید و متفاوت سحر قریشی در استانبول

سحر قریشی بازیگر محبوب و پرطرفدار ایرانی که سال 95 در استانبول به سر میبرد تصاویری از خودش با تیپ های متفاوت منتشر کرده بود.

سحر قریشی

سحرقریشی بازیگر خوش چهره کشورمان در استانبول تصاویری از خود با ترکیه ای ها منتشر کرده است که در ادامه مشاهده میکنید.

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی

عکس بارداری سحر قریشی

سحر قریشی

این عکس به عنوان عکس دوران بارداری سحر قریشی در فضای مجازی پخش شده است. البته این طور که به نظر می رسد این عکس برای یکی از فیلم های خانم سحر قریشی است.

میز شام جالب سحر قریشی

رفتار سلبریتی ها همواره زیر ذره بین است اخیرا انتشار تصویر جنجالی میز شام لاکچری و پرزرق سحر قریشی سوژه رسانه ها شده است. سحر قریشی پیش از این هم حاشیه های زیاد دیگری داشت.

سحر قریشی

 

سحر قریشی

سحر قریشی عکسی از ماه چهره خلیلی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: "خدا را چه دیدى شاید همین روز ها باز همدیگر را ببینیم و صداى زیبا و آرامت را بشنوم شاید همین چند هفته ى پیش که دعوتم کردى قرارش به هفته هاى دیگرى افتاده باشد ماهىِ نازنینم سفر به خیر ..."

سحر قریشی

عکس های بعد از عمل زیبایی سحر قریشی

سحر قریشیسحر قریشیسحر قریشیسحر قریشی

ازدواج اول و جدایی سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی سابقا همسر مهران اخوان ذاکری بود، این دو مدتی قبل طلاق گرفتند.

ماجرای ازدواج دوم سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی

سحر قریشی چندی قبل در برنامه دید درشب در پاسخ به سوالی درباره نسبتش با امید علومی گفت :من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

ماجرای لو رفتن تصاویر چه بود؟

گویا یک بازیگر تازه‌کار که از دوستان سحر قریشی بوده متهم است به لو دادن تصاویر خصوصی این بازیگر و مهدی طارمی.

سحر قریشی که عکس‌هایش با مهدی طارمی لو رفت و برایش حاشیه‌های فراوانی درست شد، در شبکه‌های اجتماعی متنی را به اشتراک گذاشت که می‌تواند از ماجرای لو رفتن عکس‌ها رمزگشایی کند.

سحر قریشی

این بازیگر نوشت: «زخم‌های امروزمان جواب لطف‌هایی است که چشم بسته به دیگران کردیم... مراقب آدم‌های کوچک اطراف‌تان باشید. آن‌ها با شما دنیای‌شان را می‌سازند و چیزی برای از دست دادن ندارند، چون به خدا ایمان ندارند.»

سحر قریشی

بعضی‌ها تصور کردند این متن متلک به طارمی است، اما به‌نظر می‌رسد قریشی به دوستی طعنه زده که تصاویر را لو داده است. گویا یک بازیگر تازه‌کار که از دوستان نزدیک سحر بوده و حالا دیگر ردی از او در صفحه قریشی نیست، متهم است به لو دادن تصاویر خصوصی این بازیگر و مهدی طارمی...

درباره این بازیگر گفته می‌شود او با یکی از بازیکنان فعلی پرسپولیس در ارتباط بوده و مدت کوتاهی هم دوست صمیمی سحر قریشی بود، به حدی که حتی به اپل‌آی‌دی او دسترسی داشته است!

سحر قریشی

چه شد که بازیگر فیلم «رسوایی2» مسعود ده نمکی شدید و به این فیلم و این نقش بله گفتید؟

انتخاب حضور در این فیلم هم، مثل بقیه کارهایی که انتخاب کردم کاملا حرفه ای بود، پیشنهاد را دریافت کردم، بعد از خواندن سناریو قبول کردم در فیلم بازی کنم.

*بازخوردهای کسانی که فیلم را دیده اند و شاهد بازی شما در این کاراکتر بودند، چگونه بود؟

متأسفانه موفق نشدم در جشنواره فیلم را ببینم. آن روزها مشغول بازی در پروژه سینمایی بودم و وقت نکردم در برج میلاد یا سالن های دیگر «رسوایی2» را ببینم بعد از اکران عمومی هم نشد که فیلم را ببینم.

سحر قریشی

*در جشنواره فجر، منتقدان اسقبال سردی از فیلم داشتند.

متأسفانه بسیاری از صاحب نظرها، نگاهی شخصی به فیلم دارند و فیلم ها را با توجه به سازندگانش می سنجند. به نظرم این نوع نگاه درست نیست، باید فیلم را بدون هیچ پیش زمینه ای تماشا کرد. باید دید مردم در مورد فیلم چه نظر ی دارند و نظر آن هاست که مهم است.

*چه چیزی در فضای کاراکتری که در این فیلم بازی کردید برایتان خاص و تازه بود که قبول کردید آن را بازی کنید و به تصویر بکشید؟

این فیلم پر از ویژوال افکت هایی است که سینمای ما اصلا ندارد و به شدت به اینچنین تجربه هایی نیازمند است. این یکی از مهم ترین ویژگی های این فیلم است که بسیار دوستش داشتم.

سحر قریشی

*اولین تجربه بازی در کنار اکبر عبدی چطور بود؟

اولین تجربه بازی کنار بازیگر دوست داشتنی و بزرگی مثل اکبر عبدی افتخاری بود که در پرونده کار من ثبت شد. این تجربه شیرین در کنار بزیگری که از بچگی به او علاقه مند بودم و از دیدن بازی اش در سینما لذت می بردم، فوق العاده بود.

" سحر قریشی وقتی با این پرسش مجری روبرو می شود که آیا فوتبال دوست ندارید، می گوید:چرا فوتبال را دوست دارم و فوتبال نگاه می کنم اماعلاقمند نیستم برای تماشای بازی به زمین فوتبال بروم. او ادامه می دهد:« دوست ندارم بروم استادیوم. از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می شم، احساس امنیتم رو از دست می دهم. کاملاً موافقم که اجازه نمی دهند خانم به استادیوم بروند. »

سحر قریشی در حالی چنین حرف هایی را زده که پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس – الهلال در ابوظبی به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس های زیادی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته است "

فعالیت هنری سحر قریشی

سحر قریشی

او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

این فیلم داستان مرد و زنی را روایت میکند که از هم جدا می شوند و پس از این جدایی سر و کلهٔ جوانی پیدا می شود که عاشق زن است و ...

سحر قریشی از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

سحر قریشی در سریال دلنوازان

دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال 1389 تولید شد.

سحر قریشی

سحر قریشی و حامد کمیلی در دردسر بزرگ

سحر قریشی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حامد کمیلی ، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت.

سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران داشت.

راما قویدل، احمد معظمی، محمود معظمی، سید محسن یوسفی، نوید میهن دوست، رضا ابوفاضلی، داریوش یاری، امیر مسعود آقابابائیان کارگردانانی هستند که قسمت های این سریال را ساخته اند.

سحر قریشی

گشت ارشاد با بازی سحر قریشی و با ژانر کمدی و اجتماعی ساختهٔ سعید سهیلی در سال 1390 ساخته شد.

ابتدا گشت ارشاد و زندگی خصوصی پس از 6 روز اکران به دلیل مخالفت انصار حزب الله توقیف شد. اما پس از مدتی علیرضا سجادپور مدیر نظارت وارزشیابی وزارت ارشاد از اکران محدود این فیلم خبر داد و پس از این اظهار نظر نمایش فیلم در شهرستان ها متوقف شد ونمایش آن در تهران هم پس از چند هفته متوقف شد.

روزگاری عشق و خیانت نام تازه ترین کار سینمایی سحر قریشی است ، فیلمی به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری محصول سال 1392 است.

سحر قریشی

سحر قریشی و نسرین مقانلو در فیلم روزگاری عشق و خیانت

خلاصه فیلم:اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته ای که سال ها از مواجه با آن هراس داشته است.

سحر قریشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: