کدخبر: 1482

عکس لورفته از ویلای لاکچری محمدرضا غفاری +تصاویر خانوادگی

محمدرضا غفاری این عکس را منتشر کرد.

بیوگرافی محمدرضا غفاری

ویلای لاکچری محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری و مادرش

ازدواج محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری در خندوانه

محمدرضا غفاری در دورهمی

محمدرضا غفاری در فیلم رویای خیس

فیلم شناسی محمدرضا غفاری

عکس محمدرضا غفاری در ویلا را ببینید. محمدرضا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 6 مرداد 1364 در تهران متولد شد. محمدرضا غفاری دانش آموخته رشته گرافیک است و نقاشی را به صورت حرفه ای ادامه میدهد. محمدرضا غفاری در خانواده ای چهار نفره متولد شد و یک خواهر بزرگتر دارد. محمدرضا غفاری پدرش را زمانی که تنها یک و سال نیم سن داشت از دست داد.

محمدرضا غفاری

ویلای لاکچری محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری

بیوگرافی محمدرضا غفاری

این بازیگر سینما و تلویزیون دانش آموخته رشته گرافیک است و نقاشی را به صورت حرفه ای ادامه میدهد و به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت با شرکت در کلاس های بازیگری به دنیای هنر راه یافت.

این هنرمند کشورمان در خانواده ای چهار نفره متولد شد و یک خواهر بزرگتر دارد و پدرش را زمانی که تنها یک و سال نیم سن داشت از دست داد.

محمدرضا غفاری با سختی های زیادی دوران کودکی تا جوانی را پشت سر گذاشت و به دلیل نبود پدر، رابطه و علاقه خاصی میان و او مادرش وجود دارد.

محمدرضا غفاری و مادرش

محمدرضا غفاری

ازدواج محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد است و به گفته خودش هنوز به ازدواج فکر نمیکند و باید این اتفاق برایش بیوفتد و از سویی دیگر به دلیل وابستگی زیادی که به خانواده اش دارد هنوز نتوانسته مسئولیت ازدواج را بپذیرد.

محمدرضا غفاری در خندوانه

محمدرضا غفاری درحالی که تنها یک و سال و نیم داشت پدر را از دست داد و در برنامه خندوانه خاطره ای تلخ از اولین روز مدرسه اش را تعریف کرد.

این هنرمند کشورمان در توضیح این خاطره از دوران مدرسه اش گفت:

من یکسال و نیمم که بود پدرم فوت کرد و روز اول مدرسه، معلم درباره شغل پدر و مادر از ما سوال میپرسید و من برای فرار از پاسخ دادن به این سوال اجازه گرفتم که به دستشویی بروم و بعد از 5 دقیقه من معلم را به بیرون از کلاس صدا کردم و از او خواهش کردم که دیگه شغل پدر و مادر را نپرسد و هیچوقت صورت اون معلم از جلوی چشمام دور نمیشه و این تاثیری بود که از کودکی روی من باقی موند و به نظرم نباید از بچه ها خیلی سوال ها را پرسید.

محمدرضا غفاری در دورهمی

رازی که از محمدرضا غفاری در دورهمی برملا شد

محمدرضا غفاری خردادماه سال 99 مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی شد و مهران مدیری راز مهمی از زندگی این بازیگر را برملا کرد.

مهران مدیری درباره محمدرضا غفاری و رازهایی که از او میداند گفت:

تمام ریش هات و موهات سفیده و همین امروز آنها را رنگ کردی و اینقدر جدی بود که هفته ای کلی از موهات سفید شد و تقریبا کلش سفید است و این بازیگر جوان در این خصوص گفت:این مساله ارثی است و از 19 سالگی شروع شد و با خنده گفت اما خیلی خوب رنگ میکنم.

یکی دیگر از رازهایی که مهران مدیری درباره محمدرضا غفاری برملا کرد این بود که محمدرضا توی خواب خودش را میزند و بیدار میشود و فکر میکند که کسی آنجاست و این بازیگر کشورمان درباره این موضوع گفت:وقتی از خواب بیدار میشوم خیلی زمان میبرد تا حالم خوب شود و چند روز پیش از خواب بیدار شدم و دیدم فکم درد میکند و بعدش فهمیدم خودم مشت زده ام و یک ماه پیش هم از خواب بیدار شدم و دیدم که لباسم را پاره کرده ام.

محمدرضا غفاری از دوران کودکی به بازیگری علاقه مند بود اما مادرش اجازه تحصیل در این رشته را به او نداد و مجبور شد که گرافیک بخواند اما از تحصیل در این رشته بسیار راضی است و در اوقات بیکاری گرافیک به کمک او می آید.

محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری در فیلم رویای خیس

محمدرضا غفاری بازیگری را با فیلم رویای خیس آغاز کرد و ما در ادامه به نقش های ماندگار این هنرمند کشورمان اشاره میکنیم.

فیلم رویای خیس به کارگردانی پوران درخشنده سال 1384 ساخته شد و در سینماهای کشور روی پرده رفت.

محمدرضا غفاری در این فیلم برای اولین بار بازی کرد و در نقش آرش مقابل دوربین رفت و توانست نقش قابل قبولی را ارائه دهد و یکی از بهترین و ماندگارترین تجربه های بازیگری اش در این فیلم سینمایی رقم خورد.

آرش پسر نوجوانی است که بعد از جدایی پدر و مادرش، ابتدا در کنار مادر و بعد از مدتی برای ادامه زندگی نزد پدر میرود و آنجا با دختری آشنا میشود و این سرآغاز قصه ای تازه در این فیلم است.

محمدرضا غفاری در فیلم رویای خیس با بازیگرانی چون افسانه پاکرو، فرامرز قریبیان، مجید مشیری، شراره دولت آبادی، فلور نظری، بابک انصاری، همایون ارشادی و... همبازی بود.

محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری در سریال آشپزباشی

سریال آشپزباشی اولین سریال محمدرضا غفاری در تلویزیون بود که سال 88 و 89 به کارگردانی محمدرضا هنرمند از شبکه یک سیما پخش شد.

محمدرضا غفاری در اولین تجربه تلویزیونی اش در کنار چهره های مشهوری چون پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا به ایفای نقش پرداخت و یکی از خاطره انگیزترین سریال های او است.

این بازیگر جوان در سریال آشپزباشی در نقش پسر پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا که صاحب رستورانی بزرگ بودند مقابل دوربین رفت و با بازیگران دیگری چون مهراوه شریفی نیا، ملیکا شریفی نیا، علی طباطبایی، فرهاد اصلانی، آشا محرابی، شبنم مقدمی، مهرداد ضیایی و .... همبازی بود.

محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری در سریال سایه بان

سایه بان به کارگردانی و تهیه کنندگی برادران محمودی یکی دیگر از سریال های محمدرضا غفاری در تلویزیون است که سال 96 از شبکه دو سیما پخش شد.

محمدرضا غفاری در سریال سایه بان بازیگر نقش آرمان است که به دلیل مشکلات خانوادگی وارد ماجراهایی میشود که هیچ علاقه قلبی به آنها ندارد.

محمدرضا غفاری در سریال سایه بان با بازیگرانی چون امین تارخ، هستی مهدوی فر، آناهیتا افشار، مجتبی پیرزاده، محمد ولی زادگان، رویا جاویدنیا، افسانه کمالی، حسام محمودی، سینا مهراد، افشین اخلاقی، زهرا بهروز منش، علیرضا ثانی فر، سجاد دیر مینا، پیمان مقدمی، علی غلامی،پریوش نظریه، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، محمد عمرانی، کامران تفتی و... همبازی بود.

محمدرضا غفاری

محمدرضا غفاری در سریال دلدار

محمدرضا غفاری که تجربه همکاری با برادران محمودی را در سریال سایه بان داشت بار دیگر در سریال دلدار هم با آنها همکاری کرد و این سریال سال 98 از شبکه دو سیما پخش شد.

محمدرضا غفاری در سریال دلدار بازیگر نقش آرش بود که در خانواده ای با مشکلات مالی فراوان بزرگ شد و به دختری علاقه مند است که پدرش اوضاع مالی خوبی دارد اما ماجرای اصلی قصه مربوط قتل ناخواسته ای است که توسط او رخ میدهد.

این بازیگر کشورمان در سریال دلدار با بازیگرانی چون الناز حبیبی، مریم بوبانی، حسام محمودی، سوگل خلیق، بهزاد فراهانی، مهران نائل، پریوش نظریه، همایون ارشادی، کمند امیرسلیمانی، نیما رئیسی، علیرضا آرا و پیمان جعفری همبازی بود.

محمدرضا غفاری

فیلم شناسی محمدرضا غفاری

در ادامه این مطلب مروری بر فیلم و سریال های محمدرضا غفاری خواهیم داشت.

فیلم های سینمایی محمدرضا غفاری

1399 زمستان بود

1398 شهربانو

1398 هفت و نیم

1397 سونامی

1397 چهل و هفت

1396 جاده قدیم

1396 در وجه حامل

1395 آباجان

1395 زار

1394 در سکوت

1394 آخرین بار کی سحر را دیدی؟

1394 بیست هفته

1394 سایلنت

1393 کوچه بی نام

1392 برف

1391 گس

1391 قاعده تصادف

1391 فرشتگان قصاب

1390 انتهای خیابان هشتم

1390 گیرنده

1386 ستاره های سوخته

1385 تله روباه

1384 رؤیای خیس

محمدرضا غفاری

سریال های تلویزیونی محمدرضا غفاری

1398 دل دار

1396 سایه بان

1388 آشپزباشی

1386 یک مشت پر عقاب

محمدرضا غفاری

سریال های نمایش خانگی محمدرضا غفاری

1399 ملکه گدایان حسین سهیلی زاده

محمدرضا غفاری

ارسال نظر: