کدخبر: 1493

دعوای خونین خانوادگی خواب را از همسایه ها گرفت

صدای درگیری زن و شوهر تهرانی همسایه هارا برای کمک به خانه آنها کشاند. در ادامه ماجرای درگیری هولناک خانواده تهرانی را می‌خوانید....

خرداد ماه امسال زن جوانی که در باغ فیض غرب تهران زندگی می‌کند پس از کتک خوردن با صورتی کبود و چشمانی گریان تصمیم گرفت برای کمک به پلیس تهران مراجعه کند.

زن جوان که به سختی و با کمک همسایه‌ها از زیر مشت و لگد همسرش به اتهام دوستی و رابطه نامشروع با ۲ مرد غریبه نجات پیدا کرده بود، ساعتی پس از کتک خوردنش سراسیمه جهت مطرح کردن شکایت علیه همسرش به پلیس تهران مراجعه کرد.

زن تهرانی پیش پلیس با بغضی سنگین ماجرای خود را اینطور بیان کرد: «پس از ازدواجم زندگی آرامی داشتم اما با گذر زمان رفتار همسرم با من در خانه تغییر پیدا کرد، او در ابتدا کتکم نمی‌زد و فقط به من و خانواده ام توهین می‌کرد.»

خانم جوان ادامه داد: «همسرم متوهم است. رفته رفته پس از توهین و فحاشی‌های ناموسی او مرا به طرز هولناکی کتک می‌زد. این اوخر هم فکر می‌کرد که من با ۲ مرد رابطه نامشروع دارم.»

زن کتک خورده با چشمانی گریان گفت: «شوهرم موادمخدر یا مشروبات الکلی مصرف نمی‌کند. او امروز حالش نامساعد بود لحظه‌ای که وارد خانه شد با دشنام ناموسی، من را به شدت با مشت و لگد کتک زد، اگرهمسایه‌ها نبودند ممکن بود اتفاق وحشتناکی برای من رقم بخورد.»

ماموران پلیس پس از شنیدن اظهارات این زن، رسیدگی پرونده را سریعا در دستور کار خود قرار دادند و پس از چند ساعت موفق شدند همسر زن جوان را به اتهام ضرب و شتم بازداشت کنند.

بنابراین گزارش پرونده زن و مرد جوان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

ارسال نظر: