کدخبر: 111

رکورد علی دایی بعد از سال ها شکسته شد

رسانه‌های دنیا پیش از آغاز دیدار پرتغال و آلمان از شکستن رکورد دایی توسط رونالدو در این مسابقه نوشتند.​

علی دایی از سرمربیان برگزیده ایرانی است . علی دایی در فوتبال اسطوره محسوب می شود . علی دایی در روزهای گذشته از خداحافظی با فوتبال صحبت کرد.علی دایی در سال های فعالیتش آقای گل ایران معرفی شده بود. اخبار علی دایی را با ما دنبال کنید.

امشب در چارچوب هفته دوم رقابت‌های یورو از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تیم ملی آلمان و پرتغال در مونیخ به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار خود به خود به دلیل وضعیت حساس گروه از هیجان ویژه‌ای برخوردار است ولی حضور رونالدو توانسته به این بازی انرژی ویژه‌ای تزریق کند. رونالدو در بازی ابتدایی مقابل مجارستان دبل کرد و توانست تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۱۰۶ برساند و با دایی تنها ۳ گل فاصله پیدا کند. بسیاری معتقدند که کریستیانو رونالدو در این بازی می‌تواند رکورد دایی و بیشترین گل ملی را بشکند.

علی دایی

در این میان، خبرگزاری فرانسه نوشت که دایی منتظر است تا رکوردش توسط رونالدو شکسته شود و تایمز هند از تاج‌گذاری رونالدو صحبت کرد.

تایمز نوشت که علی دایی به مانند یک پادشاه قرار است تا تاج خود را بر سر رونالدو بگذارد و منتظر است تا او در این بازی‌ها ۳ گل بزند و رکورد او را بشکند.

فرانس ۲۴ فرانسه، تایمز ایرلند، بی‌بی‌سی انگلیس، ال اسپکتادور اسپانیا، پیکا فرانسه و بسیاری از رسانه‌های دنیا از احتمال رکوردشکنی رونالدو صحبت کردند و مدعی شدند که علی دایی منتظر است تا رکوردش شکسته شود.

پرسش و پاسخ

  • علی دایی کیست؟
    علی دایی مربی سرشناس ایران هست
  • علی دایی اهل کدام شهر هست؟
    علی دایی اهل اردبیل هست

ارسال نظر: