عکسی که ساره بیات از خودش در کنار بهاره رهنما منتشر کرد.

سایت شماره یک:

بیوگرافی ساره بیات
ازدواج ساره بیات
ساره بیات بازیگر سینمای ایران است و تا کنون آثار متعددی از او در سینما و شبکه نمایش خانگی پخش شده است. ساره بیات فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از یک مؤسسه خصوصی است. ساره بیات جزو بازیگران بی‌حاشیه است که در انتخاب نقش بسیار دقیق و حساس است. ساره بیات علاوه بر بازیگری در مواردی نظیر طراحی لباس و نقاشی نیز دستی بر آتش دارد. ساره بیات طرفداران بسیاری دارد.

ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات متولد 14 مهر 1358 در تهران است ، از سال ۱۳۸۰ وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه "کارنامه" به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد که با بازی در این کار نیز نامزد دریافت جایزه هم شد.

ساره بیات (زاده۱۳۵۸) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از مؤسسه کارنامه است. نخستین کار ساره حضور در مجموعهٔ تلویزیونی یک مشت پر عقاب بود و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و بازی درخشانی را ارائه داد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیایی حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد.

ازدواج ساره بیات

علیرضا افکاری در تاریخ 3 اردیبهشت ماه 1400 با انتشار متن زیر خبر از ازدواجش با ساره بیات را داد: 

همسرم...

بانوی زیبای من...

در تمام سالهای گذشته زندگی مشترکمان،سالهایی که در کنارت زیستم،شد ماحصل آثاری که بر دل مخاطبین خوش نشست.

برای تاثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگیم،

برای داشتنت،

برای بودنِ همیشگیت،در کنارم،

و عشقی که هردم به زندگیم رنگی بدیع میبخشد،

کلاه,کلاه نقاب دار,عینک

از تو سپاسگزارم.

باشد تا همواره در فراز و نشیب دوران، در عشق غوطه ور باشیم و جاودان.

ساره بیات

بیوگرافی علیرضا افکاری

علیرضا افکاری زاده  22 شهریورماه 1356 در اصفهان می باشد. وی آهنگساز و تنظیم کننده است. علیرضا افکاری سال های قبل با نازلی بخشایش نوازنده (هارپ و پیانو) ازدواج کرد که ثمره این ازدواج یک دختر به نام نیکا می باشد ولی این زندگی دوامی نداشت و به جدایی این دو هنرمند ختم شد.

گفت و گو با ساره بیات

وقتی به کارنامه «ساره بیات» نگاه می کنیم، آنچه بیش از هر چیزی به چشم می خورد شم غیرقابل انکار او در انتخاب هایش است که نقش هایش چه کوتاه و چه بلند، از نقاط برجسته آن کارها به حساب می آیند. بیات اگرچه در تلویزیون با مجموعه «یک مشت پر عقاfب» دیده و با «بانو» مطرح شد اما روند درخشش را با حضور در فیلم تحسین شده «جدایی نادر از سیمین» پی گرفت. او در نقشی مکمل چنان توانایی هایش را به رخ کشید که حتی در جشنواره های خارجی هم تحسین شد؛ اتفاقی که با فیلم «ناهید» برای او افتاد. او در حالی این روزها «خداحافظی طولانی» را در اکران دارد که منتظر نمایش پروژه عظیم و تاریخی «محمد (ص)» است.

رد شدن از سد مخالفت ها

ساره بیات: من کارم را با تئاتر شروع کردم، خیلی سال پیش بود که برای جشنواره پلیس کار تئاتر می کردم. حدود 2سال تئاتر کار کردم و بعدش چند سالی کار نکردم. دلیلش درس و دانشگاهم بود و یکسری کارهای شخصی. از طرفی چون بعد از نخستین کار تئاترم در جشنواره پلیس به عنوان نفر اول بازیگر زن انتخاب شدم پیشنهادات کاری زیاد شد ولی خانواده ام مخالف بودند و نگذاشتند کار کنم. با خود گفتم سنم بالاتر برود تا زورم به آنها بچربد (باخنده) چون اگر سنم بالا برود دیگر با من کار ندارند.

ساره بیات

شاگرد اول کلاس

ساره بیات: وقتی که بعد از آن وقفه تصمیم به بازگشت گرفتم، با کلاس های آقای پرستویی در موسسه کارنامه شروع کردم. آنجا هم جزو شاگرد اول ها بودم و درسم خوب بود. بعد از آنجا برای «یک مشت پر عقاب» که یک سریال تاریخی معاصر بود کارم کردم. سریال «یک مشت پر عقاب» نخستین کار تصویری من بود ولی در کنار آدم های حرفه ای قرار گرفتم؛ مثلا نخستین پلانم با رضا کیانیان را هیچ وقت فراموش نمی کنم و در طول کار خیلی از ایشان یاد گرفتم اما به دلیل اینکه نخستین کارم بود و به دلیل حرفه ای بودن اکیپ برایم سخت بود.

حدود یک سال و نیم سر آن پروژه بودیم. یکسری از سکانس ها حذف شد، در ممیزی، در تدوین و خیلی اتفاقات خاصی برای سکانس ها و پلان های من افتاد و نمی دانم به چه دلیل همه هم در سکانس های من بود. ولی به طور کلی برای نخستین تجربه، کار راضی کننده ای بود.

هنر به شکل یواشکی

ساره بیات: خانواده من خیلی با بازیگری مخالف بودند و من پنهانی رشته تحصیلی دانشگاهم را هنر انتخاب کردم که از راه هنر یواشکی وارد بازیگری بشوم ولی نشد و دانشگاه هنر خواندم و بعد که دانشگاه تمام شد، با کلاس های بازیگری ذهن خانواده ام را آماده کردم. خانواده من همیشه به من اعتماد داشتند و دوستان صمیمی من هستند اما هنر را جزء مشاغل نمی دانند.

جایگاه عزیز، دردانه خانواده

ساره بیات: فکر می کنم به هر چیزی که در این حرفه می خواستم تا به امروز رسیده ام. شاید خیلی کم توقع باشم ولی به آن چیزی که خواستم رسیدم. خیلی سخت به اینجا رسیدم و شاید برای همین است که خیلی جایگاهم را دوست دارم. در کارهایی که کردم آنقدر اتفاقات عجیب و غریب و سخت افتاد که شاید هرکس دیگری غیر از من بود امکان نداشت بیشتر از این پیش برود ولی فکر می کنم که این سختی ها را لازم داشتم به خصوص برای من که یک آدم عزیزدردانه بودم و سختی های مختلف را تجربه نکرده بودم. خیلی راضی ام از اینکه در زندگی کاری ام صبور بودم و موانع زیادی را پشت سر گذاشتم.

ساره بیات

تگ های مرتبط

ارسال نظر