کد خبر : 5254 / /
/

مدافع استقلال کرونایی شد!+ جزئیات بیشتر

احمد موسوی به ویروس کرونا مبتلا شده و در قرنطینه به سر می‌برد

مدافع استقلال کرونایی شد!+ جزئیات بیشتر

اخبار ورزشی: مدافع تیم استقلال تهران به ویروس کرونا مبتلا شده است.احمد موسوی، مدافع تیم استقلال تهران به ویروس کرونا مبتلا شده و در قرنطینه به سر می‌برد.

مدافع آبی پوشان در بازی هفته بیست مهم مقابل نساجی در مازندران غایب بود و اکنون مشخص شده او به کووید-۱۹ مبتلاست.

در حالیکه با ابتلای این بازیکن به کرونا نگرانی‌های زیادی در اردوی آبی پوشان وجود داشته اما با توجه به اینکه پس از بازی با نفت مسجد سلیمان بازیکنان این تیم اعتصاب کرده و در تمرینات حضور نداشتند، او با سایر بازیکنان در ارتباط نبوده و تنها موسوی به این ویروس مبتلا شده است.

پیام موسوی به فرهاد مجیدی

احمد موسوی

سیداحمد موسوی که پس از مدت ها از ابتدا در ترکیب استقلال قرار گرفته بود، روی گل نخست تیمش نقش ویژه ای داشت.

به گزارش "ورزش سه"، با مصدومیت وریا غفوری، سرمربی استقلال ترجیح داد تا به جای استفاده از محمد دانشگر، در برابر تراکتور از سیداحمد موسوی استفاده کند و مدافع آبی پوشان نیز روز خوبی را مقابل تیم سابقش سپری کرد.

موسوی که تقابل رو در رویی با ابوالفضل رزاق پور داشت، بنا بر توصیه های کادرفنی تمرکز خود را روی کارهای دفاعی گذاشته بود و اتفاقا در مهار مدافع – هافبک سمت چپ تبریزی ها نیز عملکرد خوبی داشت و مدافع آبی پوشان حتی روی گل نخست بازی نیز تأثیر گذار بود.

موسوی که به نظر می رسد اولویت را بر روی کارهای دفاعی قرار داده بود، در طول دیدار با تراکتور تنها یک ارسال به روی دروازه حریف انجام داد و همان نیز منجر به گل شد. این بازیکن از زمین خودی با ارسال بلندی قصد داشت تا قایدی را صاحب توپ کند که ضربه اش به فخرالدینی رسید و این بازیکن با اشتباهی که روی ضربه موسوی داشت، صاحب فرصت شد و دروازه تراکتور را باز کرد.

 

به هر حال موسوی در روزی که به عنوان جانشین وریا غفوری وظیفه سنگینی را در دیدار حساس برابر تراکتور برعهده داشت، سربلند بیرون آمد و حالا باید دید برای دیدارهای بعدی آبی پوشان، انتخاب فرهاد مجیدی برای پست مدافع راست چه کسی خواهد بود.

انتقاد موسوی از شرایط استقلال

احمد موسوی مدافع راست استقلال می‌گوید کمک‌های وزارت ورزش به آنها پرداخت نشده است. سید احمد موسوی که بخاطر آسیب دیدگی دور از ترکیب استقلال مقابل پدیده بود، پس از برتری آبی‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بچه‌های ما نمایش خوبی داشتند و مهم سه امتیاز بود که خدا را شکر به دست آوردیم.

او درباره گلایه بازیکنان استقلال از وضعیت این باشگاه عنوان کرد: هیچ فردی نباید بازیکن ما را مقابل هوادار قرار بدهد. تماشاگران ما همه موضوعات را می‌فهمند. بازیکنان با تعصب بازی کردند و وفاداری و علاقه خود به استقلال را نشان دادند. همین که تا الان ادامه می‌دهند و این وضعیت را تحمل می‌کنند، خوب است.

مدافع راست استقلال اضافه کرد: اگر من این حرف‌ها را می‌زنم، بخاطر این است که نمی‌خواهم هوادار را مقابل بازیکن قرار بدهند. بازیکنان ما و خود من پیشنهاد مالی دو، سه برابر بهتر داشتیم، اما به عشق استقلال این انتخاب را کردم. منتی هم نیست و تا آخرش هم می‌مانم، اما شرایط افتضاح است.

آماده باش به موسوی بعد از مصدومیت وریا

مدافع فصل گذشته گل گهر این شانس را خواهد داشت تا در تقابل با تیم فصل سابق خود به ترکیب آبی‌ها بازگردد.

 احمد موسوی که به دلیل مصدومیت در دیدار قبلی استقلال غایب بود، اکنون در تلاش برای بازگشت به تمرینات گروهی و رقابت برای حضور در ترکیب اصلی این تیم در جدال حساس مقابل گل گهر سیرجان است.

استقلال بعد از برتری مقابل پدیده مشهد و بازگشت دوباره به جدول، اکنون امیدوار است روز جمعه نیز برابر شاگردان امیر قلعه نویی به نتیجه مطلوب دست یافته و شرایط خود در جدول را ارتقا بخشد. وریا غفوری، مدافع راست و کاپیتان استقلال در این بازی غایب است تا اکنون سیداحمد موسوی بعد از پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت شانس بازگشت دوباره به ترکیب را از آن خود کند.

موسوی که در فصل گذشته نمایش درخشانی در گل گهر سیرجان ایفا کرد و سهم زیادی در بقای این تیم داشت، اکنون امیدوار است در تقابل با تیم سابق خود و با هدایت امیر قلعه نویی بتواند نمایشی موفق از خود برای کسب نتیجه آبی‌ها به جا بگذارد

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.