کدخبر: 58

قیمت دلار|دلار|قیمت دلار بازار

قیمت دلار امروز جمعه چقدر شد؟

​امروز جمعه نهم ماه مهر نرخ ارز در صرافی ملی همانند روزهای گذشته اعلام شد.

اخبار اقتصادی: قیمت دلار در رقم ۲۷ هزار و ۸۹۵ تومان ثابت ماند. قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۷۸۹۵ تومان اعلام شد. قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۷۸۹۵ تومان اعلام شد.  قیمت دلار را در سایت خبری خوندنی آنلاین دنبال کنید.

نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز جمعه نیز اعلام شد که نسبت به دیروز تغییری نداشت و قیمت دلار در رقم ۲۷ هزار و ۸۹۵ تومان ثابت ماند.

امروز جمعه نهم ماه مهر نرخ ارز در صرافی ملی همانند روزهای گذشته اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۷۸۹۵ تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز ۲۷۳۲۴ تومان تعیین شد.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۳۱۵۹۰ تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ۳۰۹۶۴ قیمت خورده است.

سیگنال جدید قیمت دلار

قیمت دلار

قیمت دلار با بازدهی ۱۰ درصدی در شهریور ماه امسال بیشترین بازدهی بین بازارهای مالی را داشته است. با این حال این بازار منتظر آخرین اخبار سیاسی و مربوط به مذاکرات است.

قیمت دلار همچنان در کانال ۲۷ هزار تومان قرار دارد و در پایان هفته در قیمت ۲۷۶۰۰ تومان بازار بسته شد. اما برای روز شنبه چه وضعیتی پیش‌بینی می‌شود؟

دو خبر سیاسی کاملا متفاوت در ۲۴ ساعت اخیر منتشر شده است.

در خبر اول قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا چندین طرح‌ ضد ایرانی را برای اضافه شدن به عنوان متمم به متن لایحه بودجه دفاعی آمریکا پیشنهاد کردند که این طرح‌ها بامداد جمعه (به وقت تهران) در این مجلس به تصویب درآمدند.

قانونگذاران آمریکایی چندین طرح ضد ایرانی برای تصویب در قالب لایحه بودجه دفاعی آمریکا تهیه و ارائه کردند.

پایگاه خبری «واشنگتن‌فری‌بیکن» که از رسانه‌های نزدیک به نومحافظه‌کاران آمریکایی است نوشته نمایندگان جمهوری‌خواه در این مجلس، قصد دارند از «قانون اختیارات دفاع ملی» (لایحه بودجه دفاعی) برای مقابله با ایران استفاده کنند.

فری‌بیکن که مخالف هر گونه مذاکره با ایران و حامی براندازی نظام جمهوری اسلامی است مدعی شده این طرح‌ها همچنین قصد دارند به افشاگری درباره «امتیازهای اعطا‌شده به ایران» از سوی دولت «جو بایدن» در مذاکرات برجامی بپردازند. (فارس)

با این حال در خبری دیگر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا مجددا آمادگی واشنگتن برای بازگشت به وین و ادامه مذاکرات را تکرار کرد و بدون اشاره به نقض برجام از سوی واشنگتن، توپ را همچنان در زمین ایران انداخت.

وزیر خارجه آمریکا در نشستی خبری در نیویورک افزود: راب مالی نماینده ویژه ما در امور ایران نیز این هفته اینجا (نیویورک) بود و چند روز بسیار پربار و سودمند در نیویورک داشت و حالا به واشنگتن بازگشته است.

بلینکن مدعی شد: هنوز توافقی از سوی ایران برای بازگشت به گفتگوهای وین نداریم. ما به طور کامل آمادگی آن را داریم که به وین بازگشته و مذاکرات را ادامه دهیم.

وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه اضافه کرد که سوال این است که آیا ایران آماده انجام چنین کاری است و اگر هست در چه زمانی.

این مقام آمریکایی مدعی شد ما بسیار صادق و استوار مسیر دیپلماسی معنادار را برای بازگشت متقابل به برجام دنبال کرده‌ایم و طیف کاملی از نگرانی‌هایی را که ما و خیلی کشورها در مورد ایران دارند، بررسی کنیم.(ایرنا)

با این روند به نظر می‌رسد قیمت دلار در روز شنبه احتمالا یک روند باثباتی داشته باشد و وزنه هیچ کدام از اخبار منفی یا مثبت بر آن یکی غلبه نمی‌کند که انتظار گرانی یا ارزانی داشت.

ارسال نظر: