کدخبر: 2639

اخبار روز/اخبار مهم روز/اخبار حوادث

فوری / پدر استقلال فوت کرد

اصغر حاجیلو (زاده ۱۳۳۵ هـ. ش) بازیکن سابق فوتبال تیم ملی فوتبال ایران است.

خبر شوکه کننده فوت اصغر حاجیلو پیشکسوت تیم استقلال در سن 65 سالگی به خاطر یک اشتباه منتشر شده است.این در حالی است که ایشان به خاطر مرگ برادرش رضا حاجیلو داغدار هستند.

اصغر حاجیلو (زاده ۱۳۳۵ هـ. ش) بازیکن سابق فوتبال تیم ملی فوتبال ایران است. اصغر حاجیلو که تمام دوران حرفه‌ای فوتبال خود را در استقلال تهران گذرانده‌است.اصغر حاجیلو در جام ملت‌های آسیا ۱۹۸۴ که به چهارمی ایران منجرشد، عضو تیم ملی فوتبال ایران بود. اصغر حاجیلو از اسفند ۱۳۹۰ با حکم علی فتح‌الله‌زاده، رئیس آکادمی باشگاه فوتبال استقلال می‌باشد. اصغر حاجیلو به خاطر فوت برادرش به سوگ نشست.

به گزارش رکنا، او جزو ۱۴ نفری بود که در سال ۱۳۶۵ ه. ش، و هنگام بازی‌های آسیایی ۱۹۸۶ در اعتراض به کادر فنی تیم ملی، از این تیم استعفا داد. پس از این استعفا او سه ماه از حضور در میادین محروم شد و دیگر به تیم ملی برنگشت.

یک سایت ورزشی از درگذشت اصغر حاجیلو، پیشکسوت تیم استقلال در سن ۶۵ سالگی خبر داد اما در ادامه اعلام شد برادر این بازیکن سابق تیم ملی، دار فانی را ترک کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، سایت خبر ورزشی از درگدشت اصغر حاجیلو، بازیکن پیشکسوت استقلال خبر داده بود اما ایسنا در این مورد نوشت: درحالی که یکی از سایت‌های ورزشی از درگذشت اصغر حاجیلو پیشکسوت استقلال خبر داده بود، سایت باشگاه استقلال اعلام کرد رضا حاجیلو، برادر بازیکن سابق استقلال درگذشته است

اصغر حاجیلو (زاده ۱۳۳۵) بازیکن سابق فوتبال تیم ملی فوتبال ایران است که تمام دوران حرفه‌ای فوتبال خود را در تیم باشگاهی استقلال تهران گذراند.

حاجیلو در جام ملت‌های آسیا ۱۹۸۴ که به چهارمی ایران منجر شد، عضو تیم ملی فوتبال ایران بود. این بازیکن سابق تیم ملی، از اسفند ۱۳۹۰ با حکم علی فتح‌الله‌زاده، رئیس آکادمی باشگاه فوتبال استقلال است.

استعفا و محرومیت از تیم ملی

او جزو ۱۴ نفری بود که در سال ۱۳۶۵ و هنگام بازی‌های آسیایی ۱۹۸۶ در اعتراض به کادر فنی تیم ملی، از این تیم استعفا داد. پس از این استعفا او سه ماه از حضور در میادین محروم شد و دیگر به تیم ملی برنگشت 

ارسال نظر: