پایگاه خبری خانه فوتبال:

نجمه جودکی مجری ایرانی است. نجمه جودکی از کودکی در سیما حضور داشت. نجمه جودکی طی یک نظرسنجی به عنوان بهترین مجری شبکه یک شناخته شد. نجمه جودکی تا به امروز چندین فیلم کوتاه ساخته است. نجمه جودکی سبک متفاوتی در مجری گری داشت

بیوگرافی نجمه جودکی

نجمه جودکی متولد 21 آبان 1369 در تهران ، مجری رادیو و تلویزیون است. نجمه جودکی فارغ التحصیل لیسانس معماری از دانشگاه آزاد و دوره فیلمسازی و تدوین از موسسه سروش می باشد که از طریق رضا رشیدپور وارد عرصه اجرا شد .نجمه جودکی در محله شمیرانات تهران به عنوان فرزند اول خانواده به دنیا آمد و از طرف جد پدری اصالتا اهل خوانسار از توابع استان اصفهان می باشد.

زندگی شخصی نجمه جودکی

نجمه جودکی در سال 1395 وقتی 26 ساله بود با آقای مهدی پارسازاده ازدواج کرده است.نجمه جودکی فرزندی ندارد.نجمه جودکی فرزند طلاق است. وی در برنامه مردم گرا شبکه سه از طلاق پدر و مادرش گفت و از اینکه مادرش بعد از طلاق چه سختی هایی کشیده است اشک ریخت.

علایق نجمه جودکی

نجمه جودکی در نوجوانی والیبال و  بدمینتون بازی می کرد ، البته بدمینتون را حرفه ای تر بازی می کرد، در حال حاضر هم  ورزش کردن و باشگاه رفتن برای او جایگاه اساسی دارد و هفته ای سه روز به باشگاه می رود.
نجمه جودکی مطالعه کردن جزوی از برنامه روزانه اش است، به گونه ای که قبل از خواب اگر  خسته هم باشد مطالعه خود را از دست نمی هد و حتما باید یک ساعت مطالعه را داشته باشم،کتاب مورد علاقه او جهر اثر از فلورانس اسکاول شین است.


نجمه جودکی

از علاقه تا معرفی رشیدپور

اولین بار سال 1384 وقتی 15 ساله بودم اجرای استیجی در آموزش و پرورش منطقه یک تهران را با حمایت مادرم که مشوقم بود ، تجربه کردم 

بعد از آن تجربه اجرا به لطف خدا ، آقای رضا رشیدپور را در همایش کنکور دیدم و با مامانم رفتیم پیش ایشون و گفتم خیلی دوست دارم مجری بشم و اجرا کنم

ایشون منو به یکی از تهیه کنندگان معرفی کردند تا اینکه بعد ازآن رفتم تست دارم و وارد سازمان شدم.

نجمه جودکی

17 سالگی در سازمان

در سال 1386 وقتی 17 ساله بود به کلاس های فن بیان گویندگی مهران دوستی معرفی شدم و سپس در رادیو جوان شروع به فعالیت کردم.

ورود به تلویزیون

اولین باری که جلو دوربین رفتم گزارشگر برنامه «شب ایرونی» در سال 1388 بود که در شبکه جام جم پخش می شد.

آقای پوریا امین ، آقای محمد سلوکی و آقای امیر احمدی اون برنامه رو اجرا میکردن و من گزارشگر برنامه بودم که تجربه بسیار خوبی بود.

اولین اجرای نجمه جودکی و شروع فعالیت

نجمه جودکی می‌گوید اولین اجرایم سال ۸۴ اجرای استیجی در آموزش و پرورش منطقه یک تهران بود.

درست در زمانی که سودای حضور در تلویزیون را داشت به گفته زنده‌یاد مهران دوستی عمل کرد و در رادیو به گویندگی پرداخت.

نجمه جودکی

مجری مورد علاقه

با احترام زیادی که برای همه همکاران و دوستان قائلم باید بگویم ژیلا صادقی بهترین مجری زن در کشور ماست ف او اولین مجری زن در تلویزیون ماست که اجرای خودمان را در تلویزیون باب کرد و در این راه زحمات زیادی کشید.

اگر امروز من در قاب تصویر ظاهر می شوم و به راحتی با بیننده ارتباط برقرار می کنم مدیون سال ها تلاش و زحمت خانوم صادقی در این راه هستم.

شهرت با اجرای زنده

خانم جودکی در شهریور 1389 با اجرای برنامه زنده «فرصت ویژه» سیمای خانواده وارد شبکه یک شد و تا اسفند ماه این سال روی آنتن بود.نجمه جودکی

او سپس از سال 1390 با اجرای برنامه «کمی متفاوت» از شبکه یک به محبوبیت رسید و در نظرسنجی ها بعنوان بهترین مجری شبکه یک از سوی مردم انتخاب شد.

فیلمسازی

رشته اصلی من تدوین است و احساس می‌ کنم در حوزه فیلمسازی شاید موفق‌ تر باشم ، البته تاکتون سه فیلم کوتاه هم ساختم و تدوین را به شدت دنبال کنم و مطمئن هستم که موفق خواهم شد.
نجمه جودکی

ممنوع الکاری

برخی معتقد بودند خانم مجری در ایام جوانی با نوع صحبت و عشوه ای که در گفتگو هایش دارد ، خطوط قرمز را پشت سر گذاشته است

بعدا علاوه بر نوع حرف زدن به انتخاب رنگ لباس و تنگی لباس هایش نیز ایراد گرفتند و در نهایت او را 4 سال ممنوع التصویر کردند.


نجمه جودکی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: