کدخبر: 2930

جواد عزتی/زخم کاری/سریال زخم کاری

کاربران مجازی جواد عزتی را دست انداختند

جواد عزتی بازیگر معروف سینمای ایارن به تازگی در سریال خانگی زخم کاری ایفای نقش می کند؛ سکانس های ویژه آن را ببینید.

جواد عزتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. جواد عزتی در فیلم های زیادی بازی کرده و به تازگی در سریال زخم کاری درخشیده. جواد عزتی در فیلم های سینمایی زیادی بازی کرده یکی از بهترین های آن فیلم هزارپا هست. علاوه بر این، جواد عزتی در فیلم‌های پرفروشی همچون آینه بغل، اکسیدان، چهار انگشت، لاتاری و ماجرای نیمروز و ماجرای نیمروز رد خون بازی کرده‌است. جواد عزتی تا به امروز سه بار کاندید دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است.

زندگینامه جواد عزتی

جواد عزتی

او از سال ۱۳۷۵ به‌صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شده‌است. عزتی ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال ۱۳۸۱ اولین کار تلویزیونی‌اش را بازی کرده‌است.

وی در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، و دردسرهای عظیم ایفای نقش کرده‌است. او در سریال‌های باغ مظفر، قهوه تلخ و دردسرهای عظیم ۲ و همچنین سینمایی آینه بغل نیز حضور داشت که با همسرش مه‌لقا باقری هم‌بازی بودند.

فیلم «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۶ که جواد عزتی یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌است، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی دست یابد و رکورد فیلم‌های «فروشنده» و «ساعت پنج عصر» را بشکند و این اتفاق در کنار فروش فیلم اکسیدان، جواد عزتی را تبدیل به پرفروش‌ترین بازیگر سال ۱۳۹۶ ایران کرد.

آشنایی جواد عزتی و همسرش

جواد عزتی در یک تئاتر به کارگردانی مه لقا باقری با او آؤنا شده و همین آشنایی به ازدواج این دو هنرمند ختم شد.

اختلاف سنی جواد عزتی و همسرش

جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری از زوج های جوان دنیای هنر هستند که زندگی مشترک خود را از سال 1385 آغاز نموده اند. این زوج هنری که هر دو از بازیگران سینما ، تلویزیون و تئاتر هستند از طریق فعالیت بازیگری با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کردند.

جواد عزتی که این روزها یکی از سوپراستارهای عرصه بازیگری در کشورمان است در چند پروژه مشترک با همسرش نقش آفرینی کرده و سریال زخم کاری آخرین فعالیت این زوج می باشد.

یکی از نکات قابل توجه و پرحاشیه در زندگی این زوج اختلاف سنی آنها با هم است.

جواد عزتی بیستمین روز از دی ماه سال 1360 متولد شد و همسرش مه لقا باقری هم متولد خردادماه سال 1360 و چند ماه از آقای بازیگر بزرگتر می باشد.

مصاحبه با جواد عزتی

جواد عزتی

چرا انقد از رسانه ها و مصاحبه فرار میکنید؟

شاید بلد نیستم حرف بزنم نمیدونم.

چرا دوست ندارید تو صدر رسانه ها و حواشی و جنجال ها باشید چیزی که خیلی از افراد به آن علاقه دارند؟

خب طبیعی هست خیلیا دوست داشته باشند برای اینکه اصولا شما هر کاری چه منفی چه مثبت اما عجیب و غریب چه تو اینترنت یا رسانه ها یا تلویزیون و ماهواره بخوایید انجام بدید معروف میشید و بخاطر همین چرا باید دوست نداشته باشند و یه چیز طبیعی هست که انسان ذاتآ دوست داره دیده بشه و اصلا اینجوری خلق شده منم خب اینجوری هستم اما اینکه فرار میکنم شاید دلیلش این هست که دوست دارم تو یه مرزی بمونه و اون مرز رو نگذرم.

20 سال هست که از حضور شما تو عرصه بازیگری میگذره و بعد از 20 سال شما اینو رعایت میکنید؟

آره خدا کنه بتونم رعایت کنم اتفاق خوبیه و اتفاق بدی هم نیست که آدم همیشه رعایت بکنه همیشه حد و اندازه رو بشناسه،بدونه که چقد اندازه خودشه،آدما اندازه هاشون با هم دیگه فرق داره و اینجوری نیست که من بخوام با یه آدمی که اصلا فعالیت نمیکنه خودمو مقایسه کنم یا با یه آدمی که خیلی فعالیت میکنه،به اعتقاد من آدم باید حد و اندازه خودشو بشناسه فکر میکنم حد و اندازه من همینقدر هست.

از چیزی میترسید؟از این که تو نگاه مردم مورد قضاوت قرار بگیرید؟

نه!نه! از خودم میترسم! من نمیتونم نقش بازی کنم برا همین اصولا میترسم و نمیتونم یک شکل دیگه ای جلوی دوربین باشم.

پس شما دوس دارید اون صداقتتون رو حفظ کنید درسته؟

آره هم دوس دارم صداقتمو حفظ کنم هم اینکه دوس دارم خیلی از چیزامو لو ندم!

فیلم های جواد عزتی

جواد عزتی

چهار انگشت (1397)

جان دار (1397)

ما همه با هم هستیم (1397)

 دو طبقه روی پلیوت (1396)

 لاتاری (1396)

 تنگه ابوغریب (1396)

 هزارپا (1396)

آینه بغل (1396)

 اکسیدان (1395)

خرگیوش (1395)

ماجرای نیمروز (1395)

هفت معکوس (1394)

پارادایس (1394)

زاپاس (1394)

در مدت معلوم (1393)

تگرگ و آفتاب (1393)

پشت درهای بسته(1393)

شیار 143 (1392)

فرشته ها با هم می آیند (1392)

کلاشینکف (1392)

جابه جا (1391)

همه چیز برای فروش (1391)

همبازی (1390)

همه چی آرومه (1389)

آفریقا (1389)

طلا و مس (1387)

تله فیلم آن آواز غمناک (1393)

جواد عزتی

ارسال نظر: