پایگاه خبری خانه فوتبال:

میلاد کی مرام بازیگر ایرانی است. میلاد کی مرام در بسیاری از فیلم ها نقش یک مرد غیرتی را بازی می کند. میلاد کی مرام بازیگر تئاتر است. میلاد کی مرام عضو باشگاه تیم والیبال هنرمندان است. میلاد کی مرام دوره بازیگری را نزد مسعود کیمیایی گذرانده است.

میلاد کی مرام

بیوگرافی میلاد کی مرام

میلاد کی مرام متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۳ در بندر انزلی است . او فوق دیپلم الکترونیک است تا کنون در سریال های هزار و یک شب و شاید برای شما اتفاق بیفتد و نقش پر رنگ جابر در نابرده رنج و فیلم های سینمایی سینما سوخته و ملکه و تله فیلم های حول حالنا و شاه کلید به ایفای نقش پرداخته . او همچنین عضو باشگاه والیبال هنرمندان است . وی همچنین از طرفداران تیم ملوان انزلی هست . میلاد یکی از شاگردان کلاسهای بازیگری استاد مسعود کیمیایی و به قولی بهترین شاگرد کلاسهای استاد بود است .

میلاد کی مرام

زندگی شخصی میلاد کی مرام

میلاد کی مرام بازیگر ایرانی تا به امروز ازدواج نکرده است. این بازیگر را می توان یکی از بازیگران کم حاشیه کشور دانست.

میلاد کی مرام و صلح

میلاد کی مرام چندی در صفحه شخصی اشت درباره صلح و دوستی این پست را به اشتراک گذاشت.چاره ای به غیر دوست داشتن هم دیگه نداریم.بهترین انتخاب هم همینه.دنیا زیاد وقت نمیده
دوستون دارم.زیاد...خاکم
پ ن:گاهی بعضی ها میخوان همه دنیا و اتفاق های به ظاهر خوبش فقط مال اونا باشه.تو زبون نه ها.تو زبون واسه همه خوب میخوان. پشت سر!!!!دنیا با همه اتفاقاش مال شما.ما یه گوشه تو صلح و آرامش باشیم کافیه.

میلاد کی مرام

ورزش مورد علاقه میلاد کی مرام

میلاد کی مرام که به ورزش علاقه خاصی دارد، چندی پیش با اشتراک عکسی به هنگام ورزش تنیس علاقه خود را به این ورزش نشان داد و از این ورزش به عنوان ورزش لاکچری نام برد.از بچگی در لحظه زندگی می کردم و بر اساس اهداف کوتاه مدت که مرا به لذت می رساند تصمیم گرفتم آن زمان وارد فوتبال شوم. 9 سالگی تا 13 در تیم های پایه فوتبال ملوان بودم و با مازیار زارع ، جلال حسینی و علیرضا رمضانی هم تیمی بودیم تا اینکه مصدوم شدم و فوتبال را کنار گذاشتم. شک نکنید اگر در فوتبال می ماندم الان یکی از لژیونرهای ایران بودم و در تیم های بزرگ اروپایی توپ می زدم.

میلاد کی مرامزندگی در موتورخانه

میلاد کی مرام می گوید: در تهران به علت نداشتن مکان خواب، مدتی در موتورخانه مدرسه کیمیایی زندگی می کرد سپس در یک رستوران مشغول به کار شد.

 گلاب آدینه سرنوشت میلاد کی مرام را تغییر داد

میلاد کی مرام در مصاحبه ای اعلام کرده بود وقتی در رستوران کار می کردم یک شب خانم گلاب آدینه که آن زمان در تدارک یک سریال بنام خواستگاران برای شبکه یک بود آمده بودند شام بخرند.با او در مورد علاقه ام به بازیگری حرف زدم و ایشان هم قبول کردن بروم و تست بدم، رفتم تست دادم به جای یک نقش اما 21 نقش در این سریال ایپزودیک سال 86 بازی کردم که دریچه جدیدی در زندگی من بود.

میلاد کی مرامخانواده و تیم مورد علاقه

یک خواهر و یک برادر بزرگ تر از خود دارد و آخرین فرزند خانوده می باشد، عضو باشگاه والیبال هنرمندان می باشد و از طرفداران سر سخت ملون بندر انزلی است.

علاقه علی به دایی

علی دایی اسطوره مطلق فوتبال ماست علاوه بر ایران ، ایشان را در اروپا و آسیا هم می شناسند ، البته گرفتاری های هر دو ما زیاد است اما گهگاهی این عزیر را می بینم.

میلاد کی مرام

از ترس تا ناراحتی

از ارتفاع می ترسم ف خدا بیامرز پیمان ابدی را ، نخستین بار من با او جامپینگ کردم و با اینکه ترسم ریخت اما هنوز از فکر کردن به آن ارتفاع می ترسم.اما چیزهایی که من را ناراحت می کند قضاوت کردن است که متاسفانه شغل اصلی خیلی از مردم شده ، بخصوص در حرفه ما که عجیب و غریب وجود دارد.

اسطوره ام حضرت علی است

من هم اسطوره هایی دارم ولی همیشه سعی می کنم در ذهنم باشد و از آنها تاثیر بگیرم ، اسطوره ام امام علی (ع) می ابشد اما خودم برای خودم دوستش دارم و شو نمی دهم.

میلاد کی مرام

فیلم شناسی میلاد کی مرام

● تا ابد – 1398

● فصل ماهی سفید – 1397

● سورنجان – 1397

● روسی – 1396

● امیر – 1396

● حریم شخصی – 1395

● ملی و راه ‌های نرفته ‌اش – 1395

● آبنبات چوبی – 1394

● امکان مینا – 1394

● غیرمجاز – 1394

● 360 درجه – 1393

● ترازوی بدون صفر – 1393

● مستانه – 1393

● هاری – 1393

● برف – 1392

● خط ویژه – 1392

● روزگاری عشق و خیانت – 1392

● ملکه – 1390

● کوچه ملی – 1389

 

کار تلویزیون

● چرخ فلک – 1395

● خواستگاران – 1386

● شب هزار و یکم – 1387

● شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – 1388

● نابرده رنج – 1390

● بچه ‌های نسبتاً بد – 1392

● ژنرال – 1392

● سیب ترش – 1381

نمایش خانگی

● ممنوعه – 1397

● سیاوش – 1399

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: