پایگاه خبری خانه فوتبال:

سحر دولتشاهی مجری و بازیگر باتجربه و معروف سینما و تلویزیون ایران است .تصویر سحر دولتشاهی با همایون شجریان در رستوران جنجالی شد و واکنش های متفاوتی به دنبال داشت .به تازگی همایون شجریان نیز در خصوص شایعات ازدواج سحر دولتشاهی پست معناداری منتشر کرد که در آن ترانه ای متناسب با این موضوع خواند که حواشی را دو چندان کرد . بسیاری از پیج های سینمایی نیز در اینستاگرام خبر از ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان دادند . اما کار به اینجا ختم نشد و کاربران توئیتر نیز توئیت های جالبی در مورد ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان منتشر کردند . در ادامه برخی از این توئیت های خواندنی را می بینید .

تصویر صحبت درگوشی سحر دولتشاهی با همایون شجریان

سحر دولتشاهی

مهناز افشار سحر دولتشاهی و همایون را جدا کرد

سحر دولتشاهی

تصاویر جدید از سحر دولتشاهی و همایون شجریان

سحر دولتشاهی

همایون شجریان متولد 31 اردیبهشت 1354 در تهران خواننده موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی ، آهنگساز و نوازنده تنبک و کمانچه است.فارغ التحصیل کنسرواتوار موسیقی تهران می باشد که با حمایت پدرش استاد محمدرضا شجریان با نواختن تنبک شروع کرد و حالا در موسیقی تلفیقی جزو مفاخر است.پدرش اسطوره است و باجناقش نیز هست!

خانواده و پدر اسطوره

همایون شجریان پسر استاد محمدرضا شجریان و فرخنده گل افشان می باشد که سه خواهر بزرگتر از خود بنام فرزانه ، افسانه و مژگان و یک برادر کوچکتر ناتنی بنام رایان دارد و قدش 175 سانتیمتر است.

جدایی و طلاق همایون شجریان

البته چندسالیست خبر جدایی و طلاق همایون شجریان از همسرش گیتا خوانساری منتشر شده و حلقه ازدواج هم در دستان او دیده نمی شود.

همایون شجریان و ازدواج با سحر دولتشاهی؟!

تاکنون در چند نوبت خبر ازدواج وی با سحر دولتشاهی بازیگر منتشر شده که علت آن کنسرت موزیکال نمایشی بنام سی با حضور این دو و چند بازیگر دیگر بود.
حضور سحر دولتشاهی در خودروی همایون شجریان در مراسم خاکسپاری پدرش محمدرضا شجریان بار دیگر جنجال آفرین شد و گفته می شود این دو هنرمند پنهانی با هم ازدواج کرده اند.

سلفی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد می باشد که از تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کرد.
مادرش نائیب رئیس سابق فدراسیون شنای بانوان و پدرش مهندس مکانیک و صاحب یک شرکت ماشین الات می باشد.یک برادر و یک خواهر دارد که هر دو ساکن خارج کشور هستند.

به صورت جدی فعالیت خود را از سال 1380 وقتی 22 ساله و دانشجوی بازیگر بود با نمایشی بنام نیمروز خواب آلود به کارگردانی حمید امجد آغاز کرد.
او سپس با گروه های نمایشی پرچین، ویرگول و تئاتر بازی به سرپرستی آتیلا پسیانی همکاری کرد و سمت های دستیار کارگردان تا مترجم متن را نیز تجربه کرد.

برای اولین بار در سال 1383 با فیلم سینمایی فرزند صبح جلوی دوربین رفت و در سال 1386 با سریال کتابفروشی هدهد مرضیه برومند نیز وارد قاب تلویزیون شد.

سحر دولتشاهی و ازدواج با رامبد جوان

سحر دولتشاهی در 27 اسفند 1387 وقتی 29 ساله بود با همکار خود رامبد جوان 37 ساله که از همسر سابق خود جدا شده بود ازدواج کرد.دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید و کم کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا اینکه رامبد پیشنهاد داد.

شهرت سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی سال 1388 یک سال بعد از ازدواج خود در سریال مسافران به کارگردانی همسرش بازی کرد که این مجموعه بسیار مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر شهرت او بعد از پخش این سریال در کنار چهره هایی چون حسن معجونی و شقایق دهقان شروع شد.

طلاق بعد از 6 سال

سحر و رامبد بعد از 6 سال زندگی مشترک در سال 1393 از هم جدا شدند دو سال بعد از طلاق آقای جوان با یکی دیگر از همکاران خود خانم نگار جواهریان ازدواج کرد.

ماجرای ازدواج دوم با همایو شجریان

از سال 1396 شایعه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان رسانه ای شد اما این دو واکنشی به این خبر نشان ندادند و موضوع مدتی بعد از یادها رفت.

سحر دولتشاهی بعد از مرگ استاد محمدرضا شجریان انتشار عکسی از حضور سحر قریشی در ماشین شخصی همایون شایعه ازدواج آنها را دوباره سر زبان ها انداخت.

برنده دو سیمرغ بلورین

اولین بار سال 1393 برای فیلم عصر یخبندان سیمرغ بهترین بازیگر مکمل را گرفت و این جایزه را  سال 96 برای بازی در فیلم چهارراه استانبول و عرق سرد تکرار کرد.

او بعد از دو سیمرغ خود در سال 1398 از جشنواره فیلم های ایرانی استرالیا برای بازی در فیلم امیر تندیس بهرین بازیگر زن را از آن خود کرد.

عشق موسیقی

در طول روز وقتی کاری ندارم بیشتر فیلم می بینم یا موسیقی گوش می دهم ، چون عاشق موسیقی هستم البته برخی اوقات هم ترجمه می کنم.

ورزش ؛ همیشه

ورزش عضو همیشگی زندگی ام است اما میزان آن بستگی به وقتم دارد

از یک پیاده روی ساده بگیرید تا اگر برسم یک ساعت یوگا کار کنم یا شنا بروم، به ورزش خیلی اعتقاد دارم و اگر فعالیت بدنی نداشته باشم اصلا مغزم کار نمی کند.

شغل دوم

با اینکه بازیگری از دوران بچگی برایم جذاب بود اما واقعیت اینست که من ادبیات نمایشی خواندم و هنوز هم بخشی از دغدغه ام نوشتن است.

 نوشتن همیشه پس ذهن من هست و هنوز هم فکر می کنم یکی از شغل های ایده آلم نویسندگی است که باید در آینده بیشتر برایش وقت بگذارم.

الگوی بازیگری

فیلم های زیادی می بینم و لحظات خوب بازی بازیگرها خیلی روی من تاثیر می گذارد.

اما این که بخواهم آدم خاصی را دنبال کنم نه ، خیلی درباره بازیگرهای مورد علاقه ام و برنامه های زندگی شان می خوانم اما الگویی ندارم.

تجربه اجرا

خانم دولتشاهی در سال 1389 تجربه حضور کوتاهی در رادیو هفت بعنوان گویند متن داشت سپس در سال 1390 مجری برنامه گپ بکارگردانی رامبد جوان بود.

فوبیای شلوغی  

هیچ وقت نگفتم از شهرت می ترسم ولی از شلوغی و جمعیت زیاد فراری ام با خنده می گوید شاید اسمش یک جوری فوبیای شلوغی باشد.

با این حال غرق شادی می شوم وقتی وارد فرودگاهی می شوم و مردم مرا می شناسند و سمتم می آیند و برای بازی در فلان فیلم بهم تبریک می گویند.

سالی یکی دوبار در تئاتر

من تئاتر خیلی کار کردم ولی بسیار افرادی هستند که تجربه و سابقه کاریشان در این حوزه از من بیشتر است.

مثلا ستاره پسیانی از پنج سالگی روی صحنه تئاتر بوده و حتی من کوچکتر می باشد ولی در کل من کارم را با تئاتر شروع کردم و سالی یک دوبار روی صحنه هستم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: