پایگاه خبری خانه فوتبال:

غزل شاکری بازیگر ایرانی است. غزل شاکری در برخی از فیلم ها و سریال های ایرانی آواز خواننده است. غزل شاکری با بازی در سریال شهرزاد به اوج شهرت دست یافت. غزل شاکری علاقه خاصی به آلات موسیقی دارد. غزل شاکری به دلیل بازی متفاوت و صدای دلنشینش از هواداران بسیاری برخوردار است.

تصویر غزل شاکری  بازیگر نقش «ملک زاده» خواهر ناصرالدین شاه 

غزل شاکری

 مراسم خاکسپاری فرشته طائرپور تهیه کننده سینما و مادر غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکریغزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

غزل شاکری

پیکر فرشته طائرپور تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران که ۲۶ مردادماه بر اثر عوارض ناشی از کرونا در ۶۹ سالگی درگذشت؛ همزمان با تاسوعای حسینی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد. منبع: ایرنا

 

 

غزل شاکری

 

غزل شاکری بازیگر، خواننده و طراح کشورمان متولد 22 اسفند 1357 در تهران است.غزل شاکری دختر فرشته طائرپور تهیه کننده، مدیر تولید، مجری طرح و فیلمنامه نویس است که مشاور امور مالیاتی خانه سینما می باشد. غزل شاکری دارای خواهری بنام عسل و یک برادر به نام علی است. مسعود کرامتی همسر دوم فرشته طائرپوراست. غزل شاکری لیسانس طراحی صنعتی را از دانشگاه آزاد کسبی نمود و پس از آغاز طراحی داخلی وارد طراحی صحنه شد.

 

غزل شاکری

غزل شاکری حضور خویش را در سینما از سال ۱۳۶۶ با فیلم ماهی کارگردانی کامبوزیا پرتوی آغاز کرد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش گلنار در فیلمی به همین نام شناخته می‌شود. غزل شاکری این فیلم را در ده سالگی خود بازی کرده‌است.

از جمله سوابق هنری غزل شاکری می‌توان به ایفای نقش در فیلم‌هایی نظیر «ماهی»(کامبوزیا پرتوی، ۱۳۶۶)، «گلنار»(کامبوزیا پرتوی، ۱۳۶۷)، «وقتی همه خواب بودند» (فریدون حسن پور، ۱۳۸۴)« آینه های روبه رو» ( نگار آذربایجانی ) و طراحی صحنه و لباس فیلم‌های «وقتی همه خواب بودند» و «آینه‌های روبرو» است. غزل شاکری با درخشش سریال شهرزاد (حسن فتحی) موفقیت سال‌های پیشین خود را مجدداً تکرار کرد.

برای همین دوره ای از بازی و بازیگری فاصله گرفتم. الان بعد از چند سال با انتخاب خودم دوباره برگشتم. البته پرکار نیستم و قبل از انتخاب به این فکر می کنم که کار می تواند برایم ویژه باشد یا اینکه بهترجبه اش می ارزد؟ یکسری از دوستانم که در کودکی بازی کردند شاید فقط برای همان نقش مناسب بودند و بعدها زیاد مناسب بازیگری نبودند یا موقعیتش را نداشتند یا اصلا پیگیری و پشتکار برای ادامه دادن نداشتند. اما بر می گردم به همان حرف قبلم که این بازیگرهای کودک، انتخاب شده بودند برای همان نقش و خودشان بازیگری را انتخاب نکردند.

غزل شاکری

غزل شاکری بازیگر زن ایرانی که تا به امروز ازدواج نکرده و فرزندی هم ندارد. 

غزل شاکری

از فعالیت های موسیقیایی غزل شاکری می‌توان به بازخوانی تصنیف حدیث آشنایی اثر حبیب الله بدیعی و با خوانندگی زنده یاد پوران و تک خوانی ریتمیک با عنوان قلک اشاره کرد. هرچند در سریال خاتون در قسمت اول به همراه اشکان خطیبی شعری را خواند که این خود باعث افزایش مخاطبان سریال تازه نفس خاتون شد.

غزل شاکری

نقش غزل شاکری در سریال خاتون

فهیمه اکبر در بسیاری از انجمن‌ها و سازمان‌های خیریه و مجامع زنان عضویت داشت و مسئول کمیسیون هنری جمعیت راه نو بود.ترانه گیلان جان را سرتیپ پور برای گیلان خانوم دختر بزرگ تر خانم فهیمه اکبر سروده است.
زنی متفاوت در عصری متفاوت که قابل احترام بود و کمتر نامش شنیده شده بود چون زن بود شاید. یادی از او در دورانی که به همراه شوهرش محسن خان اکبر در رشت می زیست همدوره با خاتون قصه ما را وظیفه خود دانستم برای ادای دین به صدای دلنشین و شخصیت متفاوت او.غزل شاکری که صدایی زیبا دارند.به شخصیت روی کاغذ تاریخی ما جان دادند.

غزل شاکری

دوستان صمیمی غزل شاکری

غزل شاکری را می توان یکی از بازیگران دوست داشتنی و مهربان کشور دانست که با بسیاری از بازیگران رابطه خوبی دارد. او از کودکی در عرصه بازیگری فعالیت دارد.در تصویرهای منتشر از این دو به نظر می‌رسد روابط بسیار دوستانه و صمیمی بین غزل شاکری و هنگامه قاضیانی حکم فرما است.

 

 

فیلم های سینمایی غزل شاکری

فیلم سینمایی ماهی :کامبوزیا پرتوی، 1366

فیلم سینمایی گلنار:کامبوزیا پرتوی، 1367

فیلم وقتی همه خواب بودند :فریدون حسن پور، 1384

فیلم آینه های روبرو:نگار آذربایجانی، 1388

فیلم سارا و آیدا :مازیار میری، 1395

سازهای ناکوک:علی حضرتی، 1399

غزل شاکری

غزل شاکری در اتاق گریم سازهای ناکوک

سریال های غزل شاکری

بانوی عمارت:عزیزالله حمیدنژاد 1397

شهرزاد :حسن فتحی، 1393

غزل شاکری و ترانه علیدوستی

بازیگران سریال شهرزاد 

تله فیلم های غزل شاکری

تله فیلم حتی اگر شب باشد :منیر قیدی 

غزل شاکری

تئاتر های غزل شاکری 

کنسرت تئاتر در روزهای آخر اسفند :محمد رحمانیان ، 1392

آکواریوم

عکسی از غزل شاکری

طراحی صحنه و لباس غزل شاکری

وقتی همه خواب بودند :فریدون حسن پور، 1384

آینه های روبرو :نگار آذربایجانی، 1388

جوایز و افتخارات غزل شاکری

برنده بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره ملی خانه سینما برای فیلم سینمایی سارا و آیدا

نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم سارا و آیدا

نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم سینمایی آینه های روبرو

غزل شاکری

غزل شاکری

 
 
 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: