عکس تازه ای از دختر مهران مدیری منتشر شده است.

بیماری مهران مدیری چیست؟ | مهران در آستانه نابینایی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تصویر تازه ای از مهران مدیری با چشمان جمع شده و دقت در گوشی منتشر شده است. مهران مدیری دارای دو فرزند به نام های شهرزاد مدیری و فرهاد مدیری دارد .پسر مهران مدیری فرهاد مدیری است و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است. مهران مدیری اهل ورزش های رزمی است. فرهاد مدیری با پدرش هم بیلیارد بازی می کند.

چشمان مهران مدیری ضعیف شد

مهران مدیری

سیگار کشیدن مهران مدیری 

مهران مدیری که این روزها با برنامه دورهمی از شبکه نسیم میهمان آخر هفته خانواده های ایرانی است در نشست خبری فیلم جدیدش با روشن کردن سیگار حاشیه ساز شد .مهران مدیری در نشست خبری فیلم سینمایی «ساعت 5 عصر» از جزئیات این فیلم و همچنین موضوع آن که یک سوژه تلخ است، سخن گفت، البته ین نشست بی حاشیه هم نبود !

این نشست در هتل هما با حضور مهران مدیری و اصحاب رسانه برگزار شد.  مهران مدیری در ابتدای این نشست درباره چگونگی رسیدن به سوژه «ساعت 5 عصر» گفت:من 8 سال بود که تصمیم داشتم فیلم سینمایی بسازم اما هر بار به دلایلی نمی شد. دوستان پیشنهادهای وسوسه برانگیزی می دادند اما با این وجود باز هم نمی شد که بسازم ولی در نهایت امسال تصمیم گرفتم در دو ماهی که برنامه «دورهمی» ضبط نمی شود یک فیلم سینمایی بسازم.خشایار الوند که یکی از حاضرین نشست خبری فیلم ساعت 5 عصر بود در خصوص سیگار کشیدن مهران مدیری در این نشست گفت: در اواسط نشست خبری فیلم «ساعت 5 عصر» مهران مدیری با اجازه گرفتن از حضار، فندک خود را از جیب خود در آورد و سیگاری را روشن کرد و به مهمانان سیگاری هم گفت که اگر مایل هستند، می توانند سیگارهای خود را دود کنند.این اتفاق با واکنش منفی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی همراه شد و آنها سیگار کشیدن مدیری را ترویج استعمال دخانیات دانستند، اما عده ای هم به دلیل علاقه ای که به این کمدین دارند، سیگار کشیدن را امری شخصی عنوان کردند و از دیگران درخواست کردند که قضاوت نکنند.

اما در چند روز گذشته، شایعه ای در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی به وجود آمد که روایت جالبی از این موضوع را مطرح می کرد:«مهران مدیری قرار است در فیلم جدید خود از صحنه سیگار کشیدنش در نشست خبری استفاده کند.» با توجه به این گمانه زنی ها از خشایار الوند نویسنده «ساعت 5 عصر» صحت این مساله را جویا شدیم که او در رابطه با این موضوع گفت:

«واقعا برخی چه ذهن های خلاقی دارند، این دوستان را اگر کسی می شناسد، به ما معرفی کند تا در زمینه فیلمنامه نویسی از آنها استفاده کنیم! واقعا به نظر برخی افراد مهران مدیری انقدر «نا جنتلمن» است که در فیلم خود از صحنه سیگار کشیدنش استفاده کند؟»

 

مهران مدیری

طناز طباطبایی همه رو غافلگیر کرد!

چند وقتی است که تصویری منتسب به همسر مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده است و به دلیل شباهت هایی که به دخترش دارد بسیاری از هواداران آقای بازیگر این عکس را متعلق به همسر مهران مدیری دانسته اند.شهرزاد دخترمهران مدیری روزگذشته در یک گفته زنده اینستاگرامی به عکس منتشر شده از مادرش واکنش نشان داد.

واکنش دختر مهران مدیری به عکس منتشر شده از مادرش:

شهرزاد مدیری به همراه دوستش نغمه مرادآبادی از نوازنده های کشورمان در این گفتگو به صحبت درباره موضوعات مختلف پرداختند و در بخشی از این صحبت نغمه مرادآبادی درباره عکس منتسب به همسر  مهران مدیری  گفت:چند وقت پیش عکسی را در فضای مجازی دیدم که نوشته شده بود همسر  مهران مدیری  و من خیلی تعجب کردم و گفتم که این مادر شهرزاد نیست و اگر قرار بود مادر شهرزاد خودش را نشان بدهد و علاقه داشت به این کار حتما عکسی را منتشر میکرد و نمیدانم واقعا چرا در تلاشید که ببینید مادر شهرزاد کیست.

مهران مدیری

شهرزاد مدیری هم در واکنش به این عکس گفت:جالبی ماجرا اینجاست که مامان من هم عکس را فرستاد و به من زنگ زد و گفت شهرزاد مردم حق دارند بندگان خدا بخاطر اینکه منی که مامان توام دارم میگم خانمه واقعا ته چهره تو رو داره و واقعا شبیه من بود.مهران مدیری هم از آن دست هنرمندان است که علاقه ای به انتشار اطلاعات از زندگی خصوصی اش ندارد و با وجود شایعات فراوان تابحال هیچ عکسی از همسرش منتشر نشده است.

فیلم های مهران مدیری

مهران مدیری

آقای مدیری در سال 1392 مجموعه جدیدی با عنوان شوخی کردم را ساخت و در سینمای خانگی منتشر نمود، هر قسمت از این مجموعه طنز موضوع خاصی را دنبال میکند و معضلات جامعه را در قالب طنز به نمایش میگذارد. شوخی کردم یکی از مجموعه های پر بازیگری است که با حضور بیش از 67 چهره معروف طنز ساخته شد. این سریال در ژانر کمدی ، خانوادگی تولید شده و دارای آیتم های مختلف مثل اتاق عمل، اخبار ، متهم و بازپرس و غیره میباشد. سیامک انصاری، جواد رضویان، بیژن بنفشه خواه و بهنوش بختیاری از بازیگران این سریال هستند.

ممنوع تصویر شدن مهران مدیری 

مهران مدیری

حذف تصویر مهران مدیری در تیزری از فیلم تهران 1500 در تلویزیون خبر از ممنوع التصویر شدن این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون را میداد. تهران 1500 به کارگردانی بهرام عظیمی اولین پویانمایی بلند ساخت ایران بود که در نوروز 92 در سینماهای کشور به نمایش درآمد. داستان فیلم درباره اکبر آقا پیرمردی 160 ساله با بازی مهران مدیری است که در سال 1500 هجری زندگی میکند. بهرام رادان، گوهر خیراندیش و هدیه تهرانی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

لاغری مهران مدیری

مهران مدیری از چهره های شاخص سینما و تلویزیون کشورمان است. در طول دوران فعالیت حرفه‌ای مدیری، سریال زیادی از او از طریق صداوسیما پخش شده است که برخی از آنها از نظر تعداد بیننده رکوردشکنی کرده‌اند.

بیوگرافی مهران مدیری کارگردان, بازیگر, خواننده, مجری ایرانی در 18 فروردین ماه 1346 در تهران به دنیا آمده و سه برادر داردکه اصالتا اراکی می باشد و سید طباطبایی نیز هست.

وی فارغ التحصیل رشته هنر و ادبیات است. گفته می شود او خانه‌ دار است و برای خودش می نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌ هایش را نداشته است. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت‌ های تلویزیونی‌ اش استفاده کرده است.

مادر مهران مدیری در نزدیک وی زندگی می کند و در قیطریه ساکن هستند و پدرش نیز در اثر سکته از دنیا رفته است.

دو برادرش خارج از کشور مقیم هستند و یک برادرش در ایران استاد است.

مدیری نوجوانی در عرصه تئاتر کار می کرد و در شانزده سالگی وارد حرفه تئاتر شد.

در سن بیست و دو سالگی در سال ۱۳۶۸ کاری برای خود در رادیو دست و پا کرد و در برنامه داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت و سپس به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز گویندگی می کرد.

مهران مدیری و تلویزیون

مهران مدیری در سال 1392 به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال های برره و مرد هزار چهره انتخاب شد و به همین خاطر بعد از 6 سال دوری از تلویزیون در برنامه 3 ستاره احسان علیخانی حضور پیدا کرد. در این برنامه مهران مدیری درباره بازگشت خود به تلویزیون صحبت کرد و گفت به سه دلیل به تلویزیون برمیگردم:

من فرزند تلویزیون هستم و عمدهٔ زندگیم و همچنین مهمترین آثارم رو در تلویزیون انجام دادم و هیچوقت نمیشه از تلویزیون رفت و برنگشت.شبکه نمایش خانگی قابل مقایسه با تلویزیون نیست برای اینکه من یک مخاطب 70 میلیونی رو عوض کردم با یک مخاطب 3 میلیونی که این منو آزار داده تو این سال ها.برای این که احساس می کنم مردم به شدت نیاز دارن به حال خوب، خنده، و به لحظات شاد و این تنها کاریه که از دست من بر می آد و فکر می کنم وقتشه برگردم و این وظیفه رو انجام بدم.