پرستو صالحی

زندگینامه پرستو صالحی

پرستو صالحی ویدیویی از خودش و یک آدم برفی منتشر کرده که واکنش های به شدت منفی از طرفدارانش دریافت کرده در ادامه این ویدیو را ببینید.

زندگینامه پرستو صالحی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

پرستو صالحی بازیگر ایرانی است که اخیرا حواشی بسیاری را برای خود ایجاد کرده است. پرستو صالحی چندسال خبر ازدواجش را منتشر کرد که بلافاصله اعلام کرد که به هم خورده است. پرستو صالحی مدتی قبل نیز اعلام کرد که ممنوع الکار شده است. پرستو صالحی اخیرا طی چند استوری اعلام کرد از ایران مهاجرت کرده است. پرستو صالحی که مدتی از مهاجرتش از ایران به ترکیه می‌گذرد حالا هر روز عکس و فیلم هایی منتشر می کند که همه را متعجب کرده. به نظر می رسد او با این کارها دیگر قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد. در ادامه بیشتر بخوانید.

پرستو صالحی

نام اصلی :الهام

نام هنری :پرستو

نام خانوادگی :صالحی

زمینه فعالیت : بازیگری

تاریخ تولد :9 آبان 1356

محل تولد :تهران

تاهل :مجرد

زندگی نامه پرستو صالحی

پرستو صالحی

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی (متولد 9 ابان 1356 در تهران) بازیگر ایرانی است.مادرش خانه دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که 9 فروردین 1387 درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می کند.

ازدواج پرستو صالحی

پرستو صالحی

پرستو صالحی در دی ماه 97 با انتشار پستی در صفحه شخصی خود خبر ازدواج خود را علنی کرد.

حواشی بهم خوردن عقد پرستو صالحی

پرستو صالحی

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدویی در اینستاگرام خود اعلام نمود که به علت نداشتن توافق متقابل با همسرش این مراسم برهم خورده است که در تاریخ 4 بهمن ماه 1397 این عقد سر نگرفت.

شایعه ازدواج پرستو صالحی با نوید حیدری

پرستو صالحی

پس از آنکه پرستو صالحی خبر ازدواج خود را رسمی نمود شایعات بسیار زیادی پیرامون اینکه همسر وی نوید حیدری می باشد شکل گرفت که با تکذیبه ی تند خود خانم صالحی مواجه شد.

اسطوره هایش محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و … هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما است. فعالیت هنری خود را از سال 1375 با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده است. مُعرِفش به آن کار، استاد گریمش زنده یاد فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود ایشان گذرانده است .

علت کم کاری پرستو صالحی

پرستو صالحی

 پرستو صالحی” در اظهاراتی جنجالی علت کم کاری خود در سینما را به شرح زیر بیان می کند:وی در صفحه فیس بوک خود نوشته :

   «اگه نگم دق می کنم!!! همش می گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثل سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟من چه می دونم!کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم های حرفه ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟»پرستو صالحی در ادامه نوشته است:«دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن، به یک تهیه کننده سر شناسی از سره درد دل گفتم:دلم یه کار طولانی می خواد گفت:اونی ام که بهت کار طولانی بده …!!! به قول مرحوم شکیبایی:وای...ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان هایی که بی درخواست و نیاز و… فقط و فقط به کارشون فکر می کنند. متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه 10 قدیم تهران اشتباه گرفتن…».

پرستو صالحی

 پرستو صالحی:

    قبلا با دوستانم عادت داشتیم که هر هفته غذا درست کنیم و شام در کنار یکدیگر باشیم ولی مدتی هستش که پروژهای زیادی دارم و نمی توانم زیاد به اینجور مسائل برسم.نمره آشپزی من در خانواده بیست هستش مخصوصا شیرینی ها و کیک های خانگی درست می کنم که خیلی از دوستان بازیگرم عاشق آنها هستند.ابتدا باید بگویم که انگیزه آشپزی و درست کردن غذا را مادرم به من یاد داد و واقعا آن روزهایی که هیچ انگیزه ای نداشتم و اصلا دوست نداشتم غذا درست کنم ,مادرم به سختی آشپزی را به من یاد داد.در بین غذاها ته چین مرغ را خیلی خوب درست می کنم چون اولین غذایی بود که مادرم پخت آن را به من یاد داد.

پرستوصالحی در برنامه ماه عسل

پرستو صالحی

پرستو صالحی به همراه برادرش، امیر صالحی، با حضور در هجدهمین قسمت از برنامه ماه عسل در رمضان سال 1395 از اعتیاد پدرش به مواد مخدر پرده برداشت و گفت:

    «دردسرهای زندگی ما، از یک منقل و دوست های پدرم شروع شد که انتهاش به اینجا ختم شد. سرطانی بود که در زندگی ما افتاد و خوشبختی خانواده من را گرفت. مادرم اولین بار که متوجه شد پدرم معتاد است، آن موقع من 8 سالم بود».برادر وی امیر نیز افزود:«از مرکز توجه پدرم دور شدیم. فقط پدرم با دوستان دور هم بودند و بیشتر در مسافرت ها این کار را انجام می دادند و اسمش را می گذاشتند تفریح».صالحی خطاب به خانواده و مخاطبان این برنامه گفت:«نیومدم که بگم پدرم بد است، آمدم بگم که اعتیاد پدرم را از من گرفت».

فیلم های پرستو صالحی

پرستو صالحی

        تخته گاز (محمد آهنگرانی)

         مسلخ (اصغر نصیری)

        همکلاس (سعید خورشیدیان)

         اعتراض (مسعود کیمیایی)

        تو را دوست دارم (عبدلله باکیده)

        خانه ای روی آب (بهمن فرمان آرا)

         چشمهایش (فرامرز قریبیان)

مجموعه های تلویزیونی های پرستو صالحی

پرستو صالحی

        عینک آفتابی (رضا رشیدپور)

        شوخی کردم (مهران مدیری)

        تب (عباس مرادیان)

        محاکمه (حسن هدایت)

        عشق سالهای جنگ (علی بهادر)

        دوباره زندگی (نادر مقدس)

         زیر آسمان شهر (مهران غفوریان)

        ارث بابام (جواد رضویان)

        رسم شیدایی (اکبر خاجویی)

        همسفر (قاسم جعفری)

        مجموعه خط (عباس رنجبر)

        مقبره نحس (حسین تبریزی)

        خانه ای در غبار (احمد امینی)

پرستو صالحی

         آبی (جسین تبریزی)

        قاتلی با بارانی مشکی (علی نیاکان)

        دلقک (هوشنگ هدایتی)

        برکت (رضا ابوفاضلی)

        گزرگاه مرزی (حسین سحرخیز)

        برگشت ناپذیر (امیراحمد انصاری)

        عروس و ملوس (فریدکلهر)

پرستو صالحی

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی (متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران) بازیگر ایرانی است. مادرش خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش، که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. پرستو صالحی دانشجوی انصرافی رشته نمایش است. وی در حال حاضر با مادر، برادر و همسر برادرش مارال باغ‌شیرین که مهندس الکترونیک است، یک جا زندگی می‌کند. فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده‌است. مُعرِفش به آن کار، استاد گریمش فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود ایشان گذرانده‌است.

همچنین، پرستو صالحی به همراه برادرش، امیر صالحی، با حضور در هجدهمین قسمت از برنامه ماه عسل در رمضان سال ۱۳۹۵ از اعتیاد پدرش به مواد مخدر پرده برداشت و گفت: «دردسرهای زندگی ما، از یک منقل و دوست‌های پدرم شروع شد که انتهاش به اینجا ختم شد. سرطانی بود که در زندگی ما افتاد و خوشبختی خانواده من را گرفت. مادرم اولین بار که متوجه شد پدرم معتاد است، آن موقع من ۸ سالم بود».

پرستو صالحی

برادر وی امیر نیز افزود: «از مرکز توجه پدرم دور شدیم. فقط پدرم با دوستان دور هم بودند و بیشتر در مسافرت‌ها این کار را انجام می‌دادند و اسمش را می‌گذاشتند تفریح». صالحی خطاب به خانواده و مخاطبان این برنامه گفت: «نیومدم که بگم پدرم بد است، آمدم بگم که اعتیاد پدرم را از من گرفت».

پرستو صالحی

پرستو صالحی در دی ماه 97 با انتشار پستی در صفحه شخصی خود خبر ازدواج خود را علنی کرد. پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدویی در اینستاگرام خود اعلام نمود که به علت نداشتن توافق متقابل با همسرش این مراسم برهم خورده است که در تاریخ 4 بهمن ماه 1397 این عقد سر نگرفت.

پرستو صالحی

پس از آنکه پرستو صالحی خبر ازدواج خود را رسمی نمود شایعات بسیار زیادی پیرامون اینکه همسر وی نوید حیدری می باشد شکل گرفت که با تکذیبه ی تند خود خانم صالحی مواجه شد.

اسطوره هایش محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و … هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما است. فعالیت هنری خود را از سال 1375 با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده است. مُعرِفش به آن کار، استاد گریمش زنده یاد فرهنگ معیری بوده که دوره گریم را هم نزد خود ایشان گذرانده است .

 پرستو صالحی در اظهاراتی جنجالی علت کم کاری خود در سینما را به این شرح بیان کرد: «اگه نگم دق می کنم!!! همش می گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثل سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟من چه می دونم!کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم های حرفه ای و درست درمون کار کنه؟

پرستو صالحی

کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟»پرستو صالحی در ادامه نوشته است:«دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن، به یک تهیه کننده سر شناسی از سره درد دل گفتم:دلم یه کار طولانی می خواد گفت:اونی ام که بهت کار طولانی بده …!!! به قول مرحوم شکیبایی:وای...ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان هایی که بی درخواست و نیاز و… فقط و فقط به کارشون فکر می کنند. متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه 10 قدیم تهران اشتباه گرفتن…»

پرستو صالحی

دیدگاه خود را ارسال کنید