فروش فوری ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

دور جدید فروش فوری ایران خودرو به قیمت کارخانه | قرعه کشی ایران خودرو مرحله جدید شروع شد

زمان دور جدید قرعه کشی خودرو اعلام شد. قرعه کشی خودرو از طرفداران زیادی برخوردار است.

دور جدید فروش فوری ایران خودرو به قیمت کارخانه | قرعه کشی ایران خودرو مرحله جدید شروع شد
کدخبر : 10325
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

فروش فوری ایران خودرو

 قرعه کشی خودرو در نیمه اول شهریور انجام می‌شود. شرکت های خودروساز اعم از نیمه دولتی و خصوصی در مجموع حول و حوش ۲۶۸ هزار و ۳۰۰ دستگاه از محصولات تولیدی خود را در قالب طرح های متنوع فروش از مسیر سامانه صمت در به مشتریان واگذار کردند.

فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو بار دیگر در دستورکار سیاست گذار خودرویی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی گفت: زمان سومین مرحله ثبت‌نام و عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو قرار بود در نیمه اول شهریور‌ باشد، اما زمان دقیق آن در هفته آینده اعلام می‌شود.براساس اعلام عبدالله توکلی لایجانی مجوزها داده شده و ساز و کارها برای برگزاری دوره سوم ثبت نام خودرو از طریق سامانه یاد شده در حال انجام است.

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت درباره تعداد عرضه در دور جدید فروش از مسیر سامانه یکپارچه گفت در دور جدید عرضه خودرو در سامانه یاد شده مانند دو دوره قبل، تعداد محصولات عرضه شده شرکت های خودروساز قابل توجه خواهد بود، البته این مساله بستگی به برنامه های خودروسازان برای عرضه در دور جدید فروش خودرو نیز دارد. توکلی لاهیجانی تاکید کرد در مجموع الان نمی‌توان تعداد عرضه را به طور دقیق اعلام کرد.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت تولید در شرکت های خودروساز می گوید تولید خودرو در ماه‌های اخیر افزایش زیادی داشته است و یکی از خودروسازی‌های بزرگ کشور نه تنها در سال جاری خودروی کامل بیشتری تولید کرده است، بلکه از تولید سال گذشته پیشی گرفته است.

توکلی لاهیجانی معتقد است با این روند افزایش تولید، در نیمه دوم سال جاری شاهد افزایش عرضه به بازار خواهیم بود.

مدیرکل صنایع خودرویی صمت تاکید می کند همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به هدف‌گذاری تولید یک میلیون و ششصد هزار دستگاه خودرو در سال جاری دست یابیم.

بررسی آمار شرکت کنندگان برای خرید خودرو به قیمت کارخانه از مسیر سامانه یاد شده نشان می دهد در مجموع بیش از ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر برای در اختیار گرفتن محصولات تولیدی شرکت های خودروساز ثبت نام کردند. شرکت های خودروساز اعم از نیمه دولتی و خصوصی در مجموع حول و حوش ۲۶۸ هزار و ۳۰۰ دستگاه از محصولات تولیدی خود را در قالب طرح های متنوع فروش از مسیر سامانه صمت در به مشتریان واگذار کردند. دو دور پیشین فروش از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برخی از محصولات تولیید شرکت های خودروساز به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت تقاضا از چرخه قرعه کشی خارج شدند و متقاضیان این خودروها می توانند بی دغدغه برای خرید آنها اقدام کنند.

فروش فوری ایران خودرو

براساس طرح حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت؛ تکلیف وزارت صمت تخصیص یک خودروی ساخت داخل به قیمت کارخانه و بدون نوبت به مادران دارای دو فرزند و بیشتر بود که براین اساس وزارت صنعت معدن و تجارت با اهتمام نسبت به اجرای طرح مذکور در دو مرحله تخصیص یکپارچه خودرو ظرفیتی را برای این منظور ایجاد کرد. 

۵۲هزار و ۹۹۳ دستگاه خودرو به منتخبان طرح جوانی جمعیت در دو دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه اختصاص یافت.

بنابراین در اولین مرحله قرعه‌کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو؛ ظرفیت تخصیصی به این طرح ۸۸ هزار و ۴۵۵ خودرو بود، اما  تعداد متقاضی واجد شرایط (طرح جوانی جمعیت) ۱۴ هزار و ۱۵۲ خودرو بود .

منتخبان طرح جوانی جمعیت در اولین دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۳۸ هزار و ۴۵۷ نفر بودند و در این دوره ظرفیت آزاد بدون متقاضی ۴۹ هزار و ۹۹۸ دستگاه خودرو بود. 

 براساس این گزارش در دومین مرحله قرعه‌کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تعداد متقاضی واجد شرایط (طرح جوانی جمعیت) ۲۰۰ هزار و ۳۳۹ نفر بود که ظرفیت تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۳۷ هزار و ۴۶ نفر بود.

منتخبان طرح جوانی جمعیت در دومین دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۱۴ هزار و ۵۳۶ نفر بود و در این دوره ظرفیت آزاد بدون متقاضی ۲۲ هزار و ۵۱۰ دستگاه خودرو بود. 

جمع تعداد متقاضیان واجد شرایط (طرح جوانی جمعیت) در مراحل اول و دوم قرعه‌کشی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۳۴۵ هزار و ۴۹۱ نفر بود که جمع ظرفیت تخصیصی خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به این افراد ۱۲۵ هزار و ۵۰۱ دستگاه خودرو بوده است. 

جمع منتخبین طرح جوانی جمعیت در دو دوره تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه ۵۲ هزار و ۹۹۳ دستگاه خودرو و جمع ظرفیت آزاد بدون متقاضی در این دوره ۷۲ هزار و ۵۰۸ دستگاه خودرو بوده است. 

فروش فوری ایران خودرو

متقاضیان می‌توانند برای خرید خودرو یکی از چهار مسیر موجود را انتخاب کنند. شرکت در قرعه کشی که مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه