کد خبر: 587872
تاریخ انتشار :

آشنایی با صرافی coinTiger

آشنایی با صرافی coinTiger
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آشنایی با صرافی coinTiger

coinTiger در تاریخ 15 نوامبر 2017 راه اندازی شد و یک مرکز مبادله ی ارز دیجیتال میباشد. این صرافی از CNY سپرده و برداشت پشتیبانی میکند. coinTiger ادعا میکند که اولین ارز رمزنگاری است که مکانیسم را با نشانه TigerCash(TCH) بومی خود معرفی میکند. طبق گزارش ها،این شرکت 50 درصد سود خالص سالانه FY2018 خود را به نسبت 100TCH به دارندگان TCH اختصاص داده است. صرافی coinTiger هم اکنون اکوسیستم متشکل از وب،ios،برنامه های اندروید و خدمات تبادل را دارد. کاربران coinTiger در 100 کشور آسیا ،آمریکای شمالی ،آفریقا و اروپا در سال 2019 حدودا بیش از 2 میلیون بودند.

نمایش معاملات CoinTige:

صرافی های مختلف نماهای مختلف تجاری دارندو هیچ "این نما بهترین است"ایی وجود ندارد . شما باید خودتان تعیین کنید کدام نما برای شما بهترین است.چیزی که تقریبا بین همه یدیدگاه ها مشترک است،این است که همه یآنها کتاب سفارش و یا قسمتی از کتاب یا نمودار قیمت رمزنگاری انتخابی و تاریخ سفارش را نشان میدهد.یک راهنمای تجارت Cryptocurrency باید بررسی هایی را در مورد کلیه صرافی های رمزنگاری برتر در خارج ارایه دهد،تا بتوانید بهترین صرافی برای ارز دیجیتال پیدا کنید . این بررسی ها از چهار قسمت تشکیل شده است: اطلاعات عمومی،هزینه ها،روش های سپرده گذاری و امنیت.

اطلاعات کلی coinTiger:

coinTigerیک نام بسیار سرسخت برای مبادله ارز دیجیتال رمزنگاری است .این صرافی معاملات که در سنگاپور،کشوری با آزادی اقتصادی در رتبه ی دوم کشورها با نمره ی89.4 در سال 2019 و 88.8 در سال 2018 واقع شده است،این صرافی تعدادی از جفت های مختلف معاملات با هزینه های بسیار رقابتی را ارایه میدهد.وب سایت coinTiger به زبان "چینی ساده"،"انگلیسی"،"روسی"،"کره ایی" در دسترس است.بنابراین اگر قادر باشید انگلیسی صحبت کنید به راحتی میتوانید تجارت کنید .این صرافی تعداد کاربران بسیار چشمگیری دارد که حدودا ، بیش از 108 میلیون هستند . این کاربران از طیف گسترده ایی از کشور ها (حدودا 40 کشور)آمده اند،نه تنها آسیا بلکه آمریکای شمالی ،آفریقا و اروپا .این بورس معاملات در 89 رمزنگاری مختلف را ارایه میدهد و دارای 150 جفت معاملات است،که از طریق 83 بازار فعال و +70 جفت ارز دیجیتال به فضای رمزنگاری خدمت میکند . این پلتفرم همچنین برای یک تلفن همراه در دسترس همه ی معامله گران است .

هزینه معاملات coinTige:

این صرافی برای تجارت cryptocurrencyهزینه های مختلفی بین متقاضیان و سازندگان در بر میگیرد .که متقاضیان 0.15 و ساندنگان 0.08% باید پرداخت کنند.براین اساس، سازندگان تقریبا 50% تخفیفدر معاملات دریافت میکنند .

هزینه های برداشت coinTige:

به نظر شما هزینه های برداشت چگونه به نطر میرسد ؟ آیا coinTige از آن صرافی هایی است که واقعا هزینه معاملاتی کمی دارد اما با پرداخت هزینه های برداشت بالاتر ،آن را تشکیل میدهد ؟در پاسخ باید بگویم نه اصلا اینگونه نیست ،بلکه برعکس هنگام برداشت BTC تنها 0.0005 BTC را شارژ میکند . این نرخ رقابتی در یک منظر جهانی است اما در واقع از منظر سنگاپور است . بیستر معاملات رمزنگاری شده مستقر در سنگاپور هزینه برداشت بالاتری دارند .

نقدینگی

در سال گذشته، CoinTiger از حجم معاملات چشمگیری برخوردار بود. طی 30 روز قبل از بررسی ، ارزهای رمزپایه به ارزش 5.45 میلیارد دلار معامله شده بودند. به صورت 7 روزه 638 میلیون دلار و در طی 24 ساعت 214 میلیون دلار. با این حال ، در تاریخ آخرین به روزرسانی این بررسی (22 مارس 2020 ، درست در میانه بحران با COVID-19) ، ارقام مربوطه 16.1 میلیارد دلار برای 30 روز ، 1.85 میلیارد دلار به مدت 7 روز و 165.8 میلیون دلار برای دوره 24 ساعته.و در لیست Coinmarketcap جایگاه 65 را دارد.

آزمایشگاه های CoinTiger:

این آزمایشگاه ها متعهد هستن در طول چرخه عمر خود به پروژه های blockchainکمک کند و به این پروژه ها طیف گسترده ایی از خدمات از قبیل مشاوره ،برنامه ریزی استراتژیک ،پشتیبانی از انطباق،طراحی رمز ،مشاوره مالی ،مدیریت نقدینگی و بازاریابی و بهره برداری کمک کند .تا کنون آزمایشگاه های CoinTigerپروژه های مشهوری مانند TCT،BCG،MockingBot،را رواج داده است .

روش های سپرده :

CoinTiger " مبادله ایی در سطح ورود است"،به این معنی که شما میتوانید اولین ارزهای رمزپایه خود را در این صرافی با ارز FIAT (به عنوان مثال USDیاCNY)خریداری کنید . برای درک بهتر ما ، انتقال و کارت خرید و فروش یا کارت بدهی امکان پذیر است .البته این میتواند برای سرمایه گذاران جدیدتر رمزنگاری بسیار مفیدی باشد .

امنیت CoinTiger:

همه ی وب سایت ها ی صرافی ها را در آزمون رصدخانه موزیلا تست مینیم .امتیاز در این آزمون یکی از شاخص های امنیت بورس است . CoinTigerدر این آزمون نمره ی F را دریافت کرده است .ممکن است برای شما کمی ترسنام به نظر برسد ،اما باید توجه داشت که تقریبا همه ی صرافی های حوزه ی ارز دیجیتال این نمره را دریافت کرده اند .امنیت واقعا الویت اصلی CoinTigerاست. این صرافی با تعدادی از شرکای خود (Chaitin Tech،SECBIT،Knownsec.com،Lianan.org)برای تعهد بازرسی و بازبینی هوشمندانه برای امنیت به توافق رسیده است .همه ی این اقدامات برای محافظت از دارایی های رمزنگاری برای کاربران این سیستم عامل طراحی شده اند .

اقدامات امنیت سایبری:

طبق گفته های این شرکت، شرکای مختلفی یرای ارایه حسابرسی قرداد هوشمند و امنیت شبکه مانند Chaitin Tech ،SECBIT،Knownsec.com ،Lianan.org ،و آزمایگاه امنیتی جان ویک وجود دارد.

فرابورس :طبق گزارش ها ، این شرکت خدمات تبادل رمزنگاری شده ایی را ارایه میدهد که به کاربران استرالیا ، کانادا ،سنگاپور، انگلستان و هنگ کنگ اجازه میدهد دلار آمریکا را در حساب های بانکی محلی خود واریز کنند .KYCبرا یکاربران کاملا اختیاری است مگر اینکه کاربران ملغی بیش از BTC2 را پس بگیرند یا بخواهند FIAT را تجارت کنند .

ساختمان اکو سیستم با Bitshares:

از زمان راه اندازی ، CoinTiger متعهد به توسعه اکوسیستم BitShares است. در میان دیگران ، این بازار BitCNY را راه اندازی کرده و به صندوق SPRING پیوسته است تا BitCNYو BTS را با نقدینگی بهتری بسازد . CoinTigerاز نظر حجم معاملات BITCNYبه بزرگترین ارز مبدل شده است و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از کاربران جدید قرار گرفته است. CoinTiger در سال 2018 صندوق اکوسیستم خود را که مختص در سرمایه گذاری سهام blockchain و سرمایه گذاری است ،تاسیس کرده و در پروژه های درجه یک مثل RSK،BKBT،MYtoken،Carry،Carblock و Cocos BCX سرمایه گذاری کرده است. در حال حاضر صندوق اکوسیستم سرمایه گذاری در پروژه های اولیه بلوک های زنجیره ای،بانکداری سرمایه گذاری ،مشاوره را تحت پوشش قرار داده و دسترسی خود را به بیش از ده کشور آمریکای شمالی ،آسیای جنوب شرقی واروپا گسترش داده است .

بزرگ ترین درخواست تجدید نظر CoinTiger در هزینه های پایین تجارت آن است . هزینه ی معاملاتی 0.15% برای دارندگان و 0.8%برای سازندگان است مه هر دو به طور قابل توجه ایی پایین از میانگین صنعت جهانی 0.25% است . این امر باعث میشود ارز مبادله ای کمی نسبت به سایر سیستم عامل ها با هزینه های بالاتر معاملات داشته باشد .هزینه برداشت از آن 0.0005BTC که کمی پایین تر از میانگین صنعت جهانی 0.0008BTC است . در کل صرافی CoinTiger از هزینه های کاملا رقابتی پشتیبانی میکند . همچنین این مبادله ،مبادله ایی در سطح ورود می باشد زیرا که امکان ایجاد سپرده های FIAT را میدهد .اینگونه واریز ها از طریق نقل و انتقال بانکی و کارتهای اعتباری قابل انجام است . یکی از معایبی که وجود دارداین است که این مبادله شفاف نیست ،اگرچه آدرس دفتر مرکزی آنها در وب سایت ارایه شده است ،اما اطلاعاتی در مورد تیم پشتیبانی در دست نیست . این امر باعث میشود اعتبار این سیستم عامل پایین بیاید ،زیرا نداشتن تخصص و پیشینه افراد مسیول مستواند کاران را از اعتماد کردن به CoinTiger باز دارد.

منبع : iminer

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها