کد خبر: 614582
تاریخ انتشار :

چاپ سانترال، برای راحتی شما!

چاپ سانترال، برای راحتی شما!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مجتمع چاپ سانترال از سال 1346 فعالیت خود را آغاز نموده و تا کنون به عنوان یکی از قدیمی ترین فعالان در صنعت چاپ حضور داشته است. اگرچه این مجموعه قدمتی بالا و تجربه ای ارزشمند دارد؛ با این حال همواره به دنبال بهبود روند فعالیت خود بوده و در تلاش است تا با کمک متخصصین توانا و استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها، سطح خدمات خود را بهبود بخشد. در این راستا چاپ سانترال با هدف جلب رضایت مشتریان و ساده تر نمودن فرایند ثبت سفارشات چاپی، وب سایت خود را راه اندازی نمود.

خدمات چاپ سانترال

چاپ سانترال انواع خدمات چاپی شامل چاپ دیجیتال، چاپ افست، چاپ پلات، چاپ فضای داخلی، چاپ فضای خارجی، سازه های نمایشگاهی و ... را ارائه می دهد. هر یک از این خدمات برای محصولات متنوعی قابل استفاده هستند.

چاپ دیجیتال برای آماده سازی طیف گسترده ای از محصولات چاپی از قبیل چاپ کارت ویزیت، سربرگ، تراکت، کاتالوگ و دفترچه، کتاب، بروشور، لیبل، پوستر، کارت دعوت و ... مورد استفاده قرار میگیرد. از طرف دیگر، چاپ افست روشی دیگر برای آماده سازی سفارشات چاپی با سیستمی متفاوت است که کاربردی مشابه با چاپ دیجیتال دارد. چاپ فولدر ، چاپ کاتالوگ، بروشور، ست اداری، تراکت، لیبل، کارت دعوت، کارت پستال و ... از جمله اقلام چاپی هستند که آماده سازی آن ها می تواند به روش افست انجام پذیرد.

چاپ سانترال، برای راحتی شما!

چاپ پلات ، دسته دیگری از خدمات این مجموعه را تشکیل می دهد. پلات و لمینت زیرمجموعه ای از انواع چاپ های عریض است که امکان آماده سازی محصولات چاپی تا عرض 1 الی 1.5 متر را فراهم نموده است و در عوض، هیچ گونه محدودیتی برای طول چاپ وجود ندارد. این نوع چاپ اغلب روی کاغذهای از جنس کتد انجام می شود. همچنین بسته به نوع کاربرد شما امکان استفاده از روکش لمینت مات و یا براق نیز روی آن وجود دارد.

ارائه انواع سازه نمایشگاهی ، خدمتی دیگر از چاپ سانترال است که انواع قاب فنری، استند نمایشگاهی، تخته شاسی، فوم برد، رول آپ، پاپ آپ، کانتر نمایشگاهی، جاکاتالوگی، سه پایه بوم و ... را در بر می گیرد. به طور کلی این اقلام از دو بخش سازه و چاپ تشکیل شده اند که برای دستیابی به بهترین سطح کیفیت، هر دو این بخش ها باید از کیفیت کافی برخوردار باشند. مجتمع چاپ سانترال هر دو بخش سازه و چاپ این اقلام را با کیفیت بالایی ارائه می دهد.

چاپ سانترال، برای راحتی شما!

از طراحی تا چاپ

چاپ سانترال خدمات طراحی و چاپ را به صورت توامان ارائه می دهد. این نکته بدین معناست که شما می توانید از صفر تا صد سفارشات خود را با خیال راحت به این مجموعه واگذار نموده و مطمئن باشید که محصولات چاپی شما با کیفیت دلخواه و در موعد مقرر خدمتتان ارسال خواهد شد.

خبر خوب این است که در صورت ثبت سفارش طراحی و چاپ به طور همزمان، تخفیف ویژه مجتمع چاپ سانترال شامل حال شما خواهد شد. چه چیزی بهتر از دریافت خدمات با کیفیت بالا و قیمت های رقابتی همراه با تخفیف ویژه و ارسال به موقع؟! مجموعه دلایل ذکر شده موجب شده است تا به گفته مشتریان این مجموعه، چاپ سانترال مجموعه ای باتجربه و در عین حال به روز برای اجرای خدمات چاپی باشد که در لیست برترین انتخاب های پیش رو قرار بگیرد.

مزایای چاپ سانترال

این مجتمع چاپی با ارائه خدمات خود در بستر آنلاین، با حفظ کیفیت سابق خود، امکان ثبت سفارش و ارائه خدمات را برای دیگر هموطنان خود در اقصی نقاط کشور فراهم نموده است. تنها کافی است که به وب سایت این مجموعه به نشانی https://centralchap.com/ مراجعه نمایید. کلیه جزئیات مورد نیاز برای آماده سازی سفارشات شما در صفحه هر محصول قابل مشاهده و انتخاب است. با تعیین این جزئیات، هزینه سفارش و زمان لازم برای آماده سازی آن به صورت آنلاین محاسبه شده و اعلام می گردد.

از جمله مزایا و ویژگی های برجسته چاپ سانترال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحویل به موقع
  • کیفیت بالای چاپ
  • تنوع بالای خدمات
  • حضور کارشناسان مجرب
  • ارائه قیمت های رقابتی
  • تضمین کیفیت
  • نمونه کارهای متنوع
  • امکان کارشناسی در محل
  • و ...

این مجموعه در تلاش است تا علاوه بر ارائه خدمات باکیفیت، به بهترین نحو ممکن پاسخگوی سوالات مخاطبان خود باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با دفتر چاپ سانترال تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها