کد خبر: 616819
تاریخ انتشار :

قیمت پراید | قیمت پراید امروز | قیمت پراید در بازار | قیمت پراید در سایت دیوار

قیمت پراید امروز 21 اسفند 1400 | پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغیراتی همراه است.

قیمت پراید امروز 21 اسفند 1400 | پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

قیمت پراید دوباره تغییر کرده است.طبق آخرین اخبار از بازار خودرو قیمت پراید روند روبه افزایشی داشته است.در روزهای اخیر قیمت پراید تغییرات تازه ای داشته است.این چندمین بار است که قیمت پراید از سال گذشته تاکنون روند افزایشی به خود می گیرد.آخرین خبرهای مرتبط با قیمت پراید را با ما بخوانید.

قیمت خودرو امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ / پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

قیمت خودرو در روزهای پایانی سال با کاهش همراه است. اما کارشناسان و فعالان بازار خودرو می‌گویند بازار در وضعیت رکود است و خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت دیوار با تغیراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۹۰ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۶۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ در قیمت ۴۷۰ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی به ۳۵۵ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدارقیمت پراید

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۵ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج به قیمت ۳۱۸ میلیون تومان رسید.

خودرو پژو پارس اتوماتیک به ۴۴۲ میلیون تومان رسید.

 

قیمت خودرو امروز ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ / پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

قیمت خودرو از ابتدای اسفند ماه با ثبات همراه بود. چند روزی است که کاهش قیمت مشاهده می‌شود. کارشناسان معتقدند کاهش قیمت تا پایان سال ادامه دارد.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغیراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۵ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ در قیمت ۴۷۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی با سه میلیون کاهش قیمت به ۳۵۹ میلیون تومان رسید.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۸ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

قیمت پراید امروز 18 اسفند 1400

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۵ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ سه میلیون کاهش داشت. این خودرو در قیمت ۴۷۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی با سه میلیون کاهش قیمت، به ۳۶۲ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ / پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

قیمت خودرو در آخرین ماه سال با ثبات نسبی همراه است. برخی کارشناسان معتقدند قیمت خودرو با هشت دستور رئیس جمهور کاهشی می‌شود.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغیراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۵ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ در قیمت ۴۸۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی به ۳۶۹ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۱۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۵ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج به قیمت ۳۲۲ میلیون تومان رسید.

خودرو پژو پارس اتوماتیک به ۴۳۵ میلیون تومان رسید.

تارا اتوماتیک به ۵۵۰ میلیون تومان رسید.

 قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغیراتی همراه است.

 

قیمت پراید

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۵ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ در قیمت ۴۸۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی به ۳۶۹ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ / پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

قیمت خودرو در آخرین ماه سال با ثبات نسبی همراه شد. اما رکود بازار ادامه دارد. به نظر می‌رسد جنگ در منطقه نیز باعث رکود بازار شده است.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغیراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۵ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ در قیمت ۴۸۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. دنا معمولی به ۳۶۹ میلیون تومان رسید.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۱۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۵ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج به قیمت ۳۲۲ میلیون تومان رسید.

خودرو پژو پارس اتوماتیک به ۴۳۵ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

قیمت پراید امروز اسفند چقدر شد ؟ | اعلام نتایج فروش فوق العاده سایپا  + لینک و جزییات

اگرچه وزیر صمت وعده کاهش قیمت خودرو در بازار نیز داده بود اما بررسی وضعیت بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت‌ها در این بازار وابسته به نرخ دلار و اخبار سیاسی کمی دچار نوسان شد اما تغییر محسوسی نیافت.

در این رابطه سعید موتمنی رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران اظهار کرد: این روزها بازار خودرو آرام و بدون مشتری است و نسبت به دو سه هفته قبل تغییر قیمتی خاصی نداشته ایم.

وی افزود: در این مدت به دلیل نوسانات نرخ ارز، قیمت مونتاژی‌ها ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان و قیمت داخلی‌ها ۳ تا ۶ میلیون تومان کاهش یافته اما به دلیل کافی نبودن میزان عرضه، قیمت‌ها آنطور که انتظار می‌رفت کاهش نیافت.

موتمنی با بیان اینکه تقاضای کاذب در بازار فروکش کرده است، گفت: با توجه به اینکه ارز وارد کانال ۲۶ هزار و کمتر شده است، اگر عرضه افزایشی بود قطعاً قیمت خودرو کاهش محسوسی می‌یافت.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران افزود: این در حالیست که وزیر صمت وعده افزایش عرضه خودرو و تکمیل خودروهای ناقص و تزریق به بازار را داده بود.

وی تصریح کرد: مصرف کنندگان امید به کاهش قیمت خودرو دارند و احتمال می‌دهند که در روزهای آینده کاهش قیمت بیشتری در بازار خواهیم داشت، از این رو از بازار خارج شده اند.

موتمنی گفت: در حال حاضر قیمت پراید ۱۱۱ معادل ۱۸۳ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ معادل ۱۶۹ میلیون تومان، پراید ۱۵۱ معادل ۱۵۸ میلیون تومان، تیبا معادل ۱۷۷ میلیون تومان، تیبا ۲ معادل ۱۸۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ معادل ۲۶۵ میلیون تومان، پژو پارس معادل ۲۷۵ میلیون تومان، پژو پارس tu۵ معادل ۳۳۲ میلیون تومان، کوییک ساده معادل ۱۹۲ میلیون تومان، کوییک آر معادل ۱۹۶ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک معادل ۲۷۹ میلیون تومان و سمند ساده ۲۶۳ تا ۲۶۵ میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: البته این قیمت‌ها، قیمت اعلامی فروشندگان در آگهی‌ها بوده و ممکن است مشتریان در صورت مراجعه به بازار، خودرو را با قیمت‌های پایین‌تری نیز بخرند.

قیمت پراید

قیمت پراید امروز8 اسفند 1400 | تا قبل سال جدید خودرو بخرید!

 رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اصفهان گفت: مصرف‌کنندگان واقعی اگر قصد خرید دارند، تا پیش از پایان سال خودرو موردنیاز خود را خریداری کنند.

حمیدرضا قندی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت بازار خودرو تا پایان سال، اظهار کرد: به‌طورقطع افزایش شیوع کرونا و شاید کاهش سفرها در نوروز ۱۴۰۱، بر کاهش میزان خریدوفروش خودرو مؤثر است.

وی افزود: از سوی دیگر هرساله مدل‌های جدید خودرو از اول اسفندماه تغییر می‌کند، اما تا این لحظه هنوز به غیر از خودرو هایما s۷، مدل جدید ۱۴۰۱ وارد بازار نشده است و همچنان بسیاری مصرف‌کنندگان منتظر مدل‌های جدید هستند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اصفهان با اشاره به رکود موجود در بازار خودرو، گفت: تا زمانی که تمام اصناف ایران وضعیت مناسبی ندارند، مردم نیز برای خرید خودرو ترغیب نمی‌شوند و شاید امروز خودرو در اولویت خرید مردم نیست.

وی به رکود شدید بازار خودرو به‌ویژه در یک ماه گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت خودروهای گروه سایپا و ایران‌خودرو کاهش قیمت داشتند.

قندی با اشاره به اینکه کاهش قیمت خودرو بعد از صحبت‌های مقام معظم رهبری و انتقاد از کیفیت پایین و قیمت بالای خودرو، گفت: همچنین بعد از اعلام دادستانی کل کشور و همچنین کارشناسان خودرو نسبت به بررسی خودروهای تصادفی، تا حدودی قیمت خودرو ریزش داشته است.

وی افزود: به‌عنوان‌ مثال در این مدت خودرو دنای اتوماتیک نسبت به یک ماه گذشته حدود ۴۰ میلیون تومان و یا پژو پارس تیو۵ حدود پنج میلیون تومان و یا خودروهای گروهای سایپا بین ۲ تا ۳ میلیون کاهش قیمت داشته‌اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اصفهان با اشاره به قیمت انواع خودرو، اظهار کرد: قیمت خودرو هایما S۷ پلاس حدود ۸۲۰ میلیون تومان، دنای اتوماتیک ۴۸۰ میلیون تومان، پژو پارس تیوفایو ۳۳۵ میلیون تومان، پژو پارس سال ۲۷۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۶۳ میلیون تومان، سمند داشبورت جدید ۲۶۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ پاناروما ۳۶۰ میلیون تومان، کوییک دو رنگ ۱۹۸ میلیون تومان، ساینا ۱۹۵ میلیون تومان، تیبا دو ۱۸۵ میلیون تومان و پراید مدل ۹۹ حدود ۱۶۵ میلیون تومان است.

وی درباره اینکه مردم تا پایان سال خودرو بخرند و یا سال آینده، گفت: مصرف‌کنندگان واقعی اگر قصد خرید دارند، تا پیش از پایان سال خودرو موردنیاز خود را خریداری کنند.

قندی با پیش‌بینی وضعیت خودرو، اظهار کرد: با توجه به وعده وزیر صمت نسبت به اینکه افزایش تولید خودرو، بعید است سال آینده زیاد، افزایش خودرو داشته باشیم، همچنین تا پایان امسال نیز دیگر افزایش قیمت خودرو نخواهیم داشت.

قیمت پراید

فروش فوق‌العاده سایپا/ چقدر یارانه توزیع می‌شود؟

دور جدیدی از توزیع یارانه سایپا آغاز شد. طرح فروش فوق‌العاده سایپا، از دیروز پنجشنبه ۵ اسفند آغاز شده است. اختلاف قیمت کارخانه‌ای این محصولات با بازار چقدر است؟

فروش فوق‌العاده سایپا از دیروز پنجشنبه آغاز شده است. به عبارتی، با وجود افزایش نارضایتی‌ها از کیفیت و قیمت خودروهای داخلی و حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و زیان انباشته خودروسازان، طرح‌های فروش آنها هر هفته ادامه دارد.

متقاضیان از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه، می‌توانستند برای ثبت‌نام به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا مراجعه کنند. ثبت‌نام در توزیع یارانه جدید سایپا، به مدت دو روز ادامه دارد.

در طرح فروش فوق‌العاده سایپا، پنج محصول شامل کوییک R، تیبا ۲، سایپا ۱۵۱، ساینا و تیبا ارائه شده و موعد تحویل ۹۰ روزه است.

حال سوال اینجاست که قیمت‌ها هنگام ثبت نام در دور جدید توزیع یارانه سایپا با بازار چقدر تفاوت دارد؟

با نگاهی به تفاوت قیمت خودروهای فروش سایپا در بازار و کارخانه، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار خودرو رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، رانت قابل توجهی نصیب برندگان طرح سایپا می‌شود.

این رانت در مورد بعضی خودروها اندک و در مورد بعضی بیشتر است.

متقاضیان در هنگام ثبت‌نام در در این دور از فروش سایپا، از امکان خرید کوئیک R با گیربکس معمولی برخوردارند.

قیمت مصوب کارخانه‌ای این خودرو، ۱۷۵ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۱۹۷ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۵ اسفند ۱۴۰۰ / پیش‌بینی قیمت خودرو در آینده

نوسانات قیمتی در بازار خودرو اسفندماه درحال کاهش است. آیا بازار خودرو در روزهای آینده می‌تواند به ثبات نسبی برسد؟

قیمت خودرو صفر داخلی در روز پنجم اسفند ۱۴۰۰ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغییراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز پنجم اسفند ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۵ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ در قیمت ۴۸۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۵ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۴ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج به قیمت ۳۲۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۴ اسفند ۱۴۰۰ / پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

بازار خودروی کشور در روزهای اخیر با کاهش قیمتی همراه شده است. برخی از کارشناسان معتقدند این کاهش قیمت موقت است و ادامه ندارد.

قیمت خودرو صفر داخلی در روز چهارم اسفند ۱۴۰۰ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغییراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز چهارم اسفند ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۵ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ با کاهش قیمت سه میلیونی در قیمت ۴۸۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۵ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۴ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج دو میلیون کاهش داشت و به قیمت ۳۲۰ میلیون تومان رسید.

خودرو پژو پارس اتوماتیک به ۴۳۵ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۳ اسفند ۱۴۰۰ / پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

قیمت خودرو در آخرین ماه سال کاهشی شده است. علت کاهش قیمت در بازار خودرو چیست؟ روند کاهشی بازار ادامه دارد؟

قیمت خودرو در روز سوم اسفند ۱۴۰۰ بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغییراتی همراه شده است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز سوم اسفند ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۵ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ در قیمت ۴۸۸ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس با افزایش سه میلیونی خود نسبت به روز گذشته به نرخ ۲۰۵ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۵ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج سه میلیون کاهش داشت و به قیمت ۳۲۲ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۲ اسفند ۱۴۰۰ / پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

آخرین ماه سال همراه با کاهش قیمت خودرو در بازار کشور آغاز شد. آیا بازار خودروی کشور تا پایان سال با کاهش قیمت همراه می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو در روز ۱ اسفند ۱۴۰۰ بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغییراتی همراه شده است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱ اسفند ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۶ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ با کاهش قیمت دو میلیونی نسبت به روز گذشته در قیمت ۴۸۸ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۶ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج به قیمت ۳۲۵ میلیون در بازار موجود است.

خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز به ۴۳۷ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز اول اسفند ۱۴۰۰ / قیمت خودرو کاهشی می‌شود؟

بازار خودرو در اولین روز اسفند با کاهش قیمت همراه بود. آیا کاهش قیمت ادامه پیدا می‌کند؟ نظر کارشناسان چیست؟

قیمت خودرو در روز ۱ اسفند ۱۴۰۰ بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغییراتی همراه شده است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱ اسفند ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۶ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ با کاهش قیمت دو میلیونی نسبت به روز گذشته در قیمت ۴۹۰ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۶ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج با کاهش سه میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۲۵ میلیون در بازار موجود است.

خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز سه میلیون تومان کاهش داشت و به ۴۳۷ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ / پیش‌بینی قیمت‌ خودرو در آینده

قیمت خودرو در ماه گذشته نوسانی بود و بازار در شرایط رکود قرار داشت. آیا در ماه پایانی سال نیز رکود تورمی بازار خودرو کشور ادامه دارد؟

قیمت خودرو در روز ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغییراتی همراه شده است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۶ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ به قیمت ۴۹۲ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج در قیمت ۳۲۸ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ / بازار خودرو در مسیر تورمی؟

قیمت خودرو در هفته پایانی بهمن ماه با تغیراتی همراه شد. کارشناسان معتقدند بازار خودرو به مسیر تورمی خود ادامه می‌دهد.

 قیمت خودرو در روز ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغییراتی همراه شده است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۶ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ به قیمت ۴۹۲ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج با افزایش دو میلیونی تومانی نسبت به روز گذشته در قیمت ۳۲۸ میلیون در بازار موجود است.

خودرو پژو پارس اتوماتیک ۴۴۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۲۷ بهمن ۱۴۰۰/ پیش‌بینی آینده قیمت خودرو

قیمت خودرو در روزهای پایانی بهمن با تغییرات کمی همراه بوده است. آیا بازار خودرو در اسفندماه نیز در رکود قرار دارد؟

 قیمت خودرو در روز ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغییراتی همراه شده است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است.

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۶ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ به قیمت ۴۹۲ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج در قیمت ۳۲۶ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ / لغو طرح واردات خودرو چه تاثیری بر قیمت‌ها دارد؟

نوسان قیمتی در بازار خودرو کشور کاهش یافته است. در شرایطی که بازار در وضعیت رکود قرار دارد لغو واردات خودرو تاثیری بر قیمت‌ها دارد؟

قیمت خودرو در روز ۲۵ بهمن‌ ۱۴۰۰ بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغیراتی همراه شده است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۴ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ به قیمت ۴۹۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج در قیمت ۳۲۷ میلیون در بازار موجود است.

خودرو پژو پارس اتوماتیک ۴۴۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ / پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

قیمت‌ خودرو در هفته سوم بهمن ماه به صورت نوسانی بود. آیا بازار خودرو در هفته پایانی بهن نیز به صورت نوسانی مسیر خود را ادامه می‌دهد؟

 قیمت خودرو در روز ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغیراتی همراه شده است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ با کاهش سه میلیون تومانی نسبت به روز گذشته  به نرخ ۱۸۴ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ به قیمت ۴۹۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج در قیمت ۳۲۷ میلیون در بازار موجود است.

خودرو پژو پارس اتوماتیک ۴۴۰ میلیون تومان رسید.

کوییک دنده‌ای به قیمت ۱۹۳ میلیون تومان در بازار موجود است.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ / آخرین پیش‌بینی قیمت‌ها در آینده

قیمت خودرو در هفته گذشته با نوسانی بود. آیا بازار خودرو در هفته پایانی بهمن‌ماه با ثبات قیمتی همراه می‌شود؟

قیمت خودرو در روز ۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت‌های روزانه سایت باما با تغیراتی همراه شده است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۷ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ به قیمت ۴۹۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج در قیمت ۳۲۷ میلیون در بازار موجود است.

خودرو پژو پارس اتوماتیک ۴۴۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ / مذاکرات وین قیمت خودرو را کاهش می‌دهد؟

نوسانات قیمتی در بازار خودرو ادامه دارد. اما همچنان بازار در وضعیت رکود است و خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد. آیا نوسان قیمتی در روزهای آینده ادامه دارد؟

قیمت خودرو در روز ۲۱ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در بازار خودرو با توجه به آمارها و قیمت‌های روزانه سایت باما با تغیراتی همراه شد.

قیمت خودرو صفر داخلی دیروز ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر معامله شد:

خودرو پراید ۱۱۱ تا ۱۸۷ میلیون تومان هم فروش رفت.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۱ میلیون تومان به فروش رسید.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ با کاهش سه میلیونی نسبت به روز چهارشنبه به قیمت ۴۹۳ میلیون تومان در بازار خودروی کشور عرضه شد.

نرخ خودرو تیبا هاچ‌بک پلاس به ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۶۵ میلیون تومان را رد کرد. تیپ پنج ۲۰۶ نیز همچنان در بازه قیمتی ۳۲۷ میلیون درجا می‌زند.

پژو پارس اتوماتیک ۴۴۰ میلیون تومان معامله شد.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۲۰ بهمن ۱۴۰۰/ پیش‌بینی قیمت خودرو

 

بازار خودرو در بهمن ماه در وضعیت رکود قرار داشت. اما روز گذشته نوسانات قیمتی در بازار آغاز شد. آیا بازار خودرو به مسیر نوسانی ادامه می‌دهد؟

قیمت خودرو در روز ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت‌های روزانه سایت باما با تغیراتی همراه شده است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۷ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ به قیمت ۴۹۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج در قیمت ۳۲۷ میلیون در بازار موجود است.

خودرو پژو پارس اتوماتیک ۴۴۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ / پیش‌بینی جدید قیمت‌ها در سال ۱۴۰۱

قیمت خودرو نسبت به روز گذشته با نوساناتی همراه بوده است. کارشناسان معتقدند این تغیرات قیمتی متناسب با میزان عرضه و تقاضا در بازار متناسب است.

 قیمت خودرو در روز ۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت‌های روزانه سایت باما با تغیرات قابل توجهی همراه شده است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ با کاهش دو میلیونی نسبت به روز گذشته به نرخ ۱۸۷ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز دو میلیون تومان کاهش داشت و به نرخ ۱۷۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ سه ملیون تومان نسبت به دیروز کاهش داشته و به قیمت ۴۹۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز با سه میلیون افزایش نسبت به روز گذشته در قیمت ۳۲۷ میلیون در بازار موجود است.

خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز با افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی نسبت به دیروز به ۴۴۰ میلیون تومان رسید.

کوییک دنده‌ای به قیمت ۱۹۳ میلیون تومان در بازار خودرو موجود است.

خودرو سایناEX دو میلیون افزایش داشت و در نرخ ۱۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پراید

بازار خودرو در وضعیت رکود قرار دارد. قیمت خودرو در چند هفته گذشته تغیرات کمی داشته است و همگام با نرخ دلار کاهش نیافت.

تغییرات قیمتی در هفته سوم بهمن‌ماه بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت‌های روزانه سایت باما کاهش یافته است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۹ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ به قیمت ۴۹۸ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۸ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۴ میلیون در بازار موجود است.

خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز به ۴۳۰ میلیون تومان رسید.

کوییک دنده‌ای به قیمت ۱۹۴ میلیون تومان در بازار خودرو موجود است.

پژو ۴۰۵ SLX به قیمت ۳۱۱ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودرو ساینا EX در نرخ ۱۹۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ / ریزش قیمت خودرو نزدیک است؟

قیمت خودروهای صفر داخلی در هفته گذشته با تغیرات کمی همراه بود و پیش‌بینی می‌شود این رکود بازار تا آخر سال ادامه داشته باشد.

تغییرات قیمتی در هفته سوم بهمن‌ماه بازار خودرو ایران با توجه به آمارها و قیمت‌های روزانه سایت باما کاهش یافته است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۹ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ / پیش‌بینی قیمت خودرو

قیمت خودرو تا نیمه بهمن‎‌ماه همچنان با نوسانات کمتری نسب به ماه گذشته همراه است. اما این نوسانات قیمتی متاثر از نرخ دلار و برجام هستند.

 قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۹ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۸ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۴ میلیون در بازار موجود است.

خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز به ۴۳۰ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تارا اتوماتیک به نرخ ۷۱۵ میلیون تومان در بازار موجود است. اما تارا دنده‌ای ۱۴۰۰ به قیمت ۴۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پراید

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

خودرو تارا اتوماتیک به نرخ ۷۱۵ میلیون تومان در بازار موجود است. اما تارا دنده‌ای ۱۴۰۰ به قیمت ۴۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

روز گذشته قیمت برخی خودروها در بازار افرایشی و برخی کاهشی بود (باما).

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: بازار خودرو ماه‌ها است که فروکش کرده است. درحال حاضر هیچکس حاضر به سرمایه‌گذاری در حوزه بازار خودرو نیست. به همین دلیل فاصله قیمت خودرو در بازار و کارخانه کاهش یافت.

او افزود: ماه‌ها است که عرضه خودرو به بازار کاهش یافته و اگر به مقدار مورد نیاز عرضه به بازار صورت بگیرد و وعده وزیر صمت بنا بر عرضه خودرو در ماه‌های آینده عملی شود، قیمت خودرو شکسته خواهد شد.

تاثیر مذاکرات وین و کمبود عرضه بر بازار

پیش از این فیروز نادری، فعال بازار خودرو در مورد روزهای گذشته به تجارت‌نیوز گفته بود: قیمت‌ها در بازار خودرو نه ریزش چندانی داشت و نه افزایش زیاد. در مجموع در بازار نوعی ثبات دیده شد.

او در مورد  افزود: بعید است شرایط تغییری کند. مذاکرات وین نیز متوقف شده است و پیام‌هایی که از نزدیک بودن نتیجه خبر می‌دهند، تاثیر چندانی بر بازارها ندارد.

نادری ادامه داد: تنها در صورتی ممکن است چنین اخباری باعث کاهش قیمت‌‌ها شوند که قیمت دلار روند نزولی پیدا کند.

این فعال بازار خودرو گفت: با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروز، تقاضا در بازار خودرو زیاد است و به ویژه در روزهای پایانی هفته افزایش بیشتری می‌یابد.

او افزود: در این میان، عرضه نیز کاهش یافته است. ایران خودرو در هفته‌های گذشته فاکتور خودروهای خریداری شده را با سرعت بیشتری صادر می‌کرد اما در روزهای اخیر روند آن کند شده است.

 

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ / تاثیر مذاکرات و کاهش عرضه بر بازار خودرو

قیمت‌ها در بازار خودرو تا حدودی ثبات دارد اما روند فرسایشی مذاکرات، افزایش تقاضا و کاهش عرضه ممکن است نوساناتی را در بازار ایجاد کند. قیمت خودرو امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ چگونه خواهد بود؟

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۹ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۳ میلیون در بازار موجود است.

خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز با افزایش قیمت پنج میلیونی نسبت به روز گذشته  به ۴۳۵ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو تارا اتوماتیک در بازار کاهش یافت و به ۷۱۵ میلیون رسید. تارا دنده‌ای ۱۴۰۰ نیز با کاهش قیمت به نرخ ۴۱۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ / مدیرعاملان جدید خودروسازی موثر در کاهش قیمت؟

نوسانات قیمتی همچنان در بازار خودرو ادامه دارد. کارشناسان معتقدند مدیرعاملان جدید شرکت‌های خودروسازی می‌توانند در کاهش قیمت‌ها موثر باشند.

قیمت خودرو صفر داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۹ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۳ میلیون در بازار موجود است.

خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز با افزایش قیمت دو میلیونی نسبت به روز گذشته  به ۴۳۰ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تارا اتوماتیک به نرخ ۷۴۰ میلیون تومان در بازار موجود است. اما تارا دنده‌ای ۱۴۰۰ به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ / پیش‌بینی جدید قیمت خودرو

نوسانات قیمت خودرو در بازار خودروی کشور کاهش یافته است. به عقیده کارشناسان این ثبات نسبی تا پایان مذاکرات وین ادامه خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۸ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۸ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۳ میلیون در بازار موجود است.

خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز به ۴۲۸ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک با کاهش پنج میلیونی خود نسبت به روز گذشته به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ / پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

قیمت انواع خودرو در بازار هرچند با تغییراتی نسبت به گذشته همراه بوده اما همچنان بازار در وضعیت رکود قرار دارد.

قیمت خودرو صفر داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ با افزایش قیمت سه میلیونی نسبت به روز گذشته، به نرخ ۱۸۸ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۸ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۳ میلیون در بازار موجود است.

خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز با افزایش قیمت هشت میلیونی نسبت به دیروز، به ۴۲۸ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۹ بهمن ۱۴۰۰ / رکود تشدید می‌شود؟

بازار همچنان در وضعیت رکود قرار دارد. اما به عقیده کارشناسان قیمت خودرو به صورت تورمی در حال افزایش است و به دلیل کاهش قدرت خرید در رکود است.

قیمت خودروهای صفر داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ با نرخ ۱۸۵ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۳ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۷ بهمن ۱۴۰۰ / پیش‌بینی جدید برای قیمت خودرو

قیمت خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۳ میلیون در بازار موجود است.

قیمت خودروهای صفر داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ با نرخ ۱۸۵ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز با افزایش دو میلیون تومانی خود نسبت به روز گذشته به نرخ ۱۷۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۳ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۶ بهمن ۱۴۰۰ / پیش‌بینی جدید قیمت‌ها در آینده

نوسانات بازار خودرو در هفته اخیر کاهش یافت و قیمت خودرو با تغییرات کمی همراه بود. آیا این ثبات نسبی بازار موقت است؟

قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ با نرخ ۱۸۵ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۰۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۳ میلیون در بازار موجود است.

c12c1572d3ab4012937231effb94bcae-0001-1583x2048

ثبت نام یارانه ۴۰ میلیونی خودرو / لیست حراج جدید سایپا

ثبت نام در طرح جدید سایپا، از فردا پنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ به مدت دو روز امکان‌پذیر است. اما در این مدت چقدر رانت توزیع می‌شود؟

خودروسازان در حالی که به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، در مجموع ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و زیان انباشته دارند، هر هفته انواع طرح‌های فروش را اجرا می‌کنند.

ثبت نام در طرح جدید سایپا برای دو طرح فروش یکساله و همچنین طرح فروش مشارکت در تولید نیز از روز پنجشنبه آغاز می‌شود.

در این دو طرح، محصولاتی مانند شاهین، کوئیکR و کوئیک با گیربکس معمولی،ساینا S و سایپا ۱۵۱ با موتور M13 به فروش می‌رسند.

متقاضیان محصولات سایپا می‌توانند از فردا ۳۰ دی به مدت دو روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۲۹ دی ۱۴۰۰ / تغیر قیمت‌ها با تحولات بین‌الملل

افزایش قیمت خودرو در یک هفته اخیر متوقف شده است. کارشناسان معتقدند مذاکرات تاثیر بسیاری در قیمت دلار و خودرو خواهد گذاشت و این ثبات ادامه‌دار خواهد شد.

خودروی پراید ۱۱۱ با نرخ ۱۸۵ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تیبا هاچ بک مدل به نرخ ۲۰۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۶ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز با کاهش دو میلیونی نیسب به روز گذشته در قیمت ۳۲۳ میلیون در بازار موجود است

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۲۸ دی ۱۴۰۰ / پیش‌بینی قیمت‌ها در آینده

نوسان قیمتی در بازار متوقف شد. اما مردم همچنان منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ خودرو هستند به همین دلیل خریدار در بازار بسیار کم‌تر از فروشنده است.

قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ با نرخ ۱۸۵ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تیبا هاچ بک مدل به نرخ ۲۰۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۷ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۵ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

نوسانات قیمتی خودرو کاهش یافته است. همراه با کاهش نرخ دلار، رشد قیمت خودرو متوقف شده و به نظر کارشناسان با کنترل دلار می‌توان به ثبات رسید.

قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ با نرخ ۱۸۵ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تیبا هاچ بک مدل به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۸ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۵ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

سمند و پژو ۲۰۶ حذف می‌شوند؟

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو اعلام کرد این شرکت خودروسازی قصد دارد به‌تدریج سمند و پژو ۲۰۶ را از چرخه تولید حذف کند.

به نقل از دنیای اقتصاد، بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو تاکید می‌کند اوضاع تولید و عرضه پس از افزایش ۱۸درصدی قیمت بهبود یافته، اما تاثیر کامل آن در آینده خود را نشان خواهد داد.

وی همچنین از برنامه‌های ایران خودرو در حوزه تولید صحبت به میان آورده و می‌گوید این شرکت قصد دارد به تولید سمند در شکل و شمایل فعلی پایان داده و پژو ۲۰۶ را نیز کم کم از خطوط تولید خود حذف کند. آنچه در ادامه می‌خوانید مشروح گفتگو با این مقام مسوول خودروساز اول کشور است.

مصوبه افزایش ۱۸ درصدی قیمت خودروهای داخلی چه تاثیری بر روند تولید و فروش ایران‌خودرو گذاشت؟

در کل افزایش ۱۸درصدی قیمت، وضع ما را بهتر کرد. صدور مجوز افزایش قیمت کمک می‌کند تا هزینه تولید و قیمت تمام‌شده به هم نزدیک شوند، اما زمان می‌برد تا نتایج آن قابل لمس باشد. هرچه به زیان خودروسازان اضافه شود، مطالبات قطعه‌سازها عقب می‌افتد و نتیجه آن، کند شدن روند تولید است. در مجموع می‌توانم بگویم اوضاع تولید و عرضه پس از افزایش ۱۸درصدی قیمت، بهبود یافته، اما تاثیر کامل آن در آینده خود را نشان خواهد داد. با این حال، اگر قرار باشد افزایش قیمت در بازه‌های زمانی طولانی اعمال شود، ما همواره از تورم عقب خواهیم ماند.

قرعه+کشی+ایران+خودرو

انتظار می‌رفت با اعمال افزایش ۱۸درصدی قیمت، از میزان خودروهای ناقص کاسته شود، اما این اتفاق نیفتاد و حالا ایران خودرو و البته سایپا به احتکار متهم شده‌اند. اصل داستان خودروهای دپویی چیست؟ آیا واقعا همه آنها ناقص هستند؟ آیا عمدی و به هوای افزایش قیمت‌دپو نشده‌اند؟

همه محصولاتی که در پارکینگ‌های ایران‌خودرو وجود دارند، واقعا ناقص هستند. دعوت می‌کنم از کسانی که در این مورد تردید دارند، به ایران خودرو بیایند و خودشان از نزدیک ببینند که این خودروها ناقص هستند یا احتکار شده‌اند. الان در فضای مجازی فیلم و عکس‌هایی از پارکینگ ایران خودرو نشان می‌دهند و می‌گویند ما خودرو احتکار کرده‌ایم، در حالی که واقعا این گونه نیست، زیرا برای تحویل خودروها در زمان مقرر تعهد داده‌ایم. ما کلا دو روش فروش داریم، یا به صورت فوری یا پیش‌فروش که مشارکت در تولید هم جزو آن است. در فروش فوری که ۲۰درصد تعهدات ما را تشکیل می‌دهد، پول خودرو تمام و کمال از مشتری اخذ می‌شود و هر زمان که خودرو را تحویل بدهیم، حتی اگر قیمت در آن مقطع بالا رفته باشد، ریالی بیشتر نمی‌توانیم دریافت کنیم. بنابراین احتکار خودروهای فروش فوری هیچ سودی برای ما ندارد، ضمن آنکه باید جریمه تاخیر هم بدهیم.

از آن سو اما ۸۰درصد از فروش ایران خودرو به پیش‌فروش و مشارکت در تولید اختصاص دارد که در این روش، زمان تحویل خودروها بیش از سه ماه است. ما وقتی با مشتری قرارداد می‌بندیم، زمان تحویل را قید می‌کنیم، بنابراین اگر در آن مقطع قیمت با تصمیم نهادهای بالاسری افزایش پیدا کند، ایران خودرو این حق را دارد که طبق قرارداد، خودروهای پیش‌فروشی را با قیمت روز تحویل دهد و مشتریان نیز این را می‌دانند.

یکی از شائبه‌هایی که در مورد فروش خودرو وجود دارد، دست بردن در نتایج قرعه‌کشی است. برخی ادعا می‌کنند که می‌توانند نام دلخواه خود را از گوی قرعه‌کشی خارج کنند. این ادعا را قبول دارید؟

در پروسه قرعه‌کشی طرح‌های فروش، هفت نهاد نظارتی وجود دارد که کل فرآیند را کنترل می‌کنند. گاهی اتفاق افتاده که نتایج را دو بار چک کرده‌اند تا مطمئن شوند تخلفی صورت نگرفته است.

احتمالا تغییراتی روی سمند و البته دنا ایجاد خواهیم کرد تا با شکل و شمایل جدیدی تولید و عرضه شوند. بنابراین قصد حذف پلتفرم سمند را نداریم، اما این خودرو با ظاهر فعلی‌اش کم‌کم رفتنی است.

در حال حاضر مدل بهینه شده آن که آریسان ۲ نام دارد، در سایت خراسان ایران‌خودرو تولید می‌شود. آریسان قبلا در ایران‌خودرودیزل تولید می‌شد، اما در نهایت تصمیم گرفتیم آن را به سایت خراسان بفرستیم، منتها با اعمال تغییراتی مانند بهبود کیفی و قرار دادن مخزن آن در قسمت زیر خودرو.

گویا قصد خارج کردن پژو ۲۰۶ از خط تولید را دارید، این طور نیست؟

تولید پژو ۲۰۶ هم دیگر باید متوقف شود و ما در حال حاضر فقط تیپ ۲ آن را می‌سازیم. از طرفی، پژو ۲۰۷ اتومات جدید هم که تغییراتی در موتور و گیربکس آن ایجاد شده، به زودی عرضه خواهد شد.

سایپا قرار است تا چندی دیگر مدل ایرانی تندر-۹۰ را عرضه کند. ایران‌خودرو برنامه‌ای در این مورد ندارد؟

از خودروهای دوگانه‌سوزتان چه خبر؟ قصد افزایش تولید آنها را ندارید؟

ایران‌خودرو بیشتر محصولات دوگانه‌سوزش را به صورت تاکسی تولید می‌کند. تولید این خودروها با زیان بالایی همراه است، بنابراین صرفه اقتصادی ندارد.

اگر ضرر دارد، پس چرا تولید می‌کنید؟

تولید دوگانه‌سوزها در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و تعهدمان به ناوگان حمل و نقل عمومی ‌است. در واقع به واسطه تعهد اجتماعی، برای ناوگان عمومی‌ و برخی ارگان‌های دولتی خودروی دوگانه‌سوز تولید می‌کنیم که البته تیراژ آن بسیار پایین است.

قیمت خودرو

پیش‌بینی اتفاق جدید در بازار خودرو / منتظر خودروهای پارکینگی باشید!

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت:کاهش قیمت دلار باعث می‌شود خودروهای پارکینگی به بازار تزریق شوند.

هفته گذشته با توجه به اینکه نرخ دلار کاهشی بود خودرو ارزان نشد و فقط افزایش قیمت متوقف شد. به گفته فعالان نیز تغییر قیمتی در بازار مشاهده نشد.

قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ با نرخ ۱۸۷ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تیبا هاچ بک مدل به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۸ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۵ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۲۲ دی / قیمت خودروهای خارجی کاهشی می‌شود؟

قیمت خودرو در بازار روز سه‌شنبه با تغییرات زیادی همراه نبود. تعدادی از خودروهای پژو نوسان کاهشی را ثبت کردند. همچنین قیمت پراید ۱۱۱ یک میلیون تومان کاهش داشت.

 قیمت خودروهای داخلی در بازار روز سه‌شنبه نوسان کاهشی داشتند.

قیمت پراید ۱۱۱ با یک میلیون تومان کاهشی به ۱۸۷ میلیون تومان رسید. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو در هر دو مدل ۹۹ و ۱۴۰۰ کاهش قیمت داشت.

همچنین برخی از مدل‌های پژو پارس با کاهش قیمت دو تا چهار میلیون تومانی همراه بودند.

در گروه خودروهای دنا، تنها خودروهای دنا پلاس اتوماتیک توربو با نوسان و کاهش قیمت همراه بودند. سایر مدل‌ها تغییر قیمتی را ثبت نکردند.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۲۱ دی ۱۴۰۰ / پیش‌بینی قیمت خودرو تا پایان سال

قیمت خودرو همگام با نرخ دلار کاهشی شد. به گفته کارشناسان این کاهش قیمت از زمانی که اخبار مثبت از مذاکرات آمده شروع و تا پایان سال ادامه دارد.

، قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ با نرخ ۱۸۸ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ به نرخ ۱۷۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای پرطرفدار

خودرو تیبا هاچ بک مدل پلاس ۱۴۰۰ به نرخ ۲۰۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو نیز به قیمت ۲۷۰ میلیون رسید. اما پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۵ میلیون در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت پراید

دارندگان خودروهای لوکس در انتظار پیامک مالیاتی/ خودرو گران می‌شود؟

مالکان ۵۵۰ هزار خودروی بالای یک میلیارد تومان، باید معادل ۵۶۰۰ میلیارد تومان مالیات را به دولت پرداخت کنند. تاثیر مالیات خودروهای لوکس بر بازار چیست؟

قیمت پراید

 به نظر می‌رسد اخذ مالیات از خودروهای لوکس گامی دیگر به اجرا نزدیک شده باشد.

داود منظور، رئیس سازمان امور مالیاتی اخیرا از جمع‌آوری اطلاعات ۱۷٫۵ میلیون خودروی سواری و دو کابین خبر داده و گفته است که از میان آنها، ۵۵۰ هزار خودرو مشمول مالیات بوده‌اند.

او افزوده که برای مالکان این خودروها پیامک ارسال می‌شود و اگر آنها مالیات خود را پرداخت نکنند، در زمان نقل و انتقال خودرو باید مفاصا حساب مالیاتی را بپردازند.

هر چند اخذ مالیات از خودروهای لوکس، از زمان تصویب منتقدانی داشته اما به نظر می‌رسد بالاخره قرار است اجرایی شود.

خودروهای داخلی گران می‌شوند؟

برزو حق‌شناس، کارشناس اقتصادی معتقد است اخذ مالیات از خودروهای لوکس، می‌‌تواند باعث افزایش قیمت در بازار خودروهای کمتر از یک میلیارد تومانی شود.

او به تجارت‌نیوز می‌گوید: اخذ مالیات باعث کاهش تقاضای دلالی در بازار خودروهای بالای یک میلیارد تومان و روی آوردن فعالان این حوزه به بازار خودروهای ارزان‌تر می‌شود.

حق‌شناس توضیح می‌دهد: باید این واقعیت را پذیرفت که سرمایه‌ای در حال چرخش در بازار خودرو است. در نتیجه، به طور طبیعی برای فرار از مالیات حوزه خود را تغییر می‌دهد.

این کارشناس اقتصادی تاکید می‌کند: افزایش تقاضا در بازار خودروهای زیر یک میلیارد تومانی که عمدتا محصولات داخلی هستند، باعث افزایش قیمت این خودروها می‌شود.

به گفته او، این قانون همچنین باعث می‌شود تمایل سفته‌بازان و دلالان، برای انتقال رسمی خودرو کاهش ‌یابد و آنها تا زمانی که خودرو به دست مصرف‌کننده نهایی برسد بیشتر به معامله با قولنامه روی می‌آورند.

این کارشناس اقتصادی می‌گوید: قوانینی مانند ممنوعیت واردات خودرو باعث شده است محصولاتی که در کلاس جهانی در رده خودروهای متوسط قرار می‌گیرند، در ایران به خودروی لوکس تبدیل شوند.

او برای تکمیل حرف خود، از جمله به مدل‌های مختلف خودروهای کره‌ای اشاره می‌کند.

حق‌شناس می‌افزاید: از سوی دیگر، تورم در ایران باعث افزایش قیمت خودروهای کارکرده می‌شود. افزایش تورم نیز ناشی از بی‌انظباطی مالی دولت است.

این کارشناس اقتصادی توضیح می‌دهد: در واقع قوانین و عملکرد دولت باعث افزایش قیمت برخی‌ خودروها به بالای یک میلیارد تومان شده و حال سیاستگذار می‌خواهد از مالکان آنها مالیات دریافت کند تا کسری بودجه موجود را برطرف کند.

او می‌افزاید: در دنیا از قیمت خودروهای کارکرده کاسته می‌شود  اما در ایران، آنها به دلیل تورم و عدم ورود خودروی جدید خارجی گران می‌شوند.

به گفته او، ممکن است فردی خودروی خود را ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کند اما پس از یک سال، قیمت آن از یک میلیارد تومان بیشتر شود؛ در این شرایط، او با وجود استهلاک دارایی، ناچار به پرداخت مالیات است.

قیمت پراید امروز 19 دی 1400 + مذاکرات بر قیمت خودرو تاثیر گذاشت؟

فیروز نادری، فعال بازار خودرو  گفت: در حال حاضر به دلیل کاهش نرخ دلار و اخباری که از مذاکرات آمده است، رشد قیمت‌ها متوقف شده است.

او افزود: به نظر می‌رسد مذاکرات برجام در مرحله خوبی قرار دارد. همچنین اگر قیمت دلار نیز پایین بماند بازار خودرو با کاهش قیمت همراه خواهد بود.

قیمت پراید

قیمت پراید امروز 18 دی 1400 + قیمت خودروهای پرطرفدار

قیمت پراید

قیمت پراید امروز 15 دی + جزییات

خودروی پراید ۱۱۱ با نرخ ۱۸۸ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ با افزایش قیمت سه میلیونی نسبت به روز گذشته به نرخ ۲۰۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۷۵ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۰ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۱۴ دی ۱۴۰۰/ افزایش قیمت دنا

بجای رکود پیش‌بینی شده، بازار خودرو با افزایش قیمتی مواجه بود. کارشناسان معتقدند که با ثبات دلار، بازار خودرو در وضع بهتری قرار خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ با نرخ ۱۸۸ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز با به نرخ ۱۶۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ به نرخ ۱۹۸ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۷۵ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۲۰ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

قیمت خودرو امروز ۱۳ دی / افزایش قیمت پراید

این هفته در بازار خودرو رکود پیش‌بینی شده بود، اما از آغاز هفته بازار با افزایش قیمت مواجه شد و قیمت‌ها نسبت به روز گذشته متفاوت بوده است.

قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ با نرخ ۱۸۸ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز با به نرخ ۱۶۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ به نرخ ۱۹۸ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۷۵ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز سه میلیون تومان افزایش داشت و در قیمت ۳۲۰ میلیون در بازار موجود است.

براساس بیانیه منتشر شده انجمن قطعه‌سازان، تکمیل خودروهای ناقص که تعداد آن حدود ۱۵۰ هزار دستگاه ارزیابی می‌شود نیازمند تزریق سرمایه در گردش به واحدهای قطعه‌سازی است. با توجه به اعمال قیمت‌گذاری دستوری و افزایش زیان انباشته خودروسازان به بیش از ۸۳ هزار میلیارد تومان و همچنین فراتر رفتن بدهی دوخودروساز اصلی از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان، واحدهای قطعه‌سازی همه ابزارهای تجهیز منابع برای متوقف نشدن خطوط تولید را به کار گرفته اند و در مرحله‌ای قرار دارند که در صورت تزریق نشدن منابع و عدم پرداخت معوقات فعالیت فعلی به زودی با چالش مواجه خواهد شد.

قیمت پراید

نوسان دوباره قیمت خودرو / تاثیر تزریق خودروهای احتکار شده به بازار

در این هفته دوباره بازار شاهد تغییر قیمت‌ها است. اما کارشناسان معتقدند با تزریق خودروهای احتکار شده به بازار می‌توان جلوی رشد قیمت را گرفت.

 قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ با نرخ ۱۸۷میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز با به نرخ ۱۶۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ به نرخ ۱۹۸ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو با افزایش سه میلیونی خود نسبت به روز گذشته، به قیمت ۲۷۵ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز دو میلیون تومان افزایش داشت و در قیمت ۳۱۷ میلیون در بازار موجود است.

فیروز نادری، فعال بازار خودرو  گفت: بنظر می‌رسد قیمت خودرو در بازار فعلا راکد باشد و افزایش و یا کاهش نداشته باشد.

او افزود: بازار منتظر نتیجه مذاکرات است و تا نتیجه نهایی راکد می‌ماند.

نادری با اشاره به موضوع احتکار خودروهای ایران‌خودرو و سایپا گفت: تزریق نکردن خودروهای احتکاری به بازار باعث افزایش قیمت می‌شود. اگر این خودروها عرضه شود، یک شوکی به بازار وارد خواهد شد و در نتیجه قیمت‌ها کاهش خواهد یافت.

قیمت پراید امروز 11 دی 1400 + جزییات

خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ به نرخ ۱۹۸ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۷۵ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز در قیمت ۳۱۵ میلیون در بازار موجود است.

بازار خودرو در ایران در حالی راکد است که صنوف دیگر نیز از این وضعیت چندان دل خوشی ندارند. در سال‌های گذشته در ماه‌های پایانی سال بازار خودرو با رونق همراه بود. این در حالی است که رکود نه تنها در صنف خودرو بلکه در صنعت ساخت و ساز و دیگر صنایع نیز همگیر شده است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو کرج با اشاره به وضعیت بازار خودرو در آستانه نوروز گفت: روند بازار خودرو در شب عید به حجم معاملات در این ماه ارتباط دارد. باید دید در این ماه حجم معاملات چقدر افزایش پیدا می‌کند؟

کریمی بیان کرد: نوسان در بازار خودرو نوسان هر چه کمتر باشد رونق زودتر به بازار برمی‌گردد و مردم به راحتی می‌توانند خودرو مورد نظر خود را بخرند.

پیش‌تر کریمی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو کرج گفته بود: مردم منتظر ارزانی خودروها هستند. تا زمانی که روند قیمت خودروها پرنوسان باشد، خرید و فروش خودرو هم متوقف می‌شود.

d9a6f07e8142472f8a43a1f975038dec-0001-1583x2048

قیمت پراید امروز 9 دی 1400 + آخرین قیمت خودرو

قیمت پراید

تاثیر مذاکرات بر بازار خودرو / قیمت خودرو (جدول)

بازار خودرو نوسان کمتری را نسبت به هفته‌های گذشته تجربه می‌کند. کارشناسان معتقدند نتایج مذاکرات وین تنها تاثیر کوتاه مدت بر بازار خواهد گذاشت.

قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ در بازار افزایش یک میلیونی نسبت به روز گذشته به نرخ ۱۸۶ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز با به نرخ ۱۶۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ به نرخ ۱۹۸ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۷۲ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز با افزایش قیمت پنج میلیونی نسب به دیروز، در قیمت ۳۱۵ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

ثبت‌نام یارانه جدید خودرو آغاز شد / لیست حراج جدید ایران‌خودرو

میزان بدهی و زیان انباشته خودروسازان کشور به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد. این رقم ۲۰ برابر کل درآمدهای نفتی پارسال ایران است. با این حال همچنان آنها طرح پیش‌فروش با قیمتی ارزان‌تر از بازار را ادامه می‌دهند تا به عده‌ای رانت خرید خودرو برسد.

 نه مردم از قیمت خودرو رضایت دارند، نه خودروساز از وضعیت فعلی و نه مسئولان که وعده ارزانی داده‌اند و هنوز قیمت‌ها روندی صعودی دارند.

طبق آخرین اعلام وزیر صمت، میزان بدهی و زیان انباشته خودروسازان کشور به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد. این رقم ۲۰ برابر کل درآمدهای نفتی پارسال ایران است. با این حال همچنان آنها طرح پیش‌فروش با قیمتی ارزان‌تر از بازار را ادامه می‌دهند تا به عده‌ای رانت خرید خودرو برسد.

ایران‌خودرو، طرح فروش هفت محصول خود را با موعد تحویل یک‌ساله از امروز سه‌شنبه هفتم دی به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد. با توجه به ارزانی این خودروها نسبت به بازار به نظر می‌رسد این بار نیز قرار است یارانه‌ای توسط خودروسازان به عده‌ای خاص داده شود.

دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ دستی، راناپلاس، راناپلاس سقف شیشه‌ای و سورن پلاس، هفت محصولی هستند که هنگام ثبت‌نام یارانه ایران خودرو عرضه می‌شوند.

طبق اعلام گروه خودروسازی ایران خودرو، موعد تحویل خودرو‌ها از آذر تا دی ۱۴۰۱ تعیین شده است. مشتریان برای ثبت‌نام نهایی از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر، شنبه ۱۱ دی تعیین می‌شوند.

مراسم قرعه‌کشی راس ساعت ۱۰ این روز از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

متقاضیان ثبت نام یارانه ایران خودرو  می‌توانند در زمان تعیین شده، از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به نشانی esale.ikco.com، اقدام کنند.

قیمت پراید

قیمت پراید

قیمت پراید امروز 5 دی 1400 | آخرین قیمت خودرو

قیمت پراید

 

قیمت پراید

قیمت پراید امروز 2 دی 1400

قیمت پراید

آغاز ثبت نام یارانه خودرو / اختلاف قیمت ایران خودرو با بازار

جدیدترین طرح یارانه ایران خودرو از دیروز آغاز شده است. محصولات حاضر در این طرح با قیمت‌های جدید به فروش می‌رسند. اما این خودروها در بازار با چه قیمتی معامله می‌شوند؟

 طرح یارانه ایران خودرو با روش قرعه کشی، مطابق جدول بخشنامه از روز سه شنبه ۳۰ آذر شروع آغاز شده و تا پایان روز پنجشنبه مورخ دوم دی ادامه دارد.

در این طرح چهار محصول رانا پلاس پانوراما، دنا پلاس توربو اتوماتیک، سورن پلاس و پژو ۲۰۷ دنده سقف شیشه‌ای عرضه می‌شود.

موعد تحویل این خودروهای ثبت نامی حداکثر سه ماه است. برای آگاهی بیشتر در خصوص جدیدترین طرح یارانه ایران خودرو به وبسایت شرکت ایران خودرو مراجعه کنید یا بر روی لینک این شرکت به آدرس « www.esale.ikco.ir » کلیک کنید.

حال سوال اینجاست که قیمت در جدیدترین طرح یارانه ایران خودرو با بازار چقدر تفاوت دارد؟

با نگاهی به این تفاوت قیمت، می‌توان برآورد کرد که اگر اتفاق ویژه‌ای در بازار خودرو رخ ندهد، در زمان تحویل خودروها، رانت قابل توجهی نصیب برندگان طرح ایران خودرو می‌شود.

قیمت پراید

راناپلاس سقف شیشه‌ای

این خودرو یکی از گزینه‌هایی است که در طرح یارانه ایران خودرو قرار دارد.

قیمت مصوب راناپلاس سقف شیشه‌ای در این طرح ۲۲۷ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، ۲۹۸ میلیون تومان است.

سورن پلاس

یکی از خودروهای موجود در طرح یارانه ایران خودرو، سورن پلاس است.

قیمت کارخانه‌ای سورن پلاس، ۲۴۰ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۲۹۹ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای

متقاضیان همچنین در هنگام ثبت‌نام در طرح یارانه ایران خودرو، از امکان خرید پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای نیز برخوردارند.

قیمت کارخانه‌ای پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای در آبان، ۲۳۳ میلیون و ۵۰۳ هزار تومان تعیین شده است. این خودرو در بازار، ۳۷۰ میلیون تومان داد و ستد می‌شود.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

یکی از خودروهای موجود در طرح یارانه ایران خودرو، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک است.

قیمت کارخانه‌ای دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک ۳۹۳ میلیون و ۹۵۶ هزار تومان است و این خودرو در بازار، ۵۲۰ میلیون تومان قیمت دارد.

اختلاف قیمت کارخانه‌ و بازار

این ارقام اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار محصولات ایران خودرو را نشان می‌دهد.

این تفاوت در مورد راناپلاس سقف شیشه‌ای حدود ۷۱ و در مورد سورن پلاس ۵۹ میلیون تومان است.

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای در بازار حدود ۱۳۷ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه فروخته می‌شود.

اختلاف قیمت در مورد دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک به حدود ۱۲۳ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت پراید امروز 30 آذر 1400 + جزییات

قیمت پراید ۱۱۱ در بازار با افزایش دو میلیونی خود نسبت به روز گذشته، به نرخ ۱۸۵ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز دو میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و با نرخ ۱۶۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ به نرخ ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۷۲ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز با قیمت ۳۱۰ میلیون در بازار موجود است.

خودروی ۲۰۷ دنده‌ای نیز با افزایش سه میلیونی نسبت به روز گذشته به نرخ ۳۷۴ میلیون رسید

قیمت پراید

قیمت پراید امروز 29 آذر 1400 + جزییات

قیمت پراید

قیمت پراید امروز 28 آذر 1400

قیمت پراید

آخرین لیست قیمت انواع خودرو / پراید چقدر شده است؟

در هفته گذشته قیمت خودرو با نوسانات زیادی همراه بود. آیا این هفته بازار خودرو می‌تواند از نوسانات جلوگیری کرده و به ثبات نسبی برسد؟

 قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

قیمت پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۰ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز با نرخ ۱۶۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ به نرخ ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو با به قیمت ۲۷۲ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز با قیمت ۳۱۰ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

آخرین قیمت خودرو / آیا خودرو کشش افرایش قیمت دارد؟

بازار خودروی داخلی به روند نوسانی خود ادامه می‌دهد. کارشناسان معتقدند خودرو نباید گران شود اما قیمت برخی از انواع خودرو نسبت به روز گذشته افزایش پیدا کرد.

قیمت پراید ۱۱۱ در بازار با افزایش دو میلیونی خود نسبت به روز گذشته، به نرخ ۱۸۰ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز با نرخ ۱۶۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ به نرخ ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو با به قیمت ۲۷۲ میلیون رسید.  پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز با قیمت ۳۱۰ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

کاهش قیمت نخواهیم داشت / آخرین قیمت خودرو (جدول)

بازار خودرو همچنان در وضعیت نوسانی قرار دارد. گفته می‌شود کاهش قیمت در کار نخواهد بود و پراید در بازه قیمتی ۱۷۵ میلیون تومان ثابت خواهد ماند.

 قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

قیمت پراید ۱۱۱ در بازار به نرخ ۱۷۸ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز با نرخ ۱۶۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پراید

قیمت خودروهای پرطرفدار

خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ به نرخ ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو با به قیمت ۲۷۴ میلیون رسید.  پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز به قیمت ۳۱۰ میلیون در بازار موجود است.

حمیدرضا حیدری، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران مشهد در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: در چند وقت گذشته بازار با نوسانات زیادی مواجه شد و روند افزایشی قیمت داشته است. با توجه به اینکه خودروسازان قیمت محصولات خود را افزایش می‌دهند، قطعا کاهش قیمت نخواهیم داشت. اما ممکن است قیمت‌ها در همین وضعیت ثبات پیدا کنند.

او افزود: به دلیل اینکه قیمت خودرو بسیار متاثر از نرخ دلار است، اگر نرخ دلار کاهش یابد، افزایش قیمت خودرو در بازار متوقف خواهد شد.

علت گرانی خودرو چیست؟ / پراید همچنان ۱۷۷ میلیون! / لیست آخرین قیمت‌ها

قیمت خودرو در این هفته دچار نوسانات زیادی شده است. اما این نوسان قیمتی ادامه‌دار خواهد بود؟

 قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

قیمت پراید ۱۱۱ در بازار به نرخ ۱۷۷ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز با نرخ ۱۶۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پراید

خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ به نرخ ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو با افزایش پنج میلیونی خود به  ۲۷۵ میلیون رسید.  پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز به قیمت ۳۱۰ میلیون در بازار موجود است.

پیش‌بینی قیمت در روزهای آینده بازار خودرو

عماد جعفری، کارشناس خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: پیش‌بینی در وضعیت موجود بسیار کار مشکل و غیر ممکنی است. از دوره ریاست دوم آقای روحانی به بعد تجربه آرامش بازار نداشتیم و هر از چند گاهی رکودی یک تا دو ماهه در بازار اتفاق می‌افتاد.

جعفری افزود: بازار در این مدت همیشه به دلیل عرضه پایین و اخبار گرانی خودرو کارخانه‌ای دچار نوسان بوده است. بازار هیچگاه آرام نبوده و ممکن است که چند ماهی به رکود برود، اما افزایش قیمت‌ها همواره ممکن است در بازار خودرو اتفاق بیفتد.

او بیان کرد: دلیل رکود در بازار امروز این است که مردم منتظر نتیجه مذاکرات هستند و تا هنگامی که جواب قطعی مذاکرات معلوم نشود، بازار فعلا در رکود به سر خواهد برد. افزایش ۱۸ درصدی قیمت خودرو تاثیر چندانی بر قیمت خودروها در بازار نداشته و مذاکرات و قیمت دلار تاثیرگذاری بیشتری در بازار خودرو دارند.

آخرین قیمت خودرو (جدول)/ پراید چند؟

قیمت خودروهای صفر داخلی همگام با نوسانات بازار تغییر کرد و ممکن است این روند ادامه داشته باشد. برای آگاهی از قیمت خودرو گزارش زیر را بخوانید.

 قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

قیمت پراید ۱۱۱ در بازار به نرخ ۱۷۷ میلیون تومان درحال معامله است.

پراید ۱۳۱ نیز با نرخ ۱۶۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ به نرخ ۱۹۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۷۰ میلیون و پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز به قیمت ۳۱۰ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

کاظم محمدی نیک‌خواه، فعال بازار خودرو در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز در خصوص پیش‌بینی قیمت‌ها گفت: در حال حاضر وضعیت بازار خودرو به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند و به صورت لحظه‌ای نیز قیمت خودرو تغییر می‌کند. لذا نمی‌توانیم پیش‌بینی دقیقی از آینده آن داشته باشیم.

نوسان قیمت‌ها ادامه دارد/ آخرین قیمت خودرو (جدول)

با افزایش ۱۸ درصدی قیمت خودرو، بازار با نوسان همراه شده است و تغییرات قیمتی در آن دیده می‌شود. برای آگاهی از قیمت‌ها گزارش زیر را بخوانید.

 قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

قیمت پراید ۱۱۱ در بازار به نرخ ۱۷۷ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز با نرخ ۱۶۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ با افزایش پنج میلیون تومانی خود، به نرخ ۱۹۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۷۰ میلیون و پژو ۲۰۶ تیپ پنج نیز پنج میلیون تومان افزاییش قیمت داشته و  در قیمت ۳۱۰ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

آغاز فروش فوری خودرو از امروز / لیست آخرین قیمت‌ها در بازار / پراید چند؟

هفته گذشته بازار خودرو با نوسان قیمتی قابل توجهی همراه بود اما این هفته همزمان با عرضه‌های جدید خودروسازان به بازار ممکن است روند قیمت‌ها چطور باشد؟

 قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

قیمت پراید ۱۱۱ در بازار به نرخ ۱۷۶ میلیون تومان رسیده است. پراید ۱۳۱ نیز با نرخ ۱۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ به نرخ ۱۹۲ میلیون تومان معامله می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۷۰ میلیون و پژو ۲۰۶ تیپ پنج در قیمت ۳۰۵ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

اعلام قیمت‌های جدید سایپا

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا از اصلاح قیمت محصولات تولیدی سایپا و افزایش بهای کارخانه‌ای خودرو خبر داد.

 حسین کاظمی، معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: به‌ دنبال افزایش چند برابری قیمت نهاده‌های تولید و مواد اولیه نظیر فولاد، آلومینیوم، مس، محصولات پلیمر، پتروشیمی و سایر مواد اولیه و نیز قطعات مورد نیاز برای تولید خودرو در ماه‌های اخیر که منجر به افزایش چشمگیر قیمتِ تمام شده محصولات و تحمیل زیان به سهامداران خودروسازان شده است، بهای کارخانه سبد محصولات سایپا از امروز به‌ طور متوسط ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.

طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا، وی افزود: با توجه به نوسان نرخ ارز و شرایط تورمی موجود، زیان صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی به طور کامل پوشش داده نمی‌شود، اما این اصلاح قیمت سبب هدایت و تزریق نقدینگی به خطوط تولید شده و رشد تولید و افزایش تیراژ روزانه و طبعاً عرضه هرچه بیشتر خودرو به بازار، پاسخگویی به نیاز مصرف‌کنندگان واقعی، کمک به حذف واسطه‌گری، حفظ حقوق مشتریان و منافع سهامداران خودروسازان در بورس را رقم خواهد زد.

قیمت خودروهای سایپا پس از افزایش قیمت را در ادامه مشاهده می‌کنید:

قیمت پراید

پیش‌بینی جدید از قیمت خودرو + لیست آخرین قیمت‌ها

نوسان قیمتی در بازار این هفته ادامه‌ دارد. امروز نیز خودروی داخلی با تغییرات قیمتی مواجه بود. برای آگاهی از قیمت‌ها گزارش زیر را بخوانید.

قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

قیمت پراید ۱۱۱ در بازار به نرخ ۱۷۳ میلیون تومان رسیده است. پراید ۱۳۱ نیز با نرخ ۱۵۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

SD 206 با افزایش پنج میلیون تومانی خود نسب به روز گذشته به قیمت ۳۱۵ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ به نرخ ۱۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۶۵ میلیون و پژو ۲۰۶ تیپ پنج در قیمت ۳۰۷ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز در خصوص پیش‌بینی قیمت خودروها در بازار گفت: در شرایط موجود، رکود در بازار بیشتر شده است. هنگامی که قیمت‌ها در بازار افزایش پیدا کنند، تعداد خریدار کاهش می‌یابد، در نتیجه رکود افزایش می‌یابد.

او افزود: ما منتظر افزایش تولید و عرضه خودرو از طرف خودروسازان هستیم. اگر عرضه افزایش یابد، بازار به حالت خود باز می‌گردد. در غیر این صورت نوسان قیمت خواهیم داشت.

در بازار محصولات سایپا (۱۶آذرماه) نمودار قیمتی پراید همچنان صعودی است.

در معاملات امروز، قیمت پراید صفر ۱۴۰۰ مدل ۱۱۱‌ SE (با افزایش قیمت یک میلیون تومانی) به حوالی ۱۷۳ میلیون تومان رسیده است. این خودرو طی ۲روز گذشته ۲میلیون تومان افزایش قیمت را ثبت کرده است.

قیمت پراید صفر ۱۳۲ SE مدل ۹۸ با افزایش ۳میلیون تومانی به ۱۴۷ میلیون رسید. بررسی نمودار قیمتی نشان می‌دهد که این خودرو طی ۹روز گذشته ۷میلیون تومان گران شده است.

قیمت پراید صفر ۹۹ مدل۱۳۱ SE در رنج ۱۵۵ میلیون تومان اعلام شد. بررسی نمودار تغییرات قیمتی نشان می‌دهد که این خودرو طی ۷روز گذشته ۵میلیون تومان گران شده است.

قیمت پراید وانت صفر مدل ۱۴۰۰ در معاملات امروز حوالی ۱۸۳ میلیون تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته یک میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. پراید وانت مدل ۹۹ بدون نوسان قیمتی روانه بازار شد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت روز خودرو، آگاهی از قیمت خودرو در سایپا و ایران خودرو و بازار آزاد و اطلاع از شرایط ثبت نام خودرو روزانه به سرویس «قیمت خودرو» و «شرایط فروش خودرو» در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

قیمت بازار انواع خودرو پراید (آذرماه)

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پراید ۱۵۱ پلاس ۱۴۰۰ صفر ۱۸۳,۰۰۰,۰۰۰ 
پراید ۱۵۱ پلاس ۱۳۹۹ صفر ۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ ۱۴۰۰ صفر ۱۷۲,۰۰۰,۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ ۱۳۹۹ صفر ۱۶۵,۰۰۰,۰۰۰
پراید ۱۳۲ SE ۱۳۹۸ صفر ۱۴۷,۰۰۰,۰۰۰ 
پراید ۱۳۱ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۵۵,۰۰۰,۰۰۰ 
پراید ۱۱۱‌ SE ۱۳۹۹ صفر ۱۷۳,۰۰۰,۰۰۰  
منبع: باما
 لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.
قیمت پراید

قیمت پراید یک روز بعد از دلار ۳۰ هزار تومانی

قیمت خودرو هم‌گام با نرخ دلار افزایش پیدا کرد و ممکن است افزایش قیمت ادامه‌دار باشد.

آخرین قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

قیمت پراید ۱۱۱ در بازار به نرخ ۱۷۲ میلیون تومان رسیده است. پراید ۱۳۱ نیز افزایش قیمت داشته است و با نرخ ۱۵۴میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای پرطرفدار

قیمت خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ با افزایش قیمت دو میلیونی خود نسبت به روز گذشته، به نرخ ۱۸۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۶۴ میلیون و پژو ۲۰۶ تیپ پنج در قیمت ۳۰۵ میلیون در بازار موجود است.

قیمت پراید

دناپلاس در آستانه نیم میلیاردی شدن!

افزایش قیمت خودروی صفر داخلی همچنان وجود دارد. اما آیا این افزایش قیمت‌ در بازار موقتی است؟ برای آگاهی از قیمت خودرو گزارش زیر را بخوانید.

قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

قیمت پراید ۱۱۱ در بازار در نرخ ۱۷۱ میلیون تومان است. پراید ۱۳۱ با نرخ ۱۵۳میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پراید

قیمت خودروهای پرطرفدار

قیمت خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ با نرخ ۱۸۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۶۴ میلیون و پژو ۲۰۶ تیپ پنج در قیمت ۳۰۵ میلیون در بازار موجود است.

قیمت خودرو امروز ۱۱ آذر ۱۴۰۰(جدول)

به نظر می‌رسد مذاکرات وین از آغاز کار خود، تاثیر خود را بر بازار خودروی صفر داخلی گذاشته است. برای آگاهی از قیمت‌ها گزارش زیر را بخوانید.

 قیمت ودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

قیمت پراید ۱۱۱ در بازار در نرخ ۱۷۱ میلیون تومان و قیمت پراید ۱۳۱با نرخ ۱۵۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای پرطرفدار

قیمت خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ با نرخ ۱۸۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۶۴ میلیون و پژو ۲۰۶ تیپ پنج در قیمت ۳۰۵ میلیون تومان است.

قیمت پراید

خودرو گران می‌شود؟/ قیمت خودرو امروز ۱۰ آذر ۱۴۰۰(جدول)

مذاکرات وین از ابتدای کار، تاثیر خود را بر بازار خودروهای صفر داخلی گذاشته است. برای آگاهی از قیمت‌ها گزارش زیر را بخوانید.

قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

خودروی دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ به ۳۴۵ میلیون تومان و مدل پلاس اتوماتیک آن در  نرخ ۴۷۵ میلون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

افزایش قیمت در چه خودروهایی؟

پراید۱۱۱ به قیمت ۱۷۱ میلیون تومان افزایش یافت.

۲۰۶ تیپ دو با افزایش چهار میلیونی خود نسبت به روز گذشته، در قیمت ۲۶۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

۲۰۶ تیپ پنج نیز به قیمت ۳۰۵ میلیون تومان افزایش یافت.

۲۰۷ دنده‌ای با قیمت ۳۵۵ میلیون تومان و مدل اتوماتیک آن با ۵۰۵ میلیون تومان در بازار امروز معامله می‌شود.

قیمت پراید

پراید گران شد/ قیمت خودرو امروز ۹ آذر ۱۴۰۰(جدول)

با شروع مذاکرات وین، بازار خودروهای صفر داخلی با افزایش قیمت مواجه شد. برای آگاهی از قیمت‌ها گزارش زیر را بخوانید.

 قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

قیمت پراید ۱۱۱در بازار با افزایش دو میلیونی خود، به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت پراید۱۳۱ نیز به قیمت ۱۵۳ میلیون تومان افزایش یافت.

قیمت خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰همچنان با نرخ ۱۸۶ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۶۰ میلیون است. پژو ۲۰۶ تیپ پنج در قیمت ۳۰۲ میلیون تومان ثابت مانده است.

حسن کریمی سنجری، کارشناس خودرو، در گفت‌وگویی با تجارت‌نیوز در رابطه با پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو گفت: بازار خودرو درحال حاضر قابل پیش‌بینی نیست.

او گفت قیمت خودرو به دلایل مختلفی بستگی دارد. شرایط اقتصادی و مذاکرات وین از این عوامل  هستند.

وی افزود: نرخ برابری ارزهای خارجی، وضعیت خودروسازی، افزایش تولید و لغو قیمت‌گذاری دستوری تاثیر بسیاری در آینده قیمت‌ها دارد.

قیمت پراید

قیمت پراید امروز 8 آذر 1400

در این هفته، بازار خودرو، برخلاف هفته گذشته، شاهد افزایش قیمت خودروهای صفر داخلی است. برای آگاهی از قیمت خودرو متن زیر را بخوانید.

 قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

قیمت پراید ۱۱۱ در بازار در نرخ ۱۶۸میلیون تومان ثابت مانده است. قیمت پراید ۱۳۱با نرخ ۱۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا معمولی نیز در مدل۱۴۰۰ با قیمت ۳۴۵ میلیون تومان در بازار معامله می‎‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک در قیمت ۴۷۵ میلیون تومان در بازار موجود است.

پژو۴۰۵ نیز با افزایش قیمت مواجه بوده و به نرخ ۲۹۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت پراید

قیمت پراید امروز 7 آذر 1400

قیمت پراید

وعده ارزان شدن خودرو عملی نشد/ قیمت پراید چند؟

هرچند پس از مطرح شدن آزادسازی واردات خودرو از نگاه کارشناسان ممکن بود ارزانی پس از آزادسازی علاوه بر خودروهای خارجی به خودروهای داخلی هم سرایت کند اما کم‌رنگ شدن این وعده باعث شد ارزانی پراید فعلا به رویا تبدیل شود!

تنها پراید مدل ۱۴۰۰ در بازار داخلی پراید وانت یا همان پراید ۱۵۱ است. طبق آخرین گزارش‌ها قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ معادل ۱۸۱ میلیون تومان قیمت خورده است. همین خودرو مدل سال ۱۳۹۹ در سایت باما ۱۷۴ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین قیمت پراید ۱۵۱ ساده تولیدی سال ۱۴۰۰ معادل ۱۷۱ میلیون تومان قیمت خورده است. همین خودرو مدل سال ۱۳۹۹ در سایت مورد اشاره ۱۶۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

اما دیگر مدل‌های پراید چقدر قیمت دارند؟ این خودروها هیچ کدام مدل سال ۱۴۰۰ نیستند اما همچنان به عنوان خودروهای صفر قیمت می‌خورند.

هرچند پس از مطرح شدن آزادسازی واردات خودرو از نگاه کارشناسان ممکن بود ارزانی پس از آزادسازی علاوه بر خودروهای خارجی به خودروهای داخلی هم سرایت کند اما کم‌رنگ شدن این وعده باعث شد ارزانی پراید فعلا به رویا تبدیل شود!

قیمت پراید

قیمت پرطرفدارترین خودروهای بازار 

در چند روز گذشته بازار خودرو با ثبات قیمتی مواجه شده است. اما آیا ثبات قیمت‌ها موقت است یا ادامه‌دار خواهد بود؟

قیمت خودروهای داخلی در ایران به شرح زیر است:

قیمت پراید ۱۱۱ در بازار در نرخ ۱۶۸ میلیون تومان ثابت مانده است. قیمت پراید ۱۳۱ با نرخ ۱۴۸ میلیون تومان ثبت شده است.

قیمت خودرو تیبا هاچ بک مدل ۱۴۰۰ همچنان با نرخ ۱۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۵۸ میلیون و پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۳۰۲ میلیون تومان ثبت شده است.

تاثیر قیمت دلار بر بازار خودرو

در بازار خودرو، قیمت‌ها در بازار خودرو همچنان بدون تغییر دنبال می‌شود و فعالان بازار شاهد نوسانات اندکی هستند. به نظر می‌رسد متاثر از سیگنال‌های منفی دلار، قیمت‌ها در بازار خودرو هم میلی به افزایش ندارد.

در همین حال برخی از محصولات ایران خودرو در بازار افزایش قیمت ناچیزی را تجربه کردند. قیمت محصولات سایپا هم نوسان اندکی داشتند. فعلا باید منتظر ماند تا تعیین تکلیف خودروهای دپو شده به کجا خواهند رسید. انتظار می‌رود همین تجربه در معاملات امروز بازار خودرو هم تکرار شود.

قیمت پراید

قیمت پراید ترمز برید؟ 

در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.

مشاهدات نشان می‌دهد که در بازار امروز خودرو (۲۹آبان ماه)  خریداران و فروشندگان خودرو پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۹۹ را ۱۷۹میلیون تومان اعلام کردند و پراید ۱۳۲ SE مدل ۹۸ حوالی ۱۴۲میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است.

 پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز در رنج قیمتی ۱۸۴ میلیون تومان معامله می‌‍شود و قیمت پراید SE ۱۵۱ مدل ۹۹ به ۱۶۸میلیون تومان رسید.

پراید ۱۱۱‌ SE مدل ۹۹ و پراید ۱۳۱ SE مدل ۹۹ حوالی ۱۶۸ و ۱۴۹میلیون تومان خریدوفروش می‌شود.

قیمت پراید

قیمت ارزان‌ترین خودروهای دست دوم در بازار

پراید صندوق دار مدل ۸۹ به‌عنوان یکی از ارزان قیمت‌ترین خودروهای بازار ۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

طبق مشاهدات اخبار مربوط به تغییر نظام قیمت‌گذاری خودرو تاثیری بر داغ شدن خریدوفروش خودرو نداشته و رکود همچنان بر بازار حکم‌فرماست. با این حال رصد آگهی‌های فروش اینترنتی خودرو نشان می‌دهد که قیمت‌ها همچنان در حال افزایش است.

در بازار امروز خودرو معامله‌کنندگان قیمت سیتروئن زانتیا ۲.۰ لیتر SX مدل ۹۸ را حوالی ۱۱۵میلیون تومان اعلام کردند و پژو پارس ساده مدل ۸۹ نیز ۱۲۶میلیون تومان قیمت خورده است.

پراید صندوق دار مدل ۸۹ نیز به عنوان یکی از ارزان‌قیمت‌ترین خودروهای بازار ۶۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. در همین رنج قیمتی می‌توانید به سراغ پژو ۴۰۵ GLX بنزینی مدل ۹۰ یا پژو پارس ساده مدل ۸۱ بروید که قیمت آنها حدودا به ۷۵میلیون تومان رسیده است.

فروشنده دیگری پیکان وانت دوگانه سوز مدل ۹۳ را حوالی ۱۱۵میلیون تومان قیمت گذاری کرده است. همچنین آگهی فروش پراید ۱۱۱ SE مدل ۹۶ با قیمت ۱۲۳میلیون تومان به ثبت رسیده است. همچنین معامه کنندگان کیا ریو (مونتاژ) دنده ای مدل ۸۷ را ۱۳۵میلیون تومان اعلام کردند. تیبا هاچ بک EX مدل ۹۷ نیز حوالی ۱۴۷میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت پراید امروز 26 آبان 1400

قیمت پراید

قیمت پراید امروز 25 آبان 1400

قیمت پراید

 

پرسش و پاسخ

  • آیا قیمت پراید افزایش داشته است؟
    بله
  • آیا قیمت پراید باعث کاهش خرید و فروش این خودرو شده است؟
    بله

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها