کد خبر: 617960
تاریخ انتشار :

قیمت مرغ | قیمت مرغ امروز

قیمت مرغ کاهش می یابد + جزییات

بر اساس اقداماتی که برای تأمین تخم‌مرغ نطفه‌دار و جبران کسری جوجه یک‌روزه توسط وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم در حال انجام است قیمت مرغ روند کاهشی دارد

قیمت مرغ کاهش می یابد + جزییات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت گوشت و مرغ در بازار در مقایسه با ماه‌های گذشته کمی کاهش یافته است و قیمت هر کیلوگرم مرغ تا ۲۹هزار تومان و گوشت گوسفندی شقه تا ۱۱۵هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت مرغ و گوشت تا پایان پاییز کاهش می یابد؟

 بر اساس اقداماتی که برای تأمین تخم‌مرغ نطفه‌دار و جبران کسری جوجه یک‌روزه توسط وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم در حال انجام است قیمت مرغ روند کاهشی دارد. قیمت مرغ البته روزهای بدی را در چند ماه اخیر داشته است. قیمت مرغ پس از افزایش نظارت نیز نتوانست متعدل شود.

​این وزارتخانه پیش‌بینی کرده بود که قیمت مرغ در مهرماه کاهش می‌یابد که نشانه‌ای از آن در بازار مشاهده می‌شود به‌طوری که قیمت هر کیلوگرم مرغ که در اواسط فصل تابستان از هر کیلوگرم ۴۰هزار تومان عبور کرده بود مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که قیمت هر کیلوگرم از این محصول ۲۹ تا ۳۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

هر کیلوگرم گوشت گوسفندی شقه نیز ۱۱۵هزار تومان تا ۱۲۵هزار تومان به فروش می‌رسد درحالی که این محصول در مقطعی از ۱۳۰ هزار تومان عبور کرده بود.

به‌دلیل کمبود نهاده‌های دامی و خشکسالی اخیر دامداران از ماه‌های گذشته با مشکلات تأمین خوراک دام مواجه‌اند به همین منظور کشتار دام افزایش یافته است.

قیمت هر کیلو شقه گوسفندی ۱۱۵ تا ۱۳۰ هزار تومان، ران گوسفندی ۱۲۰ تا ۱۴۰ هزار تومان، سردست گوسفندی ۱۱۶ تا ۱۱۹ هزار تومان، ماهیچه گوسفندی ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان و راسته گوسفندی ۱۳۰ تا ۱۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در میادین میوه و تره‌بار نیز قیمت هر کیلو ماهیچه گوسفندی ۱۶۸هزار و ۳۰۰ تومان، گردن گوسفندی ۱۱۴هزار و ۲۰۰ تومان، شقه گوسفندی ۱۱۹هزار و ۸۰۰ تومان، قلوه‌گاه گوسفندی ۸۴ تا ۸۹ هزار تومان، راسته بااستخوان گوسفندی ۱۲۸هزار و ۵۰۰ تومان، راسته بی‌استخوان ۱۸۱هزار و ۲۰۰ تومان، ماهیچه گوساله ۱۵۵هزار و ۵۰۰ تومان، گردن گوساله ۱۴۲هزار و ۶۰۰ تومان، قلوه‌گاه گوساله ۱۰۸هزار تومان، سردست گوساله ۱۵۳هزار و ۴۰۰ تومان، ران گوساله ۱۵۵هزار و ۵۰۰ تومان و راسته بدون استخوان ۱۵۵هزار تومان است  ولی اخبار از کاهش قیمت مرغ و گوشت خبر هم می دهد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها