پایگاه خبری خانه فوتبال:

وام فوری دارای شرایط پرداخت خاصی است. وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی از هفته بعد آغاز می‌شود، گفت: هم اکنون ۲۱۲ هزار و ۳۰۷ واحد مسکن روستایی و شهری در حال ساخت است.

اکبر نیکزاد عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رئیس جمهور یکی از قول‌هایی که به مردم داده بودند این بود که سالانه یک میلیون مسکن در کشور ساخته شود، اظهار داشت: از این تعداد ‬ ۲۰۰ هزار واحد در روستاها و ۸۰۰ هزار واحد در شهرها باید ساخته شود.

وی‬ با بیان اینکه بر اساس تقسیم‬ بندی کاری که انجام شده بود، علاوه بر ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها، بنیاد مسکن‬ می‌بایست ۲۰۰ هزار واحد هم در شهرها ساخت و ساز کند، تصریح کرد: بنابراین از یک میلیون واحد مسکن که سالانه باید ساخته شود، ساخت ۴۰۰ هزار واحد برعهده بنیاد مسکن است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه هم اکنون ۱۵۷ هزار و ۶۹۹ واحد مسکن در روستاها و ۵۴ هزار و ۳۳۸ واحد مسکن در شهرها در حال ساخت داریم، افزود: ‬جمعاً ۲۱۲ هزار و ۳۰۷ واحد مسکن هم اکنون در حال ساخت داریم.

نیکزاد یادآور شد: در دو ماه پایانی سال قطعاً تلاش می‌کنیم عملیات اجرایی مانده ۴۰۰ هزار واحد مسکن را شروع کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ستادهای بازسازی بنیاد مسکن در ۱۰ نقطه از کشور فعال است که ۶ نقطه به لحاظ زلزله و ۴ نقطه به لحاظ سیل آسیب دیده است، اظهار داشت: بنیاد مسکن با تمام امکانات، ماشین آلات، نیروی انسانی و همکاران و شرکت‌های زیرمجموعه، فعال‬ است تا با استفاده‬ از‬ وام و اعتبارات بلاعوض منازل‬ مردم‬ بازسازی شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به اینکه در حوزه مسکن روستایی مصوبه‌ای به تأیید رئیس جمهور رسید و ابلاغ شد، مبنی بر اینکه وام مسکن روستایی ۲۰ میلیون با سود ۵ درصد و ضمانت زنجیره‌ای سه نفره و بازپرداخت ۲۰ ساله اعطا شود که اقساط آن نیز یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است، گفت: این ابلاغیه دو هفته‌ای است که روی میز بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه است.

نیکزاد ادامه داد: براساس ‬هماهنگی که با ریاست بانک مرکزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه انجام شد، فکر می‌کنم از اول هفته بعد ابلاغیه پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی به بانک‌های عامل سراسر کشور ابلاغ شود ‬و مردم روستایی بتوانند از تسهیلات بهره مند شوند.

پرداخت وام ۴۵۰ میلیونی برای خانه دار شدن مستاجران

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: پیشنهاد ما این است که شهرهای جدید از الگوی کلانشهر تهران تبعیت کنند و وام‌های ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومانی به هر واحد اختصاص یابد.

برنامه تامین زمین ساخت مسکن در قالب طرح جهش تولید و تامین مسکن (نهضت ملی مسکن) در ۳۲ شهر و سه شهرک جدید واقع در ۱۳ استان کشور شامل استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان‌رضوی، خوزستان، سمنان، سیستان‌وبلوچستان، فارس، مرکزی و هرمزگان تهیه شده است.

شهرهای جدید ظرفیت ساخت ۶۱۵هزار و ۶۲۲ واحد مسکونی را در استان‌های مذکور فراهم کرده است. طبق اعلام شرکت عمران شهرهای جدید، سهمیه شهر جدید سهند در استان آذربایجان‌غربی ۴۸هزار واحد، شهریار در آذربایجان‌شرقی ۸۹۸۶ واحد، گلمان در آذربایجان‌غربی ۳هزار واحد، فولادشهر در اصفهان ۱۵هزار و ۲۱۰ واحد، شهر جدید جی در اصفهان ۱۲هزار و ۷۹۰ واحد، بهارستان در اصفهان ۱۲هزار واحد، مجلسی در اصفهان ۸۳۸۶ واحد، هشتگرد در استان البرز ۳۳هزار و ۹۹۱ واحد، عالیشهر در استان بوشهر ۶هزار واحد و نایبند در استان بوشهر ۲۰۸۳ واحد است.

ظرفیت ساخت ۱۹۱هزار واحد در استان تهران

در استان تهران ساخت بیش از ۱۹۱هزار واحد در دستور کار است که سهم پرند ۶۵هزار و ۳۰۷ واحد، شهر جدید اعتمادیه ۳۸هزار واحد، پردیس ۱۶هزار واحد، فردوس ۲۵هزار واحد، ایوانکی ۳۴هزار و ۷۵۲ واحد، شهر جدید خوارزمی ۱۰هزار و سهم شهر جدید اندیشه ۲۲۸۲ واحد است. در استان خراسان‌رضوی برای احداث ۱۲۲هزار و ۶۲۰ واحد مسکونی برنامه‌ریزی شده که سهم شهر جدید گلبهار ۳۷هزار و ۸۲۱ واحد، بینالود ۲۴هزار و ۷۹۹ واحد، شهر جدید در اراضی هاشم‌آباد ۳۵هزار واحد و شهر جدید در اراضی قرقی ۲۵هزار واحد است.

مشکل تامین زمین در شهرهای جدید نداریم

حبیب‌الله طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت که هیچ مشکلی برای تامین زمین در شهرهای جدید وجود ندارد و به محض اتمام ثبت‌نام متقاضیان که تا روز ۱۵ آذرماه است، عملیات اجرایی را آغاز خواهیم کرد.

پیشنهاد پرداخت وام ۴۵۰ میلیون تومانی به هر واحد

او درباره میزان آورده متقاضیان واحدهای نهضت ملی مسکن گفت: «خوشبختانه وام بانکی رقم قابل توجهی از هزینه ساخت را پوشش می‌دهد. وزارت راه‌وشهرسازی این اختیار را دارد که بر اساس تشخیص در مناطق مختلف، سقف وام را به طور شناور تعیین کند. پیشنهاد ما این است که شهرهای جدید از الگوی کلانشهر تهران تبعیت کنند و وام‌های ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیون تومانی به هر واحد اختصاص یابد.»

بیشترین کمک به دهک‌های اول تا سوم می‌شود

طاهرخانی با بیان اینکه زمان بازپرداخت تسهیلات بانکی ۲۰ ساله است، تاکید کرد: «طولانی‌بودن زمان بازپرداخت وام امکان خوبی را به متقاضیان می‌دهد تا اقساط پایینی را پرداخت کنند. همچنین دولت تلاش می‌کند درخصوص نرخ سود بانکی و عوارض پروانه ساختمانی حداکثر کمک را به دهک‌های اول تا سوم داشته باشد. مبلغ آورده این دهک‌ها نیز پایین خواهد بود.» معاون وزیر راه‌وشهرسازی از دیگر راهکارها برای کمک به متقاضیان واحدهای نهضت ملی مسکن را تنوع واحدها از نظر متراژ دانست و گفت: «با تجربه‌ای که از پروژه‌های قبلی همچون مسکن مهر داریم، سعی می‌کنیم حتی‌المقدور از تکرار آن تجربه که عمده واحدها از مساحت مشخصی برخوردار بود، پرهیز کنیم. به همین دلیل در هر بلوک انواع متراژها را خواهیم داشت تا متناسب با سلیقه و توان متقاضیان، پاسخگوی نیاز آنها باشیم. بنابراین احتمالا متراژ واحدها را بین ۶۰ تا ۸۰ متر و بالاتر در نظر می‌گیریم.»/منبع: روزنامه شهروند

شرایط وام فوری 100 میلیونی

برخی از بانک‌ها تسهیلاتی را به متقضیان خود می‌دهند که امکان خرید کالا را به آن‌ها می‌دهد. البته سقف این وام‌ها تا ۵۰ میلیون تومان است و به نظر می‌رسد با توجه به قیمت لوازم خانگی این مبلغ کافی نباشد.

شرایط پرداخت وام ۱۰۰میلیون تومانی/ خرید قسطی لوازم خانگی! 

 لوازم خانگی اسنوا در طرح اقساطی خرید لوازم خانگی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به متقاضیان خرید لوازم خانگی از فروشگاه‌های خود وام می‌دهد.

در این طرح متقاضیان می‌توانند به صورت چکی، نقدی و به صورت وام بانکی محصولات اسنوا را خریداری کنند. اسنوا در اطلاعیه این وام گفته است با دریافت این وام لوازم خریداری شده با قیمت کارخانه محاسبه می‌شود.

بازپرداخت این وام ۳۶ ماهه است و با احتساب نرخ سود چهار درصد میزان اقساط ماهانه هر وام برای متقاضی یک میلیون و ۴۷۶ هزار تومان تمام می‌شود.

طرح خرید لوازم خانگی بانک حکمت

بانک حکمت در طرح حواله خود تا سقف ۳۰ میلیون تومان به متقاضیان خرید کالا وام با سود ۱۴ درصد می‌دهد. برای دریافت این وام مشتریان باید در این بانک اقدام به افتتاح حساب قرض‌الحسنه کنند.

البته این وام تنها به متقاضیان خرید کالا از فروشگاه‌های اسنوا داده می‌شود و در غیر این صورت متقاضی نمی‎‌تواند از فروشگاه‌های دیگری کالا بخرد.

برای دریافت این وام ضامن رسمی جزو شروط اصلی بانک است همچنین بازپرداخت آن هم تا حداکثر ۳۰ ماه تعیین شده است. بر همین اساس اقساط ماهانه آن هم یک میلیون و ۱۹۰ هزار تومان برآورد شده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: