وام قرض الحسنه 100 میلیونی بدون کارمزد | شرایط وام ویژه 20 میلیونی با 4 درصد کارمزد

کد خبر: 1174344

استاندار یزد گفت: در دو نوبت مبلغ پنجاه میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

وام قرض الحسنه 100 میلیونی بدون کارمزد | شرایط وام ویژه 20 میلیونی با 4 درصد کارمزد

وام / وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و امروزه یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود

استاندار یزد گفت: در دو نوبت مبلغ پنجاه میلیون تومان وام قرض الحسنه به رانندگان سرویس مدارس پرداخت می‌شود.

مهران فاطمی گفت: بسیاری از مینی بوس داران و مالکان خودرو‌های سواری که در زمینه سرویس مدارس فعالیت داشتند به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مدارس مجبور به فروش وسیله نقلیه برای تغییر شغل خود شدند که پیامد آن کمبود سرویس مدارس در آستانه ماه مهر است.

او می‌گوید: یکی دیگر از مشکلات این است که مینی بوس داران نرخ نامه جدید از سوی شورای شهر را قبول نداشته و خواستار افزایش آن بودند.

فاطمی گفت: برای رفع مشکل سرویس مدارس شورای شهر تمام اهتمام خود را به عمل آورد تا قیمت متعارفی را تعیین کند و قیمت در نظر گرفته شده نسبت به تمامی استان‌های دیگر ارزان‌تر است.

به گفته استاندار یزد برای استقبال رانندگان، به هر سرویسی که حاضر شود وارد سرویس مدارس شود در دو نوبت مبلغ پنجاه میلیون تومان وام قرض الحسنه بدون کارمزد پرداخت شود.

او گفت: در پنج الی شش ماه اول سال تحصیلی یک فقره وام پنجاه میلیون تومان و پس از آن هم وام پنجاه میلیون تومانی دوم پرداخت می‌شود.

فاطمی می‌گوید: این تسهیلات مشوقی است تا رانندگان سرویس مدارس از این ظرفیت استفاده کنند و وارد مدار شوند تا اول مهر ماه دچار مشکل نشویم و نگرانی خانواده‌ها مرتفع شود/باشگاه خبرنگاران

وام ویژه 20 میلیونی با 4 درصد کارمزد

مشتریان بانک مهر ایران با افتتاح حساب ویژه و داشتن گردش حساب مناسب، امکان درخواست وام 20 میلیون تومانی «طرح اندوخته اجتماعی» بانک مهر ایران را خواهند داشت.

به گزارش رده، افرادی که در یکی از شعب بانک مهر ایران، سپرده قرض الحسنه داشته باشند، امکان دریافت وام 20 میلیونی را دارند. منتهی افرادی امکان دریافت این تسهیلات را دارند که حداقل چهار ماه از گردش حسابشان گذشته باشد. این تسهیلات به ضامن رسمی احتیاج دارد. این وام قرض الحسنه بوده و تنها 4 درصد کارمزد به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 48 ماه است.

با توجه به میزان وام، کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 451 هزار و 581 تومان است. کل سود تسهیلات 1 میلیون و 675 هزار و 892 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 21 میلیون و 753 هزار و 333 تومان خواهد بود.

درباره بانک مهر ایران بیشتر بدانید

بانک قرض الحسنه مهر ایران سال 1386 به منظور ارائه خدمات بانکی اسلامی به مشتریان، فعالیت خود را آغاز کرد. بهبود شاخص‌های عملکردی مالی ایران در زمینه عقد قرض الحسنه، فرهنگ سازی سنت قرض الحسنه، استفاده از فناوری اطلاعات و پیاده سازی بانکداری الکترونیکی، استقرار سیستم مدیریت دانش و تبدیل بانک به یک سازمان پیشرو و مدیریت بهینه منابع انسانی از جمله اهداف فعالیت این مجموعه محسوب می‌شود.

هم اکنون فعالیت اصلی این بانک جذب منابع قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات با حداقل کارمزد است تا به این شکل مشکلات مالی مردم تا حدی برطرف شود. در حال حاضر بانک مهر ایران در زمینه طرح‌های اعتباری، سپرده‌ها، طرح‌های مسئولیت اجتماعی، قراردادها، قانون جدید چک، قراردادها و بیمه عمر رایگان به مشتریان واجد شرایط خدمات ارائه می‌دهد.

منبع: کاماپرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها