آغاز فروش اقساطی ایران خودرو؛ تحویل فوری / وام 300 میلیونی ایران خودرو به همه + شرایط ویژه

کد خبر: 1176699

ایران خودرو قصد دارد خودو هایما اس 5 را به صورت اقساطی برای متقاضیان ارائه کند.

آغاز فروش اقساطی ایران خودرو؛ تحویل فوری / وام 300 میلیونی ایران خودرو به همه + شرایط ویژه

طبق گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو هایما اس 5 از تاریخ ششم مهرماه به صورت اقساطی در شرکت لیزینگ ایران خودرو عرضه خواهد شد.

در این طرح هایما اس 5 با تسهیلات 300 میلیون تومانی به فروش می‌رسد که این مبلغ در بازه سه ساله و با سود 21 درصد بدون کارمزد در نظر گرفته شده و در قالب 9 چک 4 ماهه خواهد بود. لازم به ذکر است سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ ایران خودرو می‌ماند.

متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند از روز چهارشنبه ششم مهرماه با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی ایران‌خودرو یا نمایندگی‌های مجاز این خودروساز نسبت به ثبت‌نام اقدام‌ کنند که پس از اعتبار سنجی، ثبت‌نام متقاضی نهایی خواهد شد و خودرو به خریدار تحویل می‌‎شود.

نکته لازم به تذکر آن است که متقاضیان دارای پلاک فعال خودرو نیز می‌توانند در این طرح شرکت کنند. گفتنی است هایما اس 5 تا پایان اقساط سه ساله، بیمه و گارانتی دارد.

هایما اس 5 جدید چه مشخصاتی دارد؟

از مشخصات خودرو هایما اس 5 جدید می‌توان به پیشرانه 1.5 لیتری توربو، قدرت تولید 161 اسب بخار، قدرت تولید 233 نیوتن‌متر گشتاور، دیفرانسیل جلو، جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک آتی، حالت تیپ ترونیک جعبه دنده، حالت اسپرت و برقی جعبه دنده، 6 کیسه هوا 10 نقطه‌ای، سانروف، دوربین 36. درجه، استارت دکمه‌ای، رینگ آلومینیومی، کروز کنترل، تریم داخلی چرم و پارچه، تهویه اتوماتیک، سنسور باد تایر، صندلی‌های برقی جلو، سنسور پارک عقب، سامانه کنترل حرکت در سربالایی و… اشاره کرد.

کاماپرس

۶

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها