اینستاگرام وب | اینستاگرام ورود | اینستاگرام فارسی | اینستاگرام لاگین

خبر رسمی مهم درباره رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ | مشکل مسدود شدن اینستاگرام رفع شد

کد خبر: 1183217

مشکل مسدود شدن اکانت‌های اینستاگرام حل شد و کاربران دوباره به اکانت‌های خود دسترسی پیدا کرده‌اند.

خبر رسمی مهم درباره رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ | مشکل مسدود شدن اینستاگرام رفع شد

همه شبکه های اجتماعی دارای ویژگی های مشترکی هستند ، اما هر کدام نیز مخاطبان خاص خود را دارند. برای اینستاگرام ، تقریباً همه چیز درباره  عکس ها تنظیم شده است. این پلت فرم سرگرم کننده است و دسترسی به آن را آسان می کند. و اینستاگرام نیز جایی است که افراد مشهور نیز در آن حضور دارند. به همین دلیل وقتی ناگهان با محدودیت IP اینستاگرام مواجه می شوید بسیار ناراحت کننده است. یک لحظه با خوشحالی عکس ها و فیلم ها را مرور می کنید و لحظه ای دیگر موقتاً مسدود می شوید. این ممنوعیت اینستاگرام می تواند صدمه زننده باشد و حتی ممکن است ناعادلانه باشد. بنابراین ، آیا راهی برای دور زدن آن وجود دارد؟ بیایید نگاهی دقیق تر به همه گزینه های موجود برای دور زدن ممنوعیت اینستاگرام بیندازیم.

مشکل مسدود شدن صفحات اینستاگرام رفع شد

مشکل مسدود شدن اکانت‌های اینستاگرام حل شد و کاربران دوباره به اکانت‌های خود دسترسی پیدا کرده‌اند.

زومیت نوشت که مشکل مسدود شدن اکانت‌های اینستاگرام حل شد و کاربران دوباره به اکانت‌های خود دسترسی پیدا کرده‌اند.

غروب روز گذشته تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام برای دسترسی به حسابشان دچار مشکل شده‌اند. برخی حتی پیام‌هایی در جهت بسته شدن موقت حسابشان دریافت کردند.

اینستاگرام هم در توییتر نوشت از مشکلی که پیش آمده آگاه است و ضمن عذرخواهی از کاربرانش اطلاع داد که برای حل مشکل تلاش می‌کند.

اینستاگرام

منتظر رفع فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ باشیم

درحالی که همچنان بحث ها درباره سرنوشت اینستاگرام مطرح است ، رئیس پدافند غیرعامل از تداوم فیلترینگ این دو پلتفرم آمریکایی خبر داد.

 40 روز پس از آغاز رسمی فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ ، سردار جلالی تکلیف اینستاگرام و واتساپ را مشخص کرد. او برای اولین بار از این سخن گفت که حکم موقت شورای امنیت کشور تا زمانی که گروه متا ، مالک این پلتفرم های آمریکایی تضامین لازم برای رعایت قوانین کشورمان را ندهد ، پابرجاست و به قوت خود باقی خواهد ماند. پیش از این سخنگوی دولت هم با تاکید بر اینکه این پلتفرم ها حتی قوانین مربوط به پالیسی های اخلاقی خود را هم در قبال ایران رعایت نمی کنند ، از این رفتار انتقاد کرده بود و وزیر ارتباطات هم بارها از این گفته بود این پلتفرم ها برای ادامه فعالیت در ایران باید تعهدات لازم را برای اجرای همان قوانین ضد ترویج خشونت ، آموزش تروریسم و محتوای غیراخلاقی را بدهند و البته یکی از شروط دیگری که از سوی نمایندگان مجلس بر آن تاکید شده بود ، داشتن نمایندگی از سوی این پلتفرم در کشورمان بود.

حالا با گفته های سردار جلالی تکلیف این دو پلتفرم مشخص شده است. در روزهای گذشته ، نهادهایی که مسئولیت مستقیم قانونی برای فیلترینگ دائم این پلتفرم دارند چون شورای عالی فضای مجازی ، کمیته فیلترینگ و قوه قضاییه تصمیمی در این زمینه نگرفته اند و مهمترین تاکید دولت بر تقویت پلتفرم ها بسته حمایتی برای کسب و کارهای آسیب دیده اینستاگرامی بوده است. آمارهای مختلفی درباره تعداد فعالان اینترنتی در روزهای گذشته مطرح شده است. وزارت صمت تعداد فروشگاه های اینترنتی فعال در اینستاگرام را 350 هزار واحد و اتاق بازرگانی ایران تعداد آسیب دیدگان فیلترینگ اینستاگرام را حدود 9 میلیون نفر اعلام کرده است.

دولت که پیش از این گفته بود به دلیل فضای کسب و کار ایجاد شده در اینستاگرام به دنبال فیلترینگ این پلتفرم نیست ، حالا به دلیل مسائل امنیتی از یک سو بر تقویت پلتفرم های داخلی تاکید دارد و از سوی دیگر به دنبال احتمال استفاده از پلتفرم های جایگزین خارجی است که شرایط کشورمان را بپذیرند و گزینه هایی چون یاندکس یا وی چت از روسیه و چین در این باره نام های شان مطرح شده است و همچنان هم بر این اصل تاکید می شود که گروه متا اگر ضوابط قانونی را بپذیرد ، می تواند رفع فیلتر شود./خبرآنلاین

نحوه دور زدن محدودیت اینستاگرام

وقتی در حال دریافت ممنوعیت IP اینستاگرام هستید ، طبیعی است که تعجب کنید که چه اشتباهی کرده اید. اما ابتدا ، درک اصول اولیه اینستاگرام نیز ضروری است.

این پلت فرم تمام عوامل مثبت و منفی نمره اعتماد را بررسی می کند. در بخش اقدام مثبت ، مدت زمانی که شما حساب خود را نگه داشته اید وجود دارد.

همچنین مشارکت ارگانیک (دریافت لایک و غیره بدون تحریک افراد به این کار) و تعداد فالوورها ، که پایه های یک حساب کاربری موفق در اینستاگرام هستند ، بسیار مورد بحث قرار گرفته است. اما ماهیت آدرس IP حساب نیز مهم است.

برای به دست آوردن ایده واضح تر در مورد اینکه چرا ممکن است شخصی ممنوعیت IP را دریافت کند ، باید نمرات منفی را نیز در نظر گرفت.

۱. استفاده بیش از حد از فعالیتهای مشابه

در بالای لیست اقداماتی که منجر به ممنوعیت IP اینستاگرام می شود ، اقدامات سریع و تکراری است. یک مثال از آن می تواند یک پیگیری گسترده/آنفالو کردن گسترده باشد. اگر یک ساعت وقت صرف ارسال درخواست های دنبال کردن به حساب های تصادفی کنید ، این می تواند منجر به محدودیت  اینستاگرام شود. اگر ناگهان تصمیم گرفتید تعداد قابل توجهی از حسابها را آنفالو کنید ، همین امر صدق می کند.

یکی دیگر از رفتارهای مشکوک در گروه امتیازات منفی ، لایک زیاد در همان زمان است. این در مورد لایک کردن  سه تا پنج عکس در دقیقه نیست ، زیرا این کاملاً طبیعی تلقی می شود. ما در مورد لایک کردن  به صدها عکس یا فیلم در عرض یک یا دو دقیقه صحبت می کنیم.

در نهایت ، همین قانون در مورد اظهارنظر بیش از حد در مورد تعدادی از پست ها نیز صدق می کند. مسلماً گذاشتن نظرات یک استراتژی دقیق برای جلب توجه به حساب شما است. اما در مورد اینستاگرام ، بسیاری از نظرات مشابه در یک دوره کوتاه مشکوک به نظر می رسد و ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. دلیل این که این فعالیت ها می تواند منجر به محدودیت  اینستاگرام شود این است که آنها اسپم محسوب می شوند.

۲. اقدامات همزمان

یکی دیگر از راه هایی که باعث می شود اینستاگرام تصور کند شما فردی هستید که باید آن را ممنوع کند ، دسترسی همزمان به حساب شما از دستگاه های مختلف است.

اگر فقط از آدرس های IP مختلف در یک دستگاه وارد شوید ، ممکن است اتفاقی رخ ندهد. با این حال ، اگر لایک ها ، نظرات و مشارکت های دیگری از حساب شما از دو مکان مختلف وجود داشته باشد ، می تواند منجر به محدودیت  و ممنوعیت شود.

۳. نرم افزار شخص ثالث

اگر اینستاگرام بر اساس اقدامات شما معتقد باشد که یک ربات هستید ، محدودیت  IP معمولاً اتفاق می افتد. این بدان معناست که اگر  مانند یک ربات رفتار کنید باعث می شود ممنوع شوید  ، استفاده از یک ربات واقعی به احتمال زیاد منجر به همان نتیجه می شود.

بنابراین ، در حالی که بسیاری از برنامه های شخص ثالث عالی وجود دارد که می تواند به کاربران اینستاگرام کمک کند حضور خود را افزایش دهند ، استفاده بیش از حد از این ابزارهای مفید می تواند منجر به ممنوعیت شود. الگوریتم اینستاگرام می تواند بسیار باهوش باشد.

۴. ماهیت آدرس IP

اگر فقط از طریق Wi-Fi عمومی به اینستاگرام متصل شوید ، ممکن است اینستاگرام آن را به عنوان یک پرچم قرمز ببیند. این بدان معنا نیست که ورود یک یا دو بار از کافی شاپ به اینستاگرام منجر به محدودیت  می شود. اما اگر این تنها راهی است که می توانید به پلت فرم متصل شوید و این کار را اغلب انجام دهید ، ممکن است توسط اینستاگرام پرچم گذاری شده و ممنوع شوید ، به ویژه اگر برخی از اقدامات ذکر شده در بالا را انجام دهید.

نحوه دور زدن محدودیت  IP اینستاگرام با استفاده از VPN

سوال اصلی بسیاری از کاربران در مورد محدودیت  IP اینستاگرام این است که چگونه می توان آن را دور زد. یکی از مقرون به صرفه ترین راه حل ها استفاده از پروکسی است ، اما آنها بسیار امن نیستند و احتمال کار نکردن آنها وجود دارد.

از سوی دیگر ، استفاده از سرویس VPN قابل اعتماد ممکن است این کار را انجام دهد. فیلترشکن ها IP شما را پنهان می کند و یک گزینه قابل اعتماد دیگر ایجاد می کند.

خدمات VPN متعددی وجود دارد ، اما واقعیت این نیست که همه آنها می توانند اینستاگرام را شکست دهند. به خاطر داشته باشید که فیس بوک مالک اینستاگرام است و آنها روشهای پیچیده ای برای مشاهده زمان تلاش کاربران برای مخفی کردن آدرس IP خود دارند.

خبر خوب این است که برخی از خدمات VPN دارای پروتکل های جامع نیز هستند. به عنوان مثال ، ExpressVPN اغلب برای کاربران اینستاگرام که با محدودیت  IP مشکل دارند ، مناسب است. آنها برنامه هایی را برای Android ، iPhone و همچنین برنامه های افزودنی برای گوگل کروم منتشر کرده اند.

شما فقط می توانید منتظر بمانید

یکی از جنبه های مهم ممنوعیت IP اینستاگرام این است که معمولاً موقتی است.

پس از مدتی ، ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) آدرس IP شما را تغییر می دهد. شاید ندانید دقیقاً چه زمانی این اتفاق می افتد ، اما همه ISP ها بعد از مدتی آن را تغییر می دهند.

اگر می خواهید روند را دور بزنید ، سعی کنید مدتی به استفاده از اتصال داده تلفن همراه خود بروید. اپراتورهای شبکه تلفن همراه اغلب در تعیین مجدد IP ها به کاربران خود بسیار سریعتر عمل می کنند.

اما انتظار برای لغو ممنوعیت اینستاگرام اغلب بهترین روش است زیرا به این معنی است که قوانین اینستاگرام را به طور کامل رعایت کرده اید.

مدت زمان محدودیت  اینستاگرام چقدر است؟

به طور معمول ، شما با ممنوعیت ۲۴-۴۸ ساعته اینستاگرام مواجه خواهید شد. با این حال ، تمام اقدامات بعدی شما مورد توجه قرار می گیرد و ممنوعیت به راحتی قابل تمدید است.

چند روز ممکن است چندان زیاد نباشد ، اما هر چیزی طولانی تر از آن ممکن است کاربران را وادار به جستجوی راه حل های جایگزین برای بازگشت به پلت فرم کند.

اگر محدودیت اینستاگرام اشتباه بود چه؟

ممنوعیت IP اینستاگرام گاهی اوقات می تواند کاملا ناعادلانه به نظر برسد. اگر تمام کاری که انجام می دادید مانند چند لایم بیشتر از حالت عادی و کامنت زیاد برای  دوستان خود ، چه می شد؟

خوشبختانه ، اگر فکر می کنید این ممنوعیت اشتباه بوده است ، می توانید پرونده خود را در اینستاگرام مطرح کنید. با دریافت ممنوعیت ، یک پنجره اینستاگرام روی صفحه شما ظاهر می شود تا به شما اطلاع دهد “به طور موقت مسدود شده اید”.

پیامی را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد از برخی ویژگی ها سوء استفاده کرده اید. با این حال ، ممکن است در این پیام آمده باشد که اگر فکر می کنید این یک اشتباه بوده می توانید به آنها اطلاع دهید.

بنابراین ، می توانید یکی از دو اقدام را انتخاب کنید: “به ما بگویید” یا “نادیده بگیرید”. اگر “به ما بگویید” را انتخاب کنید ، می توانید توضیح دهید که چرا فکر می کنید این ممنوعیت ناعادلانه بوده است و اینستاگرام آن را در نظر می گیرد.

Shadowban اینستاگرام چیست؟

اگر در حال تلاش برای افزایش فالوور و لایک حساب اینستاگرام خود هستید ، ممکن است نام بدنام “شبح اینستاگرام” را شنیده باشید. این چیزی است که بسیاری از سازندگان اینستاگرام از آن می ترسند و در واقع یک اتفاق واقعی است.

اساساً این نوع محدودیت نشان دهنده تلاش های اینستاگرام برای محدود کردن انواع خاصی از محتوا و حساب ها بدون اطلاع کاربران است.

اگر اینستاگرام به دلایلی محتوای خاصی را غیرقابل قبول می داند ، به سادگی در صفحه فید هیچ کس ظاهر نمی شود ، حتی اگر بتوانید آن را در شبکه خود مشاهده کنید.

آیا اینستاگرام می تواند حساب شما را به طور دائم غیرفعال کند؟

پاسخ کوتاه بله است – اینستاگرام می تواند در شرایط خاص حساب شما را برای همیشه غیرفعال کند. بنابراین ، چگونه می دانید که حساب شما غیرفعال شده است؟

هنگام تلاش برای ورود به سیستم پیامی ظاهر می شود. به عنوان مثال ، حساب Instagram شما می تواند به دلیل نقض حق نسخه برداری غیرفعال شود.

ممکن است ناخواسته مطالبی را به اشتراک گذاشته باشید که از نظر قانونی مجاز نبوده اند. یا محتوایی که به اشتراک گذاشتید دارای فعالیت های غیرقانونی ، خشونت یا محتوای جنسی بود که همه زمینه های غیرفعال سازی هستند. در نهایت ، اگر شخصی حساب شما را گزارش کند ، ممکن است اینستاگرام به طور موقت آن را برای بررسی فعالیت شما غیرفعال کند.

به خاطر داشته باشید که این نوع محدودیت ها با محدودیت IP اینستاگرام شما یکسان نیستند. دلایل آن متفاوت است و نتایج آن نیز متفاوت است.

هرگز فضای اینستاگرام خود را از دست ندهید

اینستاگرام یک پلتفرم عظیم است و  دستورالعمل های سختگیرانه ای دارد که انتظار می رود کاربران از آن پیروی کنند. از یک سو ، قوانین همیشه روشن نیستند و گاهی اوقات کاربر می تواند قربانی محدودیت  ناعادلانه شود. از سوی دیگر ، کسانی که به شدت به برنامه های شخص ثالث برای افزایش فالوور حساب خود متکی هستند ، ممکن است مرتکب جرمی شوند که به صراحت ممنوع شده است.

هرچند همه چیز از دست نمی رود. اگر صبور باشید ، محدودیت در عرض چند روز برطرف می شود و می توانید استراتژی متفاوتی را برای افزایش دیده شدن حساب خود امتحان کنید. با این حال ، اگر زمان عامل مهمی باشد ، یک سرویس VPN جایگزین قابل اعتماد ممکن است راه حل بازگشت به پلت فرم باشد.

نکته اصلی این است که محدودیت  اینستاگرام ناراحتی بزرگی است ، به ویژه برای افرادی که حضور آنلاین خود را جدی می گیرند. اما این یک مشکل غیر قابل حل نیست.

۳

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها