فروش اقساطی ایران خودرو بدون قرعه کشی | حراج 3 محصول ایران خودرو؛ تحویل فوری

کد خبر: 1188458

در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۷ تا ۹ آذر) ۲هزار و ۱۷۴دستگاه خودرو شامل هایما S۵ و S۷، تارا دستی و اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و همچنین لاماری ایما روی تابلوی بورس‌کالا می‌روند. این نخستین عرضه تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بورس‌کالا خواهد بود.

فروش اقساطی ایران خودرو بدون قرعه کشی | حراج 3 محصول ایران خودرو؛ تحویل فوری

در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۷ تا ۹ آذر) ۲هزار و ۱۷۴دستگاه خودرو شامل هایما S۵ و S۷، تارا دستی و اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و همچنین لاماری ایما روی تابلوی بورس‌کالا می‌روند. این نخستین عرضه تارا و پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بورس‌کالا خواهد بود.

۹۰۰ دستگاه هایما S۵ و S۷ عرضه می‌شوند

به گزارش «کالاخبر»، گروه صنعتی ایران‌خودرو ۷ آذر ۹۰۰دستگاه هایما S۷ و هایما S۵ را روی تابلوی معاملات می‌برد که شامل ۴۰۰دستگاه هایما S۷ سفید، ۲۰۰دستگاه هایما S۷ مشکی آبنوس سفارشی، ۲۰۰دستگاه هایما S۵ سفید، ۵۰ دستگاه هایما S۵ قرمز ونیزی و ۵۰دستگاه هایما S۵ نقره‌ای تیتانیوم است. قیمتی که ایران‌خودرو برای هایما S۷ سفید در نظر گرفته، ۸۱۰میلیون تومان و برای هایما S۷ مشکی آبنوس سفارشی ۸۳۳میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان است. این شرکت همچنین قیمت هایما S۵ سفید را ۷۰۵میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان و قیمت هایما S۵ قرمز ونیزی و نقره‌ای تیتانیوم را ۷۲۰میلیون تومان اعلام کرده است. براساس اطلاعیه‌ای در خصوص عرضه تمامی این خودروها، هر کد ملی (خریدار حقیقی) مجاز به ثبت‌سفارش روی یکی از کدهای عرضه‌شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو است و خریدار باید ۱۸سال داشته باشد و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت‌سفارش ندارند.

عرضه ۱۱۰۰ دستگاه تارا و پژو ۲۰۷

همچنین در تاریخ ۸ آذر گروه صنعتی ایران‌خودرو، در مجموع ۱۱۰۰دستگاه تارا دستی و اتوماتیک و پژو ۲۰۷ اتوماتیک را روی تابلوی بورس‌کالا می‌برد که از این میزان ۵۰۰دستگاه تارا و ۶۰۰دستگاه پژو ۲۰۷ است. این دو محصول برای نخستین بار در بورس‌کالا عرضه می‌شوند. براساس اطلاعیه، عرضه ۲۵۰دستگاه تارا دستی شامل ۱۰۰دستگاه تارا دستی نقره‌ای تیتانیوم، ۱۰۰دستگاه تارا دستی مشکی آبنوس و ۵۰دستگاه تارا دستی سبز کله‌غازی و همچنین ۲۵۰دستگاه تارا اتوماتیک شامل ۱۰۰دستگاه تارا اتوماتیک نقره‌ای تیتانیوم، ۱۰۰دستگاه تارا اتوماتیک مشکی آبنوس و ۵۰ دستگاه تارا اتوماتیک سبز کله‌غازی است. این خودروساز، تارا دستی نقره‌ای تیتانیوم و سبز کله‌غازی را ۲۶۷میلیون و ۸۰۰‌هزار تومان، تارا دستی مشکی آبنوس را ۲۵۶میلیون و ۴۰۰‌هزار تومان، تارا اتوماتیک نقره‌ای تیتانیوم و سبز کله‌غازی را ۳۷۹میلیون تومان و تارا اتوماتیک مشکی آبنوس را ۳۶۷میلیون و ۶۰۰‌هزار تومان عرضه خواهد کرد.

ایران‌خودرو در این روز همچنین ۶۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک را روی تابلو معاملات می‌برد که ۳۰۰دستگاه آن پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید، ۲۰۰دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای مشکی آبنوس، ۵۰دستگاه پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌‌‌ای نقره‌‌‌ای تیتانیوم و ۵۰دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای سبز کله‌غازی است که قیمت پایه برای پژوه ۲۰۷ سقف شیشه‌ای ۲۸۵میلیون و ۴۰۰‌هزار تومان و برای اتوماتیک سفید ۲۷۹میلیون و ۶۰۰‌هزار تومان اعلام شده است. این خودروها ۶ اسفند به مشتریان تحویل داده می‌شوند و پیش‌پرداخت در نظر گرفته شده برای آنها ۱۰۰‌درصد است.همچنین ۹ آذرماه، ۱۷۴دستگاه لاماری ایما متعلق به مجتمع صنعتی آرین پارس موتور شامل ۶۸دستگاه مشکی، ۶۸دستگاه سفید و ۳۸دستگاه خاکستری روی تابلوی معاملات می‌رود. موعد تحویل این خودروها ۷۰روزه و ۱۹بهمن‌ماه است و قیمت پایه آن ۹۸۱میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

دنیای قتصاد

۲

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها