پایگاه خبری خانه فوتبال:

تغییر در واریز سودسهام عدالت.سهام عدالت جهت کمک به معیشت مردم طراحی شد. سهام عدالت دارای سود است برای سهامداران.سود جذاب سهام عدالت به حساب مردم واریز شد.خبرهای سهام عدالت را با ما دنبال کنید.

زمان واریز سود جاماندگان سهام عدالت

مرحله نخست واریز سود سهام عدالت به پایان رسید و تعدادی از سهام‌داران موفق به دریافت این سود نشدند. اما چرا برخی شهروندان از دریافت سود جا ماندند؟ مرحله بعدی واریز سود چه زمانی است؟

سرانجام اولین مرحله واریز سود سهام عدالت ۲۹ آذر شروع شد و روز گذشته به پایان رسید. اما همچنان برخی از مشمولان از دریافت این سود بازماندند‌.

اشتباه در واردکردن اطلاعات، به‌ویژه شماره شبا علت اصلی عدم واریز سود سهام عدالت به حساب برخی از مشمولان اعلام شد‌ بدین ترتیب تا زمانی که شماره شبا اصلاح نشود، دارندگان سهام عدالت سودی دریافت نخواهند کرد.

در صورت اصلاح اطلاعات بانکی، مبلغ سود این مرحله نیز با مرحله بعدی واریزی‌ها که احتمالا اسفند 1401 اجرا شود، به حساب بازماندگان سود سهام عدالت بنشیند.

چرا رقم سود سهام عدالت کم شد؟

همچنین قرار بود مبلغ سود سهام عدالت رقمی بین ۶۰۰ هزار تا یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان باشد. این مبلغ به ارزش سهام افراد بستگی داشت. اما حالا بسیاری از مشمولان می‌گویند واریزی آنها کمتر از این رقم بوده است.

بر اساس آنچه تاکنون اعلام شده میزان سود دارندگان سهام عدالت به شرح زیر است:

سود سهام عدالت ۴۵۲ هزار تومانی، ۵۱۰ هزار تومان است.

سود سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی، ۵۵۵ هزار تومان است.

سود سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی، ۶۰۰ هزار تومان است.

سود سهام عدالت یک میلیون تومانی هم یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان است.

البته همه مشمولان این میزان سود را دریافت نمی‌کنند و واریز این مبلغ به عواملی از جمله ارزش اولیه سهام هر فرد و اینکه آیا سهامدار در زمانی که فروش سهام عدالت امکان‌پذیر بود، سهام خود را فروخته بود یا خیر؟ بستگی دارد./ تجارت نیوز

سهام عدالت فوت شدگان کی واریز می شود؟

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان مرکزی آخرین وضعیت پرداخت سود سهام عدالت سهامداران استان مرکزی را تشریح کرد.

حسین بوجار با اشاره به واریز سود سهام عدالت به دارندگان سهام گفت: سود واریزی سهام  به کسانی که از ابتدا تاکنون دارای سهام عدالت بوده و با وارد شدن در سامانه Sahamedalat.ir و وارد کردن کد ملی میتوانند اطلاعات خود را مشاهده کنند تخصیص یافته و در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه سودهای واریزی بین 510 هزارتومان تا 1 میلیون و 128 هزار تومان بوده است گفت: علت متغیر بودن مبالغ واریزی ارزش سهام افراد است که به افراد دارای 452 هزار تومان سهام 510 هزار تومان سود، دارندگان سهام 492 هزار تومانی 555 هزار تومان سود،افراد دارای سهام 532 هزار تومانی 600 هزار تومان سود و دارندگان سهام 1 میلیون تومانی مبلغ 1 میلیون و 128 هزار تومان سود دریافت کرده اند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان مرکزی تصریح کرد: مبالغ واریزی به شماره شبا ثبت شده افراد نیمی از سود سهام بوده است و مابقی مبلغ احتمالا تا پایان سالجاری به حساب افراد واریز خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص علت عدم واریز سود به حساب برخی افراد گفت: عدم واریز سود به حساب افراد میتواند به دلیل عدم اعلام شماره شبا از سوی افراد در سامانه باشد یا حساب معرفی شده دچار مشکل بوده که امکان واریز وجود نداشته است لذا افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت اطلاعات حساب خود را به روز کنند.

بوجار اضافه کرد: سهام عدالت افرادی که فوت شده اند نیز سوخت نخواهد رفت و وراث قانونی وی می‌توانند جهت تعیین تکلیف به شرکت های تعاونی در استان مراجعه کنند.

به گفته وی نرم افزاری توسط شرکت سپرده گذاری در دست طراحی است تا داده های افراد فوت شده را از طریق قوه قضائیه رصد و پیگیری نمایند که پیش بینی می‌شود اقدامات لازم جهت لینک کردن برنامه تا پایان سال صورت پذیرد.

عضو هیات مدیره کانون شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت خاطرنشان کرد: افرادی که به هر دلیل نمی‌توانند مشکلات خود را مرتفع کنند می‌توانند با مراجعه به شرکت های تعاونی در شهرهای استان یا تماس با سامانه 1569 موارد مورد نظر خود را مطرح و برای رفع آن اقدام کنند.

بوجار در ادامه تعداد سهامداران استان مرکزی را 580 هزار نفر اعلام کرد و گفت: نماد سهامداران استان وسمرکز است که قیمت هر سهام در حال حاضر 133 تومان می‌باشد که افراد می‌توانند با مراجعه به سایت تعداد سهام و ارزش دارایی خود را مشاهده کنند.

وی خاطرنشان کرد: سهام عدالت دارایی است که از ابتدا برای مشارکت مردم در امر اقتصادی شکل گرفته است و سیاست شورای عالی بورس این است که مردم سهام خود را نفروشند تا از سود سالانه آن بهره مند شوند.

این مقام مسئول در شرکت سرمایه گذاری سهامی عدالت استان مرکزی اضافه کرد: با مصوبه شورای عالی بورس، نمادهای شرکت های استان بورس بزودی باز خواهند شد و مردم می‌توانند سهام خود را بفروشند اما توصیه ما این است که این سهام حفظ شود تا از سود و ارزش افزوده سالیانه آن بهره مند شوند./فارس

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: